כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

למה התגברו עומסי התנועה בחולון?

צפו בסרטונים והתמונות ופרוט הפרוייקטים בחולון

למה התגברו עומסי התנועה בחולון?

בחולון התגברו בשבעות האחרונים עומסי התנועה ותלונות רבות שמתקבלות למערכת מדברות על עומסי תנועה מטורפים בבוקר ואחר הצהריים .

הסיבות לכך הם שלושה פרוייקטים תחבורתיים שמבוצעים כעת בחולון.

נת"ע – הרכב​​ת הקלה 

הקו הירוק עתיד לחבר את החלקים הדרומיים של המטרופולין (חולון ושולי ראשון-לציון) והצפוניים (הרצליה) עם תל-אביב. בחולון יעברו שתי זרועות – מזרחית (לוי אשכול-קוגל-סוקולוב-ירושלים) ומערבית (שנקר-פיכמן-ברקת-ארליך). אורך הקטע בגבולות העיר הוא כ-10.6 ק"מ ויוסדרו בו 18 תחנות.הקו צפוי לפעול בסוף 2027-תחילת 2028. 

מידע נוסף על נת"ע (נתיב תחבורה עירוני) >>​​


מה​יר לעיר

נתיבי תחבורה ציבורית (נת"צים) – פרויקט שייתן מענה מקיף לצורכי התחבורה של התושבים וייצר רשת נת"צים ב-17 רשויות מקומיות במטרופולין. מדובר ברשת רציפה, יעילה ונוחה, כולל העדפה ברמזורים, סלילת שבילי אופניים, שדרוג המרחב העירוני וסביבת התחנות ושדרוג השירות בתחבורה הציבורית.בשלב א' של הפרויקט בחולון מוסדרים נת"צים ברחובות הלוחמים, המעפילים, אילת, דב הוז, יוספטל ומשה דיין, שיופעלו בשעות העמוסות.

מיד​​ע נוסף על "מה​יר לעיר"​ ​>>​

אופנ​​ידן

שבילי אופניים – ייסללו כ-100 קילומטרים של נתיבי אופניים בינעירוניים שיחברו בין ערי המרכז, מראשון-לציון ועד להרצליה​. מדובר בשבילי רכיבה ברוחב 3.5 מ' שמאפשרים רכיבה רציפה, בטוחה ונוחה.השבילים מופרדים משאר משתמשי הדרך, מוצללים ומוארים ותומכים ברכיבת יוממות בכל שעות היום ובכל מזג אוויר.

מסלולי השב​​​ילים שע​​וברים בחולון ובקרבתה: שביל אריאל (10 ק"מ) – צפון ראשל"צ-מחלף חולון מזרח (רח' המרכבה )-אזור-פארק אריאל שרון-מחלף הטייסים ת"א-רמת גן-דרך השלום ת"א; שביל חולות (10 ק"מ) – סינמה סיטי ראשל"צ-ארליך-משה דיין-לאורך גן הרצל-שד' קוגל-שד' לוי אשכול-צומת חולון-דרך בן-צבי-פארק החורשות; שביל איילון (11 ק"מ לאורך כביש 20) – המכללה למינהל ראשל"צ-דרך יצחק רבין ראשל"צ-משה דיין ראשל"צ-בת ים-וולפסון-קיבוץ גלויות-שלבים-גרינבוים.

שלושת הפרוייקטים יוצרים מן הסתם עומסי תנועה אם בגלל הצרת נתיבים ואם בגלל הפיכת חלק מהם לנתיבים לתחבורה ציבורית כמו זה שהראנו בסרטון בראשית הכתבה או הסרטון הזה:

ההמלצה שלנו: הפרוייקטים ברובם עוד יקחו זמן אז קחו אוויר שאתם יוצאים בבוקר או שתעברו לתחבורה ציבורית כי המצב לא ישתנה בקרוב

התמונה והמידע מתוך אתר עיריית חולון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem