כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

למה נופלים עצים ועמודים בעיר חולון?

צפו בתעוד של מיקאל בוזגלו על עמוד העומד לקרוס

למה נופלים עצים ועמודים בעיר חולון?

שאלנו את עיריית חולון האם היא מבצעת סקר לבדיקת עמודי תאורה ועצים במרחב הציבורי ומה כוללת הבדיקה?

עיריית חולון לא נתנה לנו תגובה בנוגע לעמודי התאורה רק בנוגע לעץ שנפל בכיכר קוגל וטענה שנפל בשל עבודות תשתית שנעשו לפני שנים .

בעקבות המקרים האלו הגיעו אלינו מקרים של עמודי תאורה ועצים העומדים לקרוס ולא מטופלים על ידי עיריית חולון.

חבר המועצה יעקב מזרחי הגיש שאילתה דחופה לעיריית חולון וכך כתב:


מדוע עיריית חולון שמבצעת סקר לפחי האשפה בעיר אחת לכמה שנים אינה עושה זאת עבור עמודי התאורה בעיר וכן האם למעט הגיזום בעצים בעיר איזה פעולות העירייה לבדוק את החוזק והעמידות של העצים.

צפו בתעוד של מיקאל בוזגלו על עוד עמוד העומד לקרוס

תגובת עיריית חולון לעניין העץ –
בגן ערים תאומות נפל הלילה עץ סיגלון שקיבל ריקבון שורשים, ככל הנראה בשל עבודות תשתית שבוצעו בקרבתו לפני שנים שפגעו בו. העץ פונה מהמקום בתוך זמן קצר על ידי קבלני האגף לגנים ונוף בעירייה.
יצוין, כי כחלק מתוכנית עבודה סדורה של האגף, מתבצעים באופן שוטף בכל 40 אלף העצים ברחבי העיר גיזומים בהתאם לעונות השנה וסוגי העצים, סקרי עצים להפחתת סכנות, טיפול בהם על ידי אנשי מקצוע ועוד. גם העץ שנפל טופל לפני שבועיים ונגזם לצורך הורדת משקלים. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי עץ הוא אורגניזם חי וריקבון של מערכת שורשים הוא תהליך תת-קרקעי שאורך שנים ושאינו ניתן לחיזוי מראש או לבדיקה מוקדמת. מסיבה זו ועל מנת להפחית סכנות עד כמה שניתן, מחייבת העירייה בשנים האחרונות נוכחות של אגרונום מלווה צמוד מטעם החברה הקבלנית בכל פרויקטי התשתיות שמתבצעים בעיר בסמיכות לעצים בוגרים ובנוסף, מעסיקה העירייה בפרויקטים אלה אגרונום נוסף מטעמה, לשם בקרה.

מיקאל בוזגלו+חולון נט

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem