כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

לטענת הורים: בית ספר בחולון מתעלם מהנחיות משרד החינוך

בעקבות הטענות מפקחת בית הספר תערוך בדיקה

הורים בקריית החינוך הראל בחולון טוענים שבבית הספר הוצאו יום אחד לחצר בית הספר בהפתעה מוחלטת מכונות שתייה ועוגות וכל זאת בניגוד להנחיות של משרד החינוך.

כל זאת כאשר משרד החינוך הוציא הנחיות מפורשות הנוגעות להצבת מכונות שתייה וממכר מזון בשטחים של בתי הספר.

בין השאר הכתב במפורש על איסור מכירה של משקאות ממותקים ועוגות וכדומה בשטח בית הספר כמו כן חל איסור לשים פרסומות על גבי מכונות השתייה .

ההורים שהופתעו מהצבת המכונות בשטח בית הספר טענו בפנינו "התנהגו כגנבים בלילה" זו ההרגשה שיש לנו מהנהלת בית הספר .

למה לא שתפו אותנו בדבר וחמור מכל למה מתעלמים מהוראות מפורשות של משרד החינוך,ההנהלה פשוט "שמה פס עלינו" למיטב ידעתנו לא התנהל מכרז כדין ונעשה פה עיגול פינות וכל הגורמים מתעלמים ולא עושים כלום.


התמונות של מכונת השתייה ומכונת ממכר העוגות מדברות בעד עצמם לכן שלא ימרחו אותנו בסיפורים

להלן תגובת מנהל קריית החינוך הראל –

תלמידי בית הספר לומדים ברוב ימות השבוע עד השעה 16:00. בשל כך ובשל העובדה שבבית הספר לא קיים קיוסק, פנה ועד ההורים לבית הספר בבקשה לאפשר רכישת מזון ושתייה למעוניינים בשטח בית הספר.

בעקבות הבקשה אושרה, כמענה ראשוני בלבד, הכנסת מכונה לממכר מזון ומשקה, כאשר מפעיל המכונה התחייב כחלק מההסכם עמו להפריש כריכים לטובת תלמידים מעוטי יכולת מבית הספר באופן קבוע.

יודגש כי במכונה לא נמכרים חטיפים, שוקולדים, סוכריות ושתייה מוגזת ועיקר תוכנה הוא כריכים. הנהלת בית הספר עושה מאמצים כל העת על מנת למצוא את הפתרון הטוב ביותר לאיתור סוגי מזון שמתאימים לממכר במכונה, על מנת לתת מענה לתלמידים.

תגובת משרד החינוך:

הטענות אינן מוכרות לנו והן הועברו לבדיקת המפקחת על בית הספר.

הובטח למערכת כי מסקנות המפקחת ימסרו לנו ויובאו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem