כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

ללכת לאיבוד בקלאב הוטל אילת

טור התיירות מאת רואי פרסול

ללכת לאיבוד בקלאב הוטל אילת-טור התיירות מאת רואי פרסול

"אני אוהבת מסיבות גדולות. הן כל כך אינטימיות. במסיבות קטנות אין שום פרטיות". את המשפט הזה אמרה דייזי, מתוך הספר גטסבי הגדול.

הבנתי אותו ביום השני של שהותנו במלון קלאב הוטל אילת.

כן, כמו כל העדר, גם אנחנו ירדנו עם הילדים לאילת בפסח. כי חו"ל יקר ומסובך מדי, ואחרי חורף ארוך וקר כל מה שהקטנטנים ביקשו זה בריכה. יש להם שם, בקלאב הוטל, בריכת דגי קוי צבעוניים, ואפשר לעמוד על גשר קטן ולזרוק להם חתיכת לחם שהברחתם מחדר האוכל. זה היה טקס הבוקר שלי ושל הקטנטנים, ללכת להאכיל את הדגים. באותו בוקר, כשהלכנו מחדר האוכל להאכיל את הדגים, עברנו ליד קבוצת מתאמני זומבה, המשכנו דרך הלובי שם הופיע פסנתרן, יצאנו וראינו ליצנים מחופשים של צוות הבידור ואז הגענו לדגים. כל כך הרבה קורה במלון הענק הזה על הבוקר, חשבתי לעצמי, ונזכרתי במשפט הזה של דייזי. הרי במלון קטן לא היינו מקבלים את כל העושר הזה, את כל פינות החמד הנסתרות, והאינטימיות. כי אפשר לשבת מול הפסנתרן, לעצום עיניים ולרחף לאן שבא לכם, ו-20 מטר מכם מישהו יכול להשתטות עם הליצנים ולהיות בעולם משלו. יש יתרונות למלונות העצומים האלה, שאתה יכול ללכת בהם לאיבוד, אם רק תרצה. רבצנו באותו יום שלוש שעות רצוף בבריכה בלי לצאת ובלי להשתעמם, כי היא בנויה כמו איזה קניון במדבריות ארצות הברית, עם סלעים ומפלים בכל עבר, מסדרונות ונקיקים נסתרים, והכל בתוך המים. גן שעשועים ענק לילדים ולמבוגרים, שלא מפסיק להפתיע. בערב הופיע במלון עידן רייכל, ואפילו לא היינו צריכים לצאת מהחדר. ישבנו במרפסת החדר וראינו את ההופעה. למחרת הגיעה עדי ביטי שהרקידה את הילדים. הקלאב הוטל נותן הרגשה שאתה בתוך איזו עיר פרטית, שכל הזמן קורים בה דברים. בועה שלא תרצו שתתפוצץ בחיים.

כמעט בטוח שהייתם בקלאב הוטל ושאני לא מחדש לכם. המלון הוותיק שפעם בכלל היה מלון דירות שאנשים קנו בו חופשה שבועית פעם בשנה למשך כל החיים, הוא אחד המלונות המוכרים בישראל. הוא נמצא במיקום מצוין, במרחק של 5 דקות הליכה מהים ומקניון מול הים באילת, משתרע על שטח של למעלה מ-40 דונם, מתוכם 17 דונם של פארק מים, גן טרופי עשיר ומפלים קסומים. שש בריכות שחייה לילדים ומבוגרים ומגלשות מים.

מתקני המלון כוללים בין היתר בית כנסת, אולמות לכנסים ואירועים, ואת מתחם המגדלור תחת כיפת השמיים שמאפשר קיום אירועים רחבי היקף תוך שימוש בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת.

מתחם פנים – האודיטוריום, מעוצב בצורת תיאטרון מקורה ומכיל למעלה מ- 1,000 מקומות ישיבה. האולם מצויד בציוד אור קולי משוכלל לכנסים ואירועים.

מפרץ הפיראטים – קומפלקס שעשועים לכל המשפחה. מתחם גיימינג, משחקי הדמייה, מכונות משחק וסימולטורים.

אבל מה שאני הכי אוהב בקלאב הוטל זה את החדרים הענקיים. הסוויטות וחדרי הסטודיו כוללות מיזוג אוויר, מטבחון מאובזר במלואו ופינת ישיבה, ככה שאתה מרגיש שהגעת לדירה קטנה, ולמי שמגיע עם ילדים וכל הציוד הנלווה – צעצועים, אינספור בגדים וטיטולים להחלפה, עגלה וכו' – יש מקום לכל הכבודה הזאת בחדר מבלי להפוך אותו לצפוף.

חלק מהסוויטות אף מציעות אמבט עיסוי פרטי במרפסת. רוב החדרים משקיפים אל נוף פנורמי של הים, ההרים והעיר.

תוכלו ליהנות מרגיעה בחדר הכושר או בספא, הכולל 12 חדרי טיפולים, 3 סאונות ו-4 אמבטיות עיסוי. ניתן גם להזמין עיסויים.

וכשהכל גדול, גם האוכל בשפע. מתחם הקולינריום – חדר האוכל של המלון, כולל 6 אזורי ישיבה המעוצבים בסגנונות ואווירה שונים: יווני, ספרדי, איטלקי, צרפתי ומרוקאי בו מוצעות ארוחת בוקר חלבית וארוחת ערב בשרית. תפריט הארוחות עשיר ומגוון ומוגש בסגנון מזנון. ניתן גם ליהנות מארוחות צהריים ומחטיפים ומשקאות בסנק בר שלצד הבריכה. קפה ועוגה, משקאות חמים וקלים ניתן להזמין בקפטנ'ס קופי ומשקאות חריפים בשעות הערב בקפטנ'ס בר.

צוות הבידור ינעים את שהותכם במלון. תוכלו לבחור מבין פעילויות הבידור המגוונות לילדים, וליהנות ממופעים מרהיבים למבוגרים ולילדים, במהלך היום והערב.

ואל תשכחו להאכיל את הדגים.

קרדיט לטלי קצורין.,שלומי דעי

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.