כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

לא תאמינו מי הגיע להיכל הקרח בחולון

המקום שמוביל את ספורט ההחלקה על הקרח בישראל

בהיכל הקרח שבפארק פרס בחולון מבקרים מדי שנה עשרות אלפי מחליקים, לצד סלבס ומובילי רשת

הבוחרים לבלות שוב ושוב במקום עם ילדיהם.

המקום שמוביל את ספורט ההחלקה על הקרח בישראל

בשנה האחרונה ביקרו בהיכל הקרח שבפארק פרס בחולון למעלה מ130,000 מחליקים בסופי השבוע בחגים ובחופשות הילדים.

במקום, משטח, חצי אולימפי, המשמש לאימוני מחליקים, אמנותיים, על הקרח ולאימונים של קבוצות, הוקי קרח, מכל הארץ. רוב משחקי ליגת ההוקי בישראל מתקיימים במקום. לאחרונה אירח ההיכל את נבחרת הוקי קרח נשים שיצאה לאליפות עולם.


במתחם, בחולון מתאמנים בכל ימות השבוע (ראשון עד חמישי, בין השעות 6:00-23:00) כ-600 מחליקים מקצועיים השייכים ל- 4 מועדוני החלקה אמנותית ול-5 מועדוני הוקי קרח.

במקום מתקיימות מדי שנה, מזה 9 שנים, אליפויות ישראל בהחלקה אמנותית על הקרח.

רשת 'אייס פיקס' הם הספונסרים, של אליפות ישראל בהחלקה, אמנותית, על הקרח כאשר המחליקים האולימפיים מתאמנים במתחם בהגיעם לתחרויות בארץ. רק לאחרונה התאמנו המחליקים אלכסיי ביצ'נקו, והצמד יבגני קרסנופלסקי והיילי קופס, עם התרגילים שזיכו אותם בקריטריון להשתתפות באולימפיאדת החורף בבייג'ינג. לצידם השתתפו עוד כ- 60 מחליקים בכל הקטגוריות במגוון הרמות כאשר בקטגורית הילדים משתתפים נציגים מכל המועדונים בארץ ממטולה עד אילת.

משרדי התאחדות ההחלקה אמנותית על הקרח בישראל ממוקמים במתחם בחולון היות וההתאחדות רואה בהיכל הקרח את הבית של המחליקים האולימפים.

בסופי השבוע, בחגים ובחופשות הופך המתחם בחולון לממלכה של בילוי, ספורט וחוויה לצעירים, בוגרים, מתחילים מתקדמים, משפחות נשים ועוד.

רק בשנה האחרונה ביקרו במקום עשרות סלבס, שחקנים ומובילי רשת כמו: דביר בנדק, אבי נוסבאום, מעצב האופנה דרור קונטנטו ותום חיימוב ליטל שוורץ, הזמר קובי אוז, לירון ויסמן ועוד ועוד

כמו כן המתחם משמש, מעת לעת, כחלל תצוגה אלטרנטיבי של אמנות עכשווית מקורית בהן מוצגים צילומים המשקפים לדוגמה זוויות שונות של התבוננות בתרבות ההחלקה בישראל.

התערוכות נעשות בשיתופי פעולה של היכל הקרח המאמינים במצוינות ותומכים באמנות וביצירה מקומית עם בתי ספר, מכללות אוניברסיטאות ועמותות.

ההיכל כמטפח דורות של ספורטאים בענף ההחלקה מאפשר לכל אחד להתחבר לחוויית ההחלקה כשהתוצאה פשוט מרהיבה.

היכל הקרח Ice Peaks מציעים גם לחגוג במקום ימי הולדת בר/בת מצוה, ימי גיבוש, אירועים וכנסים. בין הסלבס שבחרו לחגוג יום הולדת בהיכל: דרור קונטנטו לביתה שילת, הזמר קובי אוז לבתו נגב, השחקן והיוצר ליאור כלפון ועוד ועוד

במקום ישנם שני חדרי אירוע וכל הנחוץ לקיום ימי עיון, הרצאות וסמינרים.

רשת היכל הקרח של ישראלice peaks בחולון מונה כיום את מתחם היכל הקרח בחולון, וסניף נוסף של החלקה על הקרח ומשחקי השלג בתוך מתחם סינמה סיטי החדש בבאר שבע

תחום ההחלקה על הקרח כולל כיום, כאמור את ענף ההחלקה אמנותית ואת ענף ההוקי קרח. אין ספק שהיכל הקרח ice peaks ממצב את עצמו כמרכז הארצי של ספורט הקרח המציע בילוי ספורטיבי חברתי ומשפחתי בסטנדרט גבוה שמאפשר כמעט לכולם לגלות את ההנאה שבהחלקה על הקרח!

כמו כן מגוון רחב של חוגים ופעילויות כגון, חוגי החלקה אמנותית על הקרח, חוגי הוקי קרח לצעירים ובוגרים, שיעורים פרטיים וסדנאות החלקה בחמישה ימים.

Ice Peaks – היכל הקרח של ישראל בפארק פרס חולון

שעות פתיחה ופרטים נוספים בטלפון: 5323008–03 באתר המתחם ובפייסבוק

*העלייה על משטח ההחלקה עד שעה לפני הסגירה

דביר בנדק, אבי נוסבאום, קובי אוז, לירון ויסמן ועוד הם רק חלק מהסלבס ומובילי הרשת שנוהגים לפקוד את מתחם הקרח איי פיקס בחולון עם בני משפחותיהם.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem