כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

למרות התנגדות ראש העיר – הוקמה ועדת שקיפות עירונית

סיעת צעירים, רשמה הישג פוליטי נוסף הערב במועצת העיר

למרות התנגדות ראש העיר – הוקמה ועדת שקיפות עירונית
סיעת צעירים, רשמה הישג פוליטי נוסף הערב במועצת העיר. הצעתו של חבר הסיעה, שחר האס, על הקמת "הוועדה לקידום ושיפור תהליכי שקיפות בעיר חולון" זכתה לתמיכת מרבית חברי המועצה ואושרה ברוב קולות, חרף התנגדות ראש העיר וחברי סיעתו.
הוועדה, תהיה הגורם המייעץ למועצת העיר בנושא שקיפות עירונית, תקדם ותשפר מדיניות שקיפות בעיר, תסייע לתושבים בעניין קבלת מידע רשותי ותקדם באופן יזום שחרור מידע ציבורי רשותי.
יושב הראש המיועד של הוועדה, חבר המועצה שחר האס, אומר לנו:
"התאכזבתי אך לא הופתעתי מהתנגדותו של ראש העיר להקמת הוועדה. מדובר בשיקולים פוליטיים צרים אשר פוגעים בסופו של דבר בשירות לתושב וחבל. שמחתי לגלות שמרבית חבר המועצה מבינים את חשיבות הנושא ותמכו בהקמת הוועדה חרף ההתנגדות.
בעיני, שקיפות הינה תנאי הכרחי ליחסי הגומלין שבין השלטון המקומי לאזרחים. היא מנגנון באמצעותו ניתן לייצר אמון רב יותר בין תושבי העיר למערכת ואני סבור כי פעילות הוועדה תעשה זאת.
כראוי לתהליכי שקיפות ושיתוף ציבור, שליש מחברי הוועדה יהיו נציגי ציבור. עם זאת, אנו מזמינים כל תושב\ת אשר נתקלו בקושי או בעיה אל מול הרשות בקבלת מידע או מענה לפניות, לפנות גם אלינו בכדי שנוכל לבחון את הנושא ולסייע ככל הניתן.
[email protected]

תגובת עיריית חולון:

"עיריית חולון ואני בראשה רואים חשיבות רבה בשקיפות ובנגישות המידע לתושבי העיר ובהתאם לתפיסה זו מונחים עובדי העירייה על ידי לפעול כך.

במדד השקיפות שמובילה עמותת השקיפות הבינלאומית שבי"ל זוכה עיריית חולון בציונים הגבוהים ביותר וזאת לאחר שהעמותה בודקת למעלה ממאה קריטריונים  בנושא שקיפות.

ראוי לציין שבפעם האחרונה שנבדק המדד (בשנת 2019) זכתה עיריית חולון בציון 100.


בנוסף, העירייה פועלת על פי חוק חופש המידע".

צילום: אפי יוספי

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem