כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

למה רוצים לסגור לי את הגן

מדוע עיריית חולון מתעקשת לסגור את גן עולם קטן

אירית חדד בעלת גן הנקרא עולם קטן העובד כבר 25 שנה ומכיל כמה עשרות ילדים מגיל 0 עד גיל 3 טוענת להתנכלויות חוזרות ונישנות של עיריית חולון וצווי סגירה שהוצאו ככה סתם (הדברים פה מובאים מתוך פוסט שאירית כתבה ברשתות החברתיות)

איך הכל התחיל?

אני לא מחפשת רחמים, אני לא מחפשת חמלה, רק רוצה לשתף במה שעובר עליי בשנים האחרונות ובפרט בתקופה האחרונה …..
זה החל לפני שנים רבות, נסעתי לחו"ל עם חברתי הכי טובה ז"ל … הגעתי לחו"ל לטיול ורציתי להשאר שם לפתח את הריקוד והשירה שלי. בקו על הטלפון אבא שלי שביקש בכל לשון של בקשה לחזור לנהל את גן הילדים שלימים הפך להיות משוש חיי, אהבה שלא ניתנת להסבר במילים. חזרתי, התאהבתי קשות !!! זה הייעוד שלי בחיים ידעתי את זה, הרגשתי בלב…. התחלתי לנהל אותו לפני 21 שנה, ילדה צעירה שאין לה שום כישורים מלבד אהבה מטורפת לזולת ובפרט לילדים. הבאתי משהו אחר, צעיר, ילדותי, מאוהב, רציני, מחבק, מכיל, טוטאלי!!!! לילדים. 
ההתחלה היתה לא פשוטה, בכל זאת ילדה ב20 מנהלת גן, לא פשוט …

ידעתי בדיוק מה ילד צריך והבנתי שזה בדיוק מה שמכיל המטען הגנטי שלי: אהבה ללא תנאים, הכלה, הקשבה, ליטוף .. כל מה שהכי קרוב להרגשה של אמא.

מתי עיריית חולון החלה להתנכל לך?


לאחר כמה שנים החלה שכנה ממורמרת לומר שהגן שלי לא מתאים לוויב שלה, החלה לגשת לעירייה באופן יום יומי ולהתלונן ולאחר זמן אספה כמה שכנים פחדנים ( שבדיעבד חלקם נגשו אליי ואמרו שהיא איימה עליהם !!! והם פחדו, לא אכפת לי קיבלתי את ההתנצלות שלהם, כי אני אדם סלחן מטבעי, אבל הנזק כבר נגרם !!!!!)

עיריית חולון "המהממת", הגיעה אלינו לגן נתנה דוחות וביקשה שנתחיל בתהליך לשימוש חורג ( אגב דאז אף גן לא ידע כלל מה הכוונה של התהליך ובדיעבד היא הוליכה אותנו שולל!!!!!!! )

התחלנו בתהליך, דבר שלוקח שנים והוצאת כספים שלא מבייש את הברון רוטשילד !!!!!!
העירייה הגיעה לסיור בגן שערך בדיוק 3 דקות על השעון !!!! ( לא אשכח זאת עד יומי האחרון)
הגיעו ארסנל של חברי וועדה ( בערך 10 אנשים )
יצאו החוצה ולאחר זמן מה קיבלנו את החלטת הוועדה
אין לאשר גן ילדים במקום זה כי :
* הגן מזוהם( נשבעת שמי שמכיר את הגן שלי ואגב כל הורה שנכנס לגן שלי הדבר הראשון שהוא אומר , איזה גן מבריק ומהמם !!!!! )
* הפחים מסריחים ( מזמינה את כל העולם לראות את אבא שלי בן פאקינג 88 מקרצף את הפחים 3 פעמים בשבןע !!!!! )
* יש מתנגדים ( היו מתנגדים בודדים שאויימו ע"י שכנה אחת ממורמרת !! ועשרות תומכים בגן בחתימות )
* ווווו הגן פועל יותר מדי זמן והגיע הזמן להעתיק למקום אחר ( סליחה ?!?!?!?! זה הבניין שליייייי בבעלותיייייי הפרטית!!!!!! שלא מחובר פיזית לאף בניין אחר!!!!!!!! )
ואיך יכול להיות שעיריית חולון טוענת שהיא לא מאשרת לגנים שפועלים שנים רבות לקיים גן ודורשת ממי שבא לה לעוף למקום אחר ,לאן?!??!?!!??! למגדלי ענק שבנית בלי לחשוב על מקום לגני ילדים !!!!!!!
על מי את עובדת עיריית חולון ?!?!??!?!?!?!
ולמה את חושבת שגנים פועלים במחתרת?!?!?!?!
כי קרעת את אמאאאא שלהםםםם כלכלית !!!!!
ולמי שיש פרוטקציות ניצל לזמן מה ולמי שאין קרעת אותם!!!!!!!! על מה ?!?!?!?! על ניהול גן ילדים ?????
על זה שאנחנו נותנות את נשמתינו לילדים של העיר שלך, אין מענה בשבילהם !!!!!!!! גם גני העירייה שלך לוקים בחסר !!!!!! לכן יש הרבה הורים שלא מעיזים אפילו לשלוח לגנים שלך !!!!!! עיריית חולון עלאקקק עיר הילדים

לאחר שעיריית חולון הוליכה אותנו שולל בכך שאין סיכוי לגן שפועל שנים לקבל שימוש חורג ,והוצאות בסדר גודל של 600000 שח!!!!!! במשפטי ענק שרק אלוהים יודע איך הנשמה שלי עמדה בזה !!!!!!!!!!
הפסדי ענק וכל זה בגלל היותי אוהבת ילדיםולא! לא הייתי מסוגלת לוותר על הילדים שלי, נשבעתי שאתן את חיי לילדים האלה ואת כל כספי .

לימים אחרי שנים של הפסדים , מצאתי קרן אור
בית המשפט הפציר בעירייה לנסות להגיע לפשרה איתנו והחליט לאפשר לסדר שינוי תב"ע , שבה יתאפשר לקיים גן ילדים במקום שלי !!!! שליייייי לעזאזל
העירייה ראתה שאני ואבי לא נוותר על מפעל חיינו בלב ובנפש !!!! והסכימה ( מעניין ששימוש חורג לא הסכמתם אבל שינוי תבע כן הסכמתם הרי עכשיו נשאר כאן לצמיתות !!!!! אז למה לא אמרתם בהתחלה ששימוש חורג לא ילך , העיקר לגרום לנו לקריסה כלכלית!!!!! , אבל זכרו אדם שאוהב את מה שהוא עושה מוכן למותתתתת בשבילו, נתתי את הכסף של המשפחה שלייייי לעזאזל איתךךךךך עיריית חולוןןןןן 

לאחר שסיכמו עיריית חולון השתדרגה באכזריותה ושלחה לנו מכתב לאחר המשפט שהם מוכנים לתת שינוי תב"ע בתנאי שנהפוך את כל הבניין שלנו לגן ילדיםאמיתי?!?!?!??! ( לדירה 1 עולה כמה מאות אלפי שקלים אז ל 4?!?!!?!??!?! )
הגשנו עירעור ( אל תשכחו את הכסף לעורכי דין על כל עירעור טוב?!???!? )
ואז הם החליטו שהם יאפשרו לעשות שינוי תב"ע אבל רק לכיתת גן אחת שתכלול 20 ילדים באמת ?!!??!?!?!? תגידו לי אתם איזה גן עם 20 ילדים יכול לשלם לעובדות , לארנונה וכו ועוד שינוי תב"ע !!!!! הרי לפני כמה דקות הכרחתם אותנו לעשות שינוי תב"ע לכל הבניין

ועכשיו הגיע פקח חדש , צעיר נכנס כמו אבדאי לגן התחיל לצלם כאילו אני אחרונת העברייניות
לשאלתי מי הוא ?? ענה מהעירייה מותר לי הכל חחחחחח ודאג כשיצא מהגן
לצעוק בשכונה שידאג כל יום לסגור לי את הגןהייתי בהלם ,אבל אל דאגה רק זה שיושב למעלה מפחיד אותי ,בנוסף דאג לתפוס את העובדת היקרה שלי ולומר לה , תתכונני אני סוגר לה את הגן !!!!

בוא תרגע חלק גדול מהגן שלי מאושר כבר מבית משפט ואעשה הכל שכל מי שגדל אצלי ישמיע את קולו וכל חולון וכל הגנים הפרטיים שהעירייה קורעת אותם ירימו את הכפפה ויבינו ויפנימו שעיריית חולון חייבת אותנו !!!!!!! אין לה מענה לגיל 0-3

השבוע הפקח עמד בחוץ ושלח 2 אנשים מחברת החשמל לראות איך מנתקים לי את החשמל בכל הביניין ( אתה יודע שזה לא חוקי !!!! אבל אל דאגה גם מזה אני לא מפחדת ) , ברחת כמו אחרון הגנבים ונתת לאבא שלי בן 88 לחפש אותך בכדי לדבר ולהבין מה אתה רוצה , אבל אני יודעת מה אתה רוצה !!!!!! משהו מלמעלה שם אותנו למטרה כבר לפני שנים , אבל אל תשכח אתה שלמעלה שחלק ניכר מהעובדים שלך ,אני מגדלת להם את הילדים כבר שנים כמו אמא!!!!!

ראש עיריית חולון אני אירית חדד מנהלת את גן עולם קטן כבר 21 שנה באהבה שאי אפשר לתאר אפילו
אל תיקח ממני את האהבה הכי גדולה בחיים שלי , יש מצב גדול שאני לא אצליח לשרוד את הכאב הזה
ואם יקרה משהו לאבא שלי שהוא היחיד שנשאר לי אחר מות אימי ,אני בחיים לא אסלח לכם עיריית חולוןןןןן , כמה שנים עוד נשאר לו 
הבן אדם הוא הקמע של הגן הזה , בבקשההההה הנשמה הזו בת 88 חשבו לפני שהוא יתמוטט

אני מבקשת ממי שקורא את הכתבה אנא עיזרו לי להמשיך להפעיל את הגן.

מעיריית חולון נמסר:

המחלקה לפיקוח על הבנייה החלה לטפל בגן הילדים בשל אי-ציות של בעליו לחוק ולפסיקת בית המשפט ולא בעקבות תלונה

שכן קיים גזר דין משנת 2009 וצו האוסר על שימוש בבנייה שלא למטרת מגורים.

נערכו במקום ביקורות ע"י המפקחים כדי לבדוק האם הצו מכובד ונמצא שבעל הנכס שרון מאיר לא מקיים את צו בית משפט ובמקום עדיין פועל גן ילדים ללא היתר לשימוש חורג

יחד עם עבירות בנייה חדשות בקומת המגורים.

יצוין, כי לאורך השנים ניסה בעל הנכס מספר פעמים להכשיר את המקום לגן ילדים אך סורב.

פעם אחת סורב מכיוון שהמקום לא נמצא מתאים מבחינת תשתיות, תנועה וחניה וגורם למטרד סביבתי.

בפעם השנייה הגיעה בקשתו לוועדת המשנה לתכנון וחברי הוועדה  אישרו לו בכפוף לביצוע דרישות התאמה מסוימות, שאותן לא ביצע ולכן לו הוצא לו היתר.

בשנת 2019 נפתחה בקשה נוספת שלא הגיעה למעמד של היתר.

מדובר בגן ילדים לא קטן הפועל בתוך שכונת מגורים. קיים פעוטון בקומת קרקע וגן ילדים בקומה הראשונה המאכלס כ-40(!) ילדים.

במהלך השנים הגיעו אין ספור תלונות של שכנים מתוסכלים הסובלים ממטרדים שונים שהגן הפועל באופן בלתי חוקי מייצר..

העירייה לא הטילה קנסות על הגננת שכן זהו אינו הליך מנהלי. יצוין, כי הגננת דיברה בכעס ובגסות כלפי המפקח שמילא את תפקידו בהתאם לחוק.

חשוב לציין, שלצד הוצאת היתר לשימוש חורג, מדובר בגורמים מקצועיים הנדרשים לאשר נושאים שונים לטובת בטיחות הילדים והמקום, כמו: כיבוי אש, תשתיות, תברואה והתאמת המקום לאופי הפעילות המתבצעת (ע"פ חוק התכנון והבניה).

האב מוכר בעירייה כעבריין בנייה סדרתי כאשר בעבר השכיר נכס  נוסף בבעלותו ברח' החשמונאים 10 לגן ילדים ואף היה לו תיק פלילי בנושא (1583-17). המקום נסגר ב-2019 בעקבות פעילות עירונית.

במערכת העירונית רשומות לא פחות מ-9 בקשות של מאיר שרון רק לכתובת תל חי 4 והוא בעל נכסים נוספים בעיר כך שלא ניתן לטעון שהדבר נעשה בתום לב או מחוסר ידיעה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem