כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ל"ג בעומר בפתח – ועיריית ראשון לציון תקיים שלל אירועים ופעילויות לילדים

פרוט כל הארועים והמועדים והשעות בהם הם יתקיימו

ל"ג בעומר בפתח – ועיריית ראשון לציון תקיים שלל אירועים ופעילויות לילדים

מדורות קהילתיות, סיורי עששיות, מופעים בגינות הציבוריות עם פיצות ופתיחת הבריכות העירוניות ללא תשלום. עיריית ראשון לציון תקיים מגוון רחב של אירועים לכל אורך השבוע הבא לרגל ל"ג בעומר. ראש העירייה, רז קינסטליך: "מעניקים לילדים ולילדות בעיר חוויית ל"ג בעומר שמפחיתה את זיהום האוויר. אני מזמין את כולם לאירועים הרבים שיתקיימו".

עיריית ראשון לציון נערכת לחגיגות ל"ג בעומר, שיחול ביום חמישי הבא, ה-18.5. בדומה לשנים האחרונות, גם הפעם פועלים בעירייה לקיים אירועים מגוונים שיתפרסו על פני כל השבוע – מה-15.5 ועד ל-19.5. השנה יתקיימו 12 מוקדים של מדורות קהילתיות ברחבי השכונות, במטרה לחגוג ביחד כל השכונה ובכך לצמצם את זיהום האוויר. במדורות יערכו גם מופעי אש מיוחדים עם להטוטנים, והעירייה אף תספק את הקרשים למדורות.

להלן המוקדים:
• רחוב הקוקייה פינת התור
• רחוב ההתיישבות (במגרש שאחרי ההתיישבות 18)
• רחוב שלמה עיראקי (בחלקה הצמודה לרחוב השומר)
• רחוב דודו דותן פינת איינשטיין
• רחוב ההתייבשות (במגרש ליד ההתיישבות 18)
• רחוב בורג (ליד מגרש בית העלמין)
• רחוב העצמאות פינת הציונות
• רחוב דרובין פינת תש"ח
• רחוב בן גוריון (ליד הגינה לתושב)
• רחוב אלוף דוד (קרית הלאום)
• רחוב תורה ועבודה (סמוך לבית מספר 44) בשכונת רמת אליהו
• רחוב בר-לב (בסמוך לחניית מקיף י"א)
כמו כן, יתקיים ברחבת בניין העירייה הפנינג לכל המשפחה עם מופע אש ולהטוטן מיוחד.

במקביל, בעיריית ראשון לציון מציעים מגוון רחב של פעילויות לילדים במסגרתן יתקיימו "מדורות ירוקות" , שנועדו להחליף את המדורות הרגילות ולצמצם את זיהום הסביבה. במהלך השבוע הבא, החל מיום ראשון (15.5), יתקיימו 47 הצגות בגינות הציבוריות ברחבי העיר, המתאימות לילדים מגילאי גן ועד לכיתה ב', ברישום מראש. במקום יחולקו גם מגשי פיצות לטובת החוגגים. כמו כן, בשבוע הבא יתקיימו בכל יום חמישה סיורי עששיות (30 סיורים סך הכול) בגבעת האירוסים בהדרכת החברה להגנת הטבע. האירועים מתקיימים במסגרת "מדורות ירוקות", שמטרתן להפחית את זיהום האוויר והשימוש בעצים. בנוסף, במרכז הנוער כרמים ייערך ביום רביעי (18.5) קומזיץ ופעילות על האש החל מ-19:00.


ביום רביעי (18.5) העירייה תאפשר כניסה חינם לבריכות העירוניות בין השעות 17:00 עד 20:00. הכניסה לפי "כל הקודם זוכה" ובכפוף לתו הירוק.

מוקדי הבריכות:
שיכון המזרח
קאנטרי 360 מרכז נחלת יהודה

ראש העירייה, רז קינסטליך: "ל"ג בעומר הוא חג חברתי ומלכד שמעניק לנו הזדמנות לחגוג עם הקרובים אלינו. מזה מספר שנים שאנחנו מעניקים לילדים בראשון לציון פעילויות חווייתיות בל"ג בעומר לצד המדורות, על מנת להפחית את זיהום האוויר והשימוש בעצים. לכל אורך השבוע הבא יתקיימו אירועים רבים לתושבות ולתושבי העיר ואני מזמין את כולם להגיע לחגוג ולשמוח איתנו".

לפרטים נוספים ולהרשמה לסיור עששיות: https://tickchak.co.il/28167
לרישום להצגות בגינות הציבוריות על ידי הנהגות ההורים: https://bit.ly/3yqAqfm

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem