כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

לילה קטלני בכבישים עם שלושה הרוגים

בשתי תאונות שארעו הלילה שוב הרוגים כנראה עקב מזג האויר השורר באזורנו

מדוברות מד"א נמסר : שבשעה 04:27 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על רכב שהתהפך בכביש 20 לדרום, מתחת למחלף השלום לכיוון מחלף לה גוארדיה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 65 עם פגיעה רב מערכתית ללא סימני חיים וקובעים את מותו. נדב

פראמדיק מד"א טום גרישין סיפר: "כשהגענו למקום ראינו בשול הכביש מתחת למחלף רכב הפוך ובתוכו גבר כבן 65 לכוד כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה. תוך כדי פעולות החילוץ ביצענו בדיקות רפואיות על מנת להעניק לו טיפול רפואי אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

התאונה השנייה ארעה סמוך ליבנה

מדוברות זק״א נמסר: שגבר ואישה כבני 60 נהרגו בתאונה קטלנית בלכיש.


סמוך לשעה 23:30 התקבל דיווח במוקד זק״א על תאונת דרכים קטלנית בכביש 4 ממחלף אשדוד לכיוון יבנה ובמקום שני הרוגים.

יוסי לנדאו קמבץ זק״א לכיש, שטיפל בזירה סיפר: ״מדובר בזירה קשה ומזעזעת. גבר ואישה שנסעו ברכב פרטי ככה״נ איבדו שליטה והתנגשו בעוצמה בעמוד בטון במקטע עבודות בכביש. כשהגעתי למקום ראיתי את הרכב הפרטי מרוסק לגמרי, אישה כבת 60 שכבה על הכביש סמוך לרכב ללא הכרה עם פגיעה רב מערכתית ובתוך הרכב היה לכוד גבר כבן 60 שחולץ ע״י לוחמי האש כשהוא ללא הכרה עם פגיעות קשות מאוד, צוותי מד״א נאלצו לאשר את מותם של השניים במקום. מתנדבי זק״א לכיש טיפלו בגופות ההרוגים ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה. נסיבות התאונה נחקרת ע״י המשטרה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem