כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ליאן בהצלחה בתפקיד החדש

ליאן אבוחצירה תנהל את אגף הקהילה בעיריית חולון

ליאן אבוחצירה תנהל את אגף הקהילה בעיריית חולון

האגף החדש מאגד בתוכו את מחלקת הצעירים, את תחום ההתנדבות, את מחלקת קליטה ועלייה,

את תחום המלגות לסטודנטים ואת הטיפול בקולות קוראים לאוכלוסיות יעודיות

תחום הקהילה הינו מהותי ומשמעותי בכל עיר בכלל ובחולון בפרט. לאור זאת החליטה הנהלת עיריית חולון לפני מספר חודשים להקים אגף ייעודי לנושא, שיטפל בתחומים אשר אינם כלולים בנושאים שבהם עוסקת רשת קהילה ופנאי. האגף החדש מאגד בתוכו את מחלקת הצעירים לרבות שני מרכזי הצעירים אליעזר וג'סיקה, את תחום ההתנדבות, שעוסק באיתור ובמיפוי צרכים עירוניים, ריכוז והפעלת המתנדבים, את מחלקת קליטה ועלייה לרבות בית העולה ומרכז מורשת יהדות אתיופיה, את תחום המלגות עבור קידום ההשכלה הגבוהה לצעירי העיר ואת הטיפול בקולות קוראים לאוכלוסיות יעודיות.

איגוד התחומים הנ"ל תחת אגף אחד ישפר את מתן השירות בתחומים אלה ויאפשר ראייה רחבה על הקהילה בעיר.


ועדת המכרזים העירונית בחרה אתמול בליאן אבוחצירה לנהל את אגף הקהילה העירוני. ליאן משמשת בשלוש השנים האחרונות כמנהלת מחלקת הצעירים בעיריית חולון לרבות מרכז הצעירים אליעזר ושלוחתו – ג'סיקה. לפני כן שימשה במשך כשלוש שנים כמנהלת מחלקת ההכנה לצה"ל וחיילים  בעירייה והיתה אחראית, בין היתר, על הכנתם של הנערים והנערות העומדים בפני גיוסם לצה"ל לתהליך הגיוס ולשירות הצבאי ועל הטיפול ברווחתם של חיילי העיר. ליאן הינה בעלת תואר שני במשפטים ובעלת תואר ראשון בתקשורת ובניהול.

ליאן אבוחצירה: "אני מלאת התרגשות לקראת ניהול האגף המרתק. זו הזדמנות עבורי להשקיע בחזרה בעיר חולון שטיפחה אותי ובתושביה המקסימים שאותם למדתי להכיר מקרוב במשך 13 השנים שאני עובדת בה. אני שואפת לבנות ולחזק ביחד עם התושבים את החוסן הקהילתי, שחשוב במיוחד בימים לא קלים אלה העוברים על כולנו".

צילום: פרטי

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem