כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

למה יש חוסר של סייעות וגננות בחולון?

איך משפיע החוסר על ההורים בחולון ומה הייתה תגובת הרשויות?

בתקופה האחרונה אנו מקבלים תלונות רבות על העדר סייעות או גננות בחולון אם זה בגלל מצוקת כח אדם או בגלל הקורונה.חוסר זה משליך על הורי הגנים בכך שהם נאלצים לקחת את ילדיהם מוקדם או לא לשלוח בכלל.

ההורים מלינים על כך שכל רשות זורקת את האחריות לאחרת ומי שנושא בעול אלו הם ההורים והילדים.

צרפנו לכם 2 תלונות של הורים שמלינים על היחס אליהם הם זוכים בגנים.


1.אם שהילד שלה שוהה באחד הגנים כותבת :

מדובר על אם הטוענת כי בשל מחלת אחת מהסייעות בצהרון הם נאלצו להגיע מוקדם יותר .


אני רוצה להאיר את תשומת ליבכם להתנהלות אגף החינוך בעיר חולון.בראש ובראשונה אציין כי כי אין לנו טענה כלפי הצוות של הגן שנשמע להנחיות ומאחלים בריאות לסייעת, אבל העירייה ורשת קהילה ופנאי צריכים לעשות הכל כדי לאפשר קיום מסגרת ולא יכולים להמציא הנחיות שלא קיימות.

נושא הבידוד המניעתי גם לוקה בחסר וראוי שמנהל החינוך יתן על כך הדעת

2.אנו מצרפים עוד תלונה של אם נוספת שהילד שלה שוהה באחד הגנים בחולון.

חולון עיר הילדים ממש לא מוצאת קשר בין הדברים !

הקטנה שלי התחילה גן טרום טרום בעירייה עברנו את מסכת 3 הסגרים בשנה קודמת ,בידודים שיגרה מבודדת ושונה ממה שאנחנו ההורים מכירים דילגנו והיינו בטוחים שהשנה הכל אחר,דף חדש אבל שוב החגים ,שוב מסכת הבידודים והגיע הזמן לחזור לשיגרה אבל לא מזה שבועיים אנחנו בלי גננת בגן עקב מחלה של הגננת המובילה של הגן(כשחשוב לציין שלא היה הורה משנים קודמות שציין בפנינו שיש לספור את הימים שכן מגיעה אם בכלל וזו הבעייה של הגננת )לא הגיוני שילדים בני 3 כל יומיים מקבלים גננת מחליפה ההסתגלות של הילדים לא נגמרת כי אין רצף של גננת בגן והילדים צריכים להסתגל מחדש כל הזמן לפרצוף אחר בגן.ביום שישי האחרון הגן לא נפתח כי לא מצאו גננת מחליפה וגם ביום שישי הזה אנחנו לא יודעים מה יהיה. תשובות לקוניות אם בכלל אנחנו מקבלים ממנהל החינוך אין יחס ואנחנו מתגלגלים מכאן לשם.

תגובת רשת קהילה ופנאי:

אכן יש קושי ארצי בגיוס צוותים מקצועיים לצהרונים. אנו פועלים במגוון גדול של דרכים לגיוס הצוותים אך לצערנו אנו נמצאים עדיין במצב של חוסר בכח אדם בתחום, אנו מקווים כי מאמצינו יעלו פרי וכי המצב ייפתר בקרוב.

באשר לפניה הראשונה ההתייחסות היא באשר לנקודות הנוגעות לרשת, שאר הנושאים אינם בתחום אחריותינו:

ביום אליו מתייחסת הפניה מובילת הצהרון חלתה והסייעת נמצאת בלימודים ביום זה. ההודעה יצאה אל ההורים מיד לאחר שהמובילה הודיעה לנו שלא תגיע לצהרון, ולכן הגיעה אל ההורים רק באותו בוקר. אנחנו מקפידים לשלוח הודעות להורים מוקדם ככל האפשר מאחר וברורה לנו המשמעות של ביטול צהרון, אך במקרה זה לא ידענו קודם לכן שהמובילה לא תגיע לצהרון. לצערנו, לא הצלחנו למצוא שתי נשות צוות מחליפות בהתראה כל כך קצרה ולכן נאלצו לסגור את הצהרון באותו יום. אנו מזכים זיכוי מלא באופן אוטומטי עבור ימים בהם הצהרון אינו פועל בשל אי הגעה של הצוות.

עד לפרסום הידיעה לא התקבלה תגובה מעיריית חולון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem