כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

להרגיש איטלקי בראשל"צ

טור הקולינאריה של רואי פרסול

להרגיש איטלקי בראשל"צ-טור הקולינאריה של רואי פרסול

כששמעתי שהמיקסולוג אודי זילברמן רוקח תפריט קוקטיילים חדש למסעדת ג'הג'ה בראשון לציון, ידעתי שאני חייב לקפוץ לביקור.

אודי, למי שלא מכיר, הוא אשף קוקטיילים ומקצוען באלכוהול, ואם התמזל מזלכם ותפסתם אותו מאחורי הבר, רק תגידו לו מה הטעם שלכם והוא ירכיב לכם קוקטייל טעים יותר משתוכלו לדמיין. זילברמן הרכיב את רוב תפריטי הקוקטיילים של המסעדות והברים באזור, ותמיד יודע לחדש ולרגש. בג'הג'ה, האיטלקית שעל רחוב רוטשילד הוותיק בעיר היין, בחרו ליצור תפריט קוקטיילים עם טעמים מגוונים שיתאימו לחוויה הייחודית של כל לקוח וישמרו על האופי ועל המרכיבים של בר איטלקי. כך שכל אחת ואחד ימצא את מה שהוא מחפש בקוקטייל חוויתי. "אנחנו גם מציעים קוקטיילים ללא אלכוהול שיוגשו ויזואלית אותו הדבר", סיפר לי ברק הבעלים. "זאת מתוך רצון שגם לקוחות שלא יכולים לצרוך אלכוהול מסיבה כזו או אחרת, ייהנו ממוצר חוויתי ויתחברו לאופי של המקום".

כל האלכוהול הזה פתח לנו את התיאבון והזמנו ראשונות. הלכנו על סלט בוראטה, כרובית מטוגנת וארנצ'יני, כדורי אורז מטוגנים. המנות הגיעו תוך כמה דקות, והיו מדויקות. סלט הבוראטה היה מצוין, הגבינה נמסה לתוך עגבניות השרי, ויחד עם תיבול של חומץ בלסמי הרגשנו בפה איטליה. הכרובית היתה רעננה וקריספית והארנצ'יני היו מצוינים ופריכים. איזו הפתעה טובה.

המלצרית, שקלטה שאנחנו מבסוטים מהמנות, זרקה לנו: "חכו, עוד לא טעמתם את הפיצות שיוצאים מטאבון האבן שלנו". זה הספיק לנו בשביל להזמין פיצה (הלכנו על ארבע גבינות) וגם מנת פסטה של רביולי שמנת ופטריות. שתי המנות היו עשויות היטב וטעימות לאללה, כשהפיצה הקריספית היתה פשוט מעולה.


מאחורי ג'הג'ה עומדים ברק בירנבאום, בעליו לשעבר של האוטו בר הוותיק והמוכר, וגלעד סולומון, פיציולו (שף פיצות, כן, יש דבר כזה) מוערך ועטור פרסים. כולל מקום ראשון בתחרות הפיציולו הישראלי לשנת 2019.

גלעד סלומון הוא שם מוכר לפודיז חובבי הפיצות והבצק. לאחר שלמד קונדיטוריה ב"בישולים" והתמחה בבצקים, ולאחר אינספור מבחני טעימה שעשה לחברים, הוא פיתח את מתכון הפיצה בהתאם להעדפות הקהל הישראלי. בנוסף, כשף של ג'הג'ה, גלעד מרכיב בעצמו את כל מתכוני הרטבים ומכין את הבצק של הפיצות מקמחים מיוחדים שהוא מייבא באופן אישי מאיטליה. הבצק עובר תהליך יישון מיוחד של 72 שעות, ולאחר שפותחים אותו ידנית, הפיצה נשלחת לאפיה בתנור לבנים והתוצאה פיצה קריספית מותאמת לחיך הישראלי.

אז כן, מסתבר שממרכז ראשון לציון מגיעה הבשורה עם חוויה איטלקית אמיתית, הישר מרוטשילד פינת גורדון. מה בתפריט? הפתעות כמו פיצה אננס וקממבר (65 שקלים) פיצה סביח (51 שקלים) ופיצה דם (57 שקלים) ולצד קלאסיקות כמו פיצה מרגריטה (51 שקלים) פטריות (63 שקלים) או אנשובי (59 שקלים) תמצאו גם מנות ראשונות כמו: קרפצ'יו סלק (41 שקלים) או בטטה קומזיץ (38 שקלים), מגוון רחב של פסטות כמו ניוקי קרם עגבניות ומוצרלה (54 שקלים) או רביולי ארטישוק ירושלמי (58 שקלים) וכמובן סלט הבוראטה איתו פתחנו, 'ג'ימי אוליבר סטייל', עם גבינת הבוראטה שזוכה לשלל של סטוריז וצילומים (59 שקלים).

ג'הג'ה- JAJA פאב, מסעדה איטלקית רחוב רוטשילד 86 ראשון לציון.

שעות פתיחה:

ימים א- ה : 12:00 – עד אחרון הלקוחות

יום ו' – 12:00 עד 17:00

מוצ"ש – עד אחרון הלקוחות

להזמנת משלוחים / TA: 077-9386330 מחיר משלוח 10 – 17 שקלים (משתנה לפי אזור החלוקה: ראשל"צ, נטעים, נס ציונה, באר יעקב)

צילום: אנטולי קריניצי

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem