כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

לפני השבת קראו בנחת את התחזית שבועית

התחזית מאת עוזי הכהן

לפני השבת קראו בנחת את התחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 10/06/22 ועד – 16/06/22.

טלה:

תהליך מסוים שמתרחש כעת (בשבוע זה) בחייכם, מוביל ב"ה לשביעות רצון. רבים מבני טלה נדרשים בשבוע זה להתחבר אל היכולות הגבוהות שלהם. חיבור שכזה, יאפשר לכם ב"ה לסגור מעגלים ישנים ולפתוח מעגלים חדשים וטובים יותר. השבוע עליכם להפיק את המיטב מהזדמנות מבורכת שבכוחה לחולל שינוי חיובי בחייכם. יחסיכם לסביבה: למרות הדילמות שאיתן אתם מתמודדים והקשיים הרגשיים שאתם חווים. הקלף השבועי מזמין אתכם לחיות ולאהוב את כל מה שסביבכם. התחושה הכללית שעוטפת אתכם חיובית ביותר ותהליך החשיבה שלכם מוכיח את עצמו כיעיל. זהו שבוע בעל פוטנציאל ואפשרויות רבות במגוון תחומים, ממתינות בפתח. בשורות טובות יגיעו והדבר יאפר לכם להתחיל ולהזיז עניינים ומהלכים שכרוכים בעיקר בעתידכם המקצועי. כמו כן, זהו זמן טוב להירשם ללימודים בכלל וללמודים העוסקים ברוחניות בפרט. בעבודה: אתם זוכים להכרה ויש גורמים שמעריכים עד מאוד את עשייתכם. לאלו מכם שינצלו בתבונה את הרוח הגבית, צפוי קידום או שיפור כזה או אחר. למחפשי העבודה: זהו שבוע בעל אנרגיות חיוביות לכן, הרבו בחשיפה עצמית והקפידו לראות ולהראות. אהבה וזוגיות: רומן או קשר חדש משלהב אתכם. לרווקים שביניכם מומלץ להיצמד ולהיפתח לקשר שכזה. לנשואים שביניכם מומלץ בחום לעשות בדק בית. עניינים הקשורים בחו"ל או מפגש עם אנשים שבאו מעבר לים יעסיקו אתכם השבוע. טיול או חופשה עולים על הפרק. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: קבעו מטרות, ועקבו אחר התקדמותכם. בצורה כזאת קל לגלות מתי "נתקעים". אם אתם מוצאים את עצמכם תקועים בדרך להגשמת החלום, בדקו במה נתקלתם – מהם הסיבות והגורמים לעצירה. בדרך זו תוכלו לקבוע אסטרטגיה שתסייע לכם לעקוף מכשולים ולא להיכשל בהם שנית בעתיד.

שור:


זמן לנהוג בבגרות, באחריות ובהיגיון. המוטיב המרכזי של שבוע זה יעמוד בסימן של פריצת דרך ומחסומים שעד עתה עיכבו את התקדמותכם. הגורמים לפריצת הדרך החיובית הם תובנה, הארה או עשייה שבעקבותיהם הפכתם את עצמכם לזכאים לכך שאותם המחסומים יוסרו. בעבודה: זהו שבוע טוב לקדם רעיון או עשייה שאתם חפצים בקידומם. השתלמות או התמקצעות במסגרת העבודה עולים על הפרק והדבר מומלץ לכם ביותר. למחפשי העבודה זהו זמן טוב להפגין אמונה ובולטות. בבית: השגרה השוחקת של מטלות הבית והיום יום, יוצרת תחושת מחנק וחוסר נחת ומכאן הדרך לחיכוכים וויכוחים עם בני הבית קצרה ביותר. הקפדה על סבלנות וסובלנות, בעיקר כלפי הילדים, חשובה ביותר. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, זהו שבוע טוב שיש בכוחו לפצות על ניסיונות כושלים בעבר. לרווקים שבניכם השבוע מזמן היכרות חדשה שמפיחה בכם תקווה מחודשת אך יחד עם זאת מתקיים בלבכם חשש שמא שוב תתאכזבו ומה שהיה הוא שיהיה. התחברות לאמונה בעצמכם ובבורא עולם תאפשר לכם לנצח את הספק. ענייניי מגורים עולים על הפרק ונושאים שקשורים בבנייה, קנייה, מעבר או שיפוץ מעסיקים אתכם. כמו כן חופשה קצרה או טיול נראים באופק. שבוע טוב ואלוהים אתכם!

תאומים:

שבוע חיובי בפתח. המוטיב של שבוע זה מדבר על צורך בהתלהבות, צורך בהפגנת יוזמה שמקורה באמונה, בנחישות ובידיעה שאתם מסוגלים ויש לכם את כול מה שצריך כדי להגשים את עצמכם.. באופן כללי: עכשיו הזמן לקדם רעיונות לכלל ביצוע ולהזיז דברים שחשוב לכם לקדם. השבוע יעמוד בסימן העבודה והקריירה. הקלפים מצביעים על כך שאינכם מודעים מספיק לפוטנציאל שטמון בכם ושאינכם נותנים לעצמכם את הקרדיט הדרוש על מנת שתוכלו לפרוץ קדימה ולשפר את מצבכם המקצועי והתעסוקתי. עליכם להתחבר לאמונה ביכולותיכם. התחברות לביטחונכם העצמי ולאסרטיביות הדרושה יובילו לביצוע המהלכים הנכונים. צמיחה אישית: עד עתה שמתם דגש על תחום החומר והשגתם הישגים נאים אולם כעת אתם מרגישים שהגיע הזמן להמשיך ולהתפתח בעיקר בכל הקשור לתחום הרוחני. בזמן הקרוב יתחדד צורך זה והדבר יוביל לסיעור מוחות שיביא בעקבותיו לתחילתו של השינוי המיוחל. רומנטיקה: תחושת לבלוב בלב נוצרת כתוצאה של רצון לפגוש בן זוג ראוי ואכן זהו זמן טוב לחשיפה להכרות ולמפגשים שיובילו בעזרת השם לחיבור זוגי ראוי. קשר וירטואלי שמתקיים על צג המחשב עשוי לעורר תקווה אך לבסוף לגרום לעוגמת נפש כדי לא להיפגע פשוט הימנעו מחשיפת יתר ברשת ומהקלדה חפוזה על המקלדת. לאלו מכם שנמצאים בתחילתו של קשר חדש צפוי שבוע מלא אהבה אשר יוביל לחיזוק הקשר. לנשואים שביניכם: מומלץ להשתטות מעט ולהיפתח בלב שלם ובנפש חפצה לאתגרים וחוויות חדשות בתוך מסגרת הנישואים הביתית. טיול או חופשה קצרה יתאפשרו ממש בקרוב והדבר מעודדת את רוחכם. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: את העושר האמיתי אף אחד לא יוכל לקחת מכם. התפיסה שלכם היא זאת המעשירה אתכם ואת סביבתכם. כשאנו מודדים מה יש לנו בסופו של דבר, התוצאה היא תפיסת החיים שלנו. אם יש לנו אהבה, חברים, בריאות, חוש-הומור וחשיבה חיובית – יש לנו הכול בחיים. קחו לכם רגע וחשבו: האם אתם עשירים או עניים?

סרטן:

המוטיב של שבוע זה מדבר על רמייה עצמית. זה נכון ששקרים עצמיים עשויים לשפר את הרגשתכם, אך יחד עם זאת הם מצביעים על צורךבטיפול בנפשכם הכואבת באופן כללי: השבוע אין מקום להיתממות ותמימות והשבוע יעמוד בסימן של הגינות, אמינות ויושרה. התחושה שמישהו אינו נוהג כלפיכם ביושר והגינות אינה מרפה ומערערת את שיווי משקלכם רגשי. לצערי הקלפים מצביעים על כך שאינכם טועים ויש אנשים או גורמים כאלה ואחרים סביבכם שאינם פועלים כלפיכם ביושר ואו מנצלים את טוב לבכם והדבר עשוי לפגוע בכם הן מבחינה רגשית והן מבחינה עסקית. בעבודה: הבטחות שהובטחו לכם עשויות להתמסמס לכן הקפידו להעלות על הכתב כל הבטחה או הסכם שניתנו לכם, הדבר יחסוך מכם עימותים מיותרים. אי לכך והתאם לזאת מומלץ השבוע: 1. להימנע מתמימות ונאיביות שעשויים לאכזב. 2. לא לקבל החלטות הרות גורל ולהימנע מלחתום על חוזים מבלי לבדוק טוב טוב על מה אתם חותמים ולאן הדברים מובילים. כמו כן, נושא או עשייה בה אתם עוסקים אינם באים ממקום של שלמות. רבים מכם אינם שלמים עם ההחלטות והמעשים אותם עשיתם וקיבלתם על עצמכם לאחרונה. במילים אחרות, אתם פשוט מתממים ומרמים את עצמכם וחוסר יושר זה עשוי להיות בעוכרכם בעתיד. זוגיות: חשוב לכם מאוד שכלפי חוץ כולם יחשבו שהכול בסדר אך למעשה בתוך תוככם אתם יודעים שהמצב הקיים כרגע אינו טוב ושעליכם לעשות דבר מה על מנת שדברים ישובו למסלולם התקין. שיחה פתוחה עם בן הזוג על כל מה שמעיק וטעון שיפור עשויה להיות הצעד הראשון לליבון בעיותיכם. התיקון השבועי: להיזהר במילים שיוצאות מפיכם. מילים פוגעות יכולות להרוס חיים, מילים טובות יכולות לפייס, לחבר ולרפא. זכרו! מוות וחיים ביד לשון, לכן דברו יפה ובנועם. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

בהכוונה רוחנית: הפוסל במומו פוסל. לכן בדקו האם מה שמפריע לכם מצוי גם בכם. זכרו! נאה דורש נאה מקיים.

אריה:

המוטיב המרכזי שיאפיין את השבוע הקרוב הוא הצורך בהתמקדות בחשיבה חיובית. מחשבותיכם הן מפתח לדימוי העצמי ולרגשות שלכם. התמקדות במחשבות משמחות ומעצימות, תעניק לכם בשבוע זה את היכולת לחולל שינוי חיובי במגוון תחומים בחייכם אך השינוי הבולט מכולם, קשור בעבודה, התפתחות מקצועית ויעוד זוגי. נתינה ללא גבולות יוצרת אצלכם חוסר. חשוב שתדעו, שהרצון שלכם לרצות את האחרים בא על חשבונכם והשבוע למרות שאתם טולרנטיים, חשוב שתציבו את עצמכם ואת רצונותיכם במרכז. נושאים שקשורים בבריאות מעסיקים אתכם וכדאי להיות קשובים לצורכי הגוף שלכם שמאותת לכם כי הגיע הזמן לנהוג באחריות המתבקשת. בעבודה: מעריכים את עשייתכם ואתם דמות חיובית אשר ניתן ללמוד ממנה. הקלפים מצביעים על כך שבקרוב יורחב תחום אחריותכם ויתכן כי תתבקשו לסייע ולקדם פרויקט חדש בנוסף לעשייתכם. עשו זאת בשמחה- תגמול ראוי לא יאחר לבוא. יחד עם זאת חשוב לציין שעשייתכם, יכולה לגרור מבטי קנאה והסובבים אתכם. לכן חשוב להקפיד על צניעות, שתיקה וענווה. בבית: יש נטייה של דברים להתקלקל. בצעו תיקונים כאלה ואחרים בזריזות ומתוך רצון. זוגיות: מאבקי כבוד יצרו בלבכם אפאטיות זוגית והתחושה ש-מה שיהיה יהיה, מובילה את הקשר שבו אתם מצויים למבוי סתום שבו שני הצדדים אינם נוהגים בהיגיון. כדי להיחלץ מהמצב הקיים, יהיה עליכם לקחת אחריות ולהוביל למהלכים ישפרו את התקשורת המילולית הקיימת. לרווקים: שבוע מבורך להפגין נראות ובולטות. צאו מהבית בהתאם להנחיות והיו דומיננטיים. הכרות עם דמות בעלת תכונות שכובשות את לבכם עולה על הפרק. שבוע טוב מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: את ההצלחה יש למדוד על-פי המכשולים שאדם היה צריך להתגבר עליהם בעת שניסה להצליח, יותר משיש למדוד על-פי המקום שאליו הגיע.

בתולה:

השבוע שניצב בפתח מזמן מצב רוח נוסטלגי מלווה בתחושת געגועים. באופן כללי: הגיע העת להבין, שהגיע הזמן להיפרד מאנשים, נושאים, עיסוקים ומקומות שכבר אינם תורמים לכם דבר. ההבנה הזו שהיקשרות לעבר היא זו שמעכבת אתכם, חיונית להטמעת השינוי לו אתם זקוקים. באופן כללי עוברים רבים מבני מזל בתולה (ובעיקר אלו שהחלו לעשות דבר מה חדש או שהתחילו דרך חדשה) עוברים תהליך של התבוננות פנימית וחיפוש עצמי, תהליך זה מלווה לעיתים, בתחושה של קדרות מסוימת הגורמת לכם למחשבות רבות ולהתכנסות בתוך עצמכם. בעבודה: אתם רוצים שקט ושיניחו לכם לנפשכם, יחד עם זאת עליכם להמשיך ולתפקד כרגיל לכן, אל תאפשרו לתחושת הקדרות לחלחל לסדר יומכם. זוגיות: למרות שאתם זוג אתם חשים לבד. הקלפים מצביעים על כך שהגורם העיקרי למצב הזה הוא חוסר ביטחונכם באהבתו של בן הזוג שלכם אליכם. כל שעליכם לעשות על מנת להיחלץ ממעגל קסמים שאליו נקלעתם, הוא להיפתח כלפי בן הזוג, להסיר את מחסומי הבושה, המוסר הכפול והאגו וליצור שיחה עניינית בה תוכלו להביע את רצונותיכם ממקום של שיתוף ובניה. במידה ואינכם מוצאים פרטנר לשיחה שכזו, זהו סימן שאולי הגיע הזמן לפרק את הבסטה ולתת פרחים למתים וממקום ישר ונקי, לשחרר. לרווקים שביניכם: אקס מיתולוגי מונע מכם את האושר והשלמות שאתם מחפשים. חשוב לזכור ששחרור ופינוי של דברים ישנים כגון רגשות וכדומה, יאפשר לפנות מקום לדברים ותחושות חדשות. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: חוכמה היא הארה רגעית שמגיעה משום מקום ורק אז היא הופכת לתפישה הגיונית שמוקרנת להבנה מלאה ולמעשה.

מאזניים:

החלטה שיוצאת אל הפועל משחררת את "הפקק" שחסם את נשמתכם והשבוע התחושה האישית משתפרת וכעת יש לכם תחושה טובה יותר לגבי עצמכם ולגבי תהליכים אותם אתם עוברים הן בבית והן בעבודה. הקלף השבועי שלכם מלמד, שמתקיימת בכם האמונה שהכול יהיה בסדר ותחושה זו מעניקה לכם את הכוח והיכולת להמשיך בדרככם. בעבודה: אתם חשים שהגיעה העת לזוז הלאה ולקדם את עצמכם הן בתוך הארגון בו אתם עובדים והן מחוצה לו – במקום חדש ואכן, זהו זמן טוב לשינוי והתמקצעות שיוסיפו עניין לחיי הקריירה שלכם. לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת. שימוש נבון באינטואיציה שלכם תסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות. כמו כן זהו זמן טוב להתחבר אל הצד הנשי שקיים בכם וזאת על מנת שתוכלו ליצור שינויים שקשורים באסתטיקה גופנית. זוגיות: התקיעות הזוגית שבה לקיתם הם תוצאה של שעמום מיני וקצרים בתקשורת הגופנית. השבוע יש לכם הזדמנות לרפא את הקשר הזוגי שלכם הקלף השבועי מלמד שמפלס החשק שלכם בעלייה והדחפים המיניים שבהם התברכתם מחודדים מתמיד. הפניית האנרגיות הללו לחיזוק הקשר הזוגי יאפשרו לכם להכיר את בן זוגכם בצורה שונה ומעניינת. כמו כן, עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים על הפרק ובשבועות הקרובים תדרשו לעניין באופן כזה או אחר. הרשו לעצמכם טיול או חופשה קצרה בחיק הטבע הדבר יעשה לכם נפלאות ותחושת השחרור תשפר את הרגשתכם ותתרום רבות למילוי המצברים. הציטוט השבועי: "שב אם אתם חושבים שאתם קטנים מדי בשביל לשנות משהו, נסו להירדם כשיש יתוש בחדר." – (אניטה רודיק). שבוע מוצלח שבוע טוב, ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אם אתם עסוקים בלטפוח לעצמכם על הכתף על מה שכבר השגתם, לא תעשו מאמץ להשיג יותר. אתם אומרים לעצמכם: "טוב לי איך שאני" ונשארים תקועים לנצח באותה רמה. עליכם לשאוף לשיפור תמידי.

עקרב:

מהות של השבוע זה מלמדת שבני מזל עקרב צריכים להתחבר בשבוע זה אל יוזמה, לפעול בנחישות, ולהפגין אומץ לב וזאת במטרה להצליח ולחולל את השינוי אותו הם מבקשים לעצמם. התחברות לאמונה ולנחישות, היא זו זאת שתעזור לכם להתמודד בהצלחה עם האתגרים והמבחנים הנקרים בשבוע זה בדרככם.זכרו! רק התנהגות אסרטיבית, מלווה באמונה בעצמכם ובבורא עולם תעניק לכם את הכוחות הדרושים לביצוע התוכניות שברצונכם להגשים. בבית: יש לבצע תיקונים ושיפוצים קטנים ואין לכם חשק לעשות זאת. עליכם לדעת שהעצלות שלכם עשויה לעלות ביוקר. הזנחת הדברים תגרום להחמרת המצב ואף לפגיעה כספית. בעבודה: השבוע יהיה עליכם להיאבק על דעותיכם ולצאת חוצץ נגד תדמית כזו או אחרת שדבקה בכם. קידום או שינוי לו אתם מצפים מתעכב מלהגיע ואתם חוששים שהבטחות שקיבלתם לא יתממשו. הקלפים מייעצים לכם לא לשבת בחיבוק ידיים ולהתחיל ולהשמיע את קולכם. גישה אסרטיבית ונבונה תוביל להצלחה. זוגיות: שכלתנות יתר גורמת לזוגיות שלכם להתקיים אבל לא לחיות כלומר: יש בן זוג ואולי אפילו ילד או שניים, יש אהבה אבל אין תשוקה, אולי יש הבנה אבל אין להט, יש מין אבל אין מגע, יש ביחד אבל אין רומנטיקה ואין יחדיו. אם המצב הזה מוכר לכם, סימן שהגיעה העת להעניק לזוגיות שלכם את טיפול ה 10,000 הדרוש. לרווקים שבניכם: קשר שהחל לא מזמן ונראה מבטיח, מתחיל לעורר ספקות ותהיות לגבי נכונותו כדי להתיר ספקות גם כאן יש לנהוג באומץ וליצור מרחב שיחה עם בן הזוג. טיפ לשבוע טוב יותר: פתגם סיני עתיק אומר: 在您的恐惧背后是一盏伟大的光芒。" תרגום: " מאחורי הפחד שלכם נמצא האור הגדול"…. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לחיים יש כל-כך הרבה מה להציע. הבה לא נרשה לדאגה לגזול מאתנו אפילו חלק קטן מכל הטוּב שבורכנו בו.

קשת:

הנושאים העקריים בשבוע זה הם: 1. צורך בבחירה ונקיטת פעולה עולה הילוך. 2. ניסיון לגשר על ריחוק או פער שמונעים מכם לפתור בעיות. 3 . נושאים שקשורים ברגשות אהבה וזוגיות דורשים מזמנכם. באופן כללי: המוטיב המרכזי בשבוע זה יעמוד בסימן של התלבטות. הדילמה בה שגורמת לכם לחוסר נוחות, לעייפות ולחולשה נפשית. אצל רבים מכם מתקיימת דילמה על רקע של משבר וחולשה שקשורים בזוגיות, משפחתיות ושיתוף פעולה זוגי. על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם תופעות אלו יהיה עליכם לפעול על פי צו ההיגיון. הימנעות משילובם של אלמנטים רגשיים בתהליך קבלת ההחלטות שלכם, יסייע בידכם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם. בעבודה: לכאורה הכול מתנהל על מי מנוחות אך מתחת לפני השטח מתקיימים סביבכם מאבקי כוח סמויים ויש מי שמקנא לכם ואינו שמח בהצלחתכם. היו ערניים והקפידו לבלוט פחות, הימנעו מויכוחים מיותרים וגלו ערנות לגבי מהלכים או החלטות הקשורות בתפקידכם. אהבה וזוגיות: בעת הזו, רבים מבני מזל קשת חשים צורך עז לקרבה ולאינטימיות. השבוע הקרוב יזמן לכם את ההזדמנויות לכך. לאלו מכם אשר יבחרו לפעול בשיתוף פעולה והרמוניה עם בן הזוג צפוי שבוע מענג אשר יתרום רבות לחיזוק ביטחונכם העצמי. לרווקים: זהו שבוע טוב להכרויות, מפגשים שיש בכוחם לנוביל לזוגיות. אות משמים: בתקופה הקרובה, אירוע בעל הביטים רוחניים כמו למשל חלום, מסר שבא בתקשור הארה וכדומה, (אות משמים) אמור ב"ה לפקוד אתכם ולסמן לכם על דבר מה חשוב. היו ערניים וחפשו את הסימנים שיתנו לכם את התשובות כיצד להתגבר על מכשולים פנימיים שמונעים מכם להתקדם לעבר מטרותיכם. . שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הענווה היא זו שמושכת את האל לקשור איתנו קשר שמבוסס על אמונה מתוך ידעה ולא אמונה מתוך מופת. הענווה, היא המפתח לאמונה. האמונה היא המפתח לחוכמה

גדי:

דימוי עצמי וערך עצמי עומדים במרכזו של שבוע זה והאופן שבו אתם תופסים ורואים את עצמכם, הוא זה שיכתיב את הלך הרוח בשבוע הקרוב. ערך עצמי בריא מתאר מצב בו אדם רואה עצמו באור חיובי, תוך הכרה ביתרונות ובחסרונות שלו . היכולת שלנו להעריך את עצמנו באופן חיובי ועם זאת מאוזן היא חיונית בכדי שנוכל לבנות מערכות יחסים משמעותיות, ובכדי שב"ה נמצא לעצמנו מסלולי חיים מספקים שמתאימים לנשמה שלנו. המלצה לעשייה: חפשו בגוגל על ערך עצמי ולמדו כיצד ניתן לפתח אותו כראוי. באופן כללי: השבוע יהיה על בני גדי לאסוף את עצמם, להתעשת, להתחזק ולהתחיל להניע מחדש תהליכים למימוש רצונותיהם. ניתן לומר שלמרות הטלטלה שחוויתם לאחרונה, מכאן תחילתה של המגמה החיובית שמסתמנת בעבורכם. השבוע יש לכם אפשרות נפלאה לעשות, לקדם ולהשיג את כל אשר תרצו. הקלפים מצביעים על כך כל שעליכם לעשות הוא להתחבר לכוח הרצון ולאמונה בצדקת דרככם, ואם תעשו כך ב"ה גם תצליחו!. עבודה: שינויים במקום העבודה חיוביים בעבורכם. פרוייקט חדש או עשייה חדשה בה אתם עוסקים יכול לעלות יפה ולהצליח, כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בכלים שרכשתם עד כה כגון סבלנות, אמונה, נחישות ועוד. ההבנה כי כלים אלו מצויים בהישג ידכם תאפשר לכם להתמודד בהצלחה מול תחושת החשש והפחד אשר עשויים למנוע או לעכב חלילה את התקדמותכם. במידה ואתם שוקלים לעבור הסבה מקצועית כזו או אחרת, חשוב שתדעו שזו בהחלט בחירה ראויה ושיש בכוחכם לעשות זאת. לאלו מכם שמחפשים עבודה: אל תיפול רוחכם! גם כאן- התחברות לאמונה בעצמכם וביכולותיכם היא המפתח לחזרה מהירה למעגל העבודה. זוגיות: אתם נדרשים להעניק קצת יותר תשומת לב לבן הזוג אשר לאחרונה קצת הוזנח. אלו מכם שיבחרו למצב את המערכת הזוגית שלהם בראש סדר העדיפויות יגלו כי למרות חילוקי הדעות שקימיים, עדיין ניתן למצוא מכנה משותף עם בן הזוג שנמצא לצידם. טיפ לשבוע טוב יותר: אל תזלזלו במה שהשגתם עד כה והביעו תודה, אל תשטו באהבה ואל תמעיטו מערך עצמכם!! שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היהדות מלמדת שגם לאחר חטא וירידה, אל לו לאדם להתייאש. תמיד ניתן ב"ה לחזור בתשובה (לאו דווקא על רקע דתי) ואף להגיע לרמות רוחניות נעלות בהרבה מאלו שהיו לפני החטא.

דלי:

השבוע את ממהרים לכעוס (קל להכעיס אתכם!) ולכן יהיה עליכם לנהל את המחשבות שלכם בצורה יעילה. קיבעון מחשבתי והיצמדות עיקשת למסכנות, רחמים עצמיים וכעס יוצרים משבר. בשבוע הקרוב אתם נקראים לנהוג באחריות ובבגרות בעיקר בתוך הבית והמשפחה. התנהגות בוגרת ואחראית, תאפשר לכם לבחור נכון ולקבל את החלטותיכם ממקום של שיתוף ובנייה. השבוע יאופיין בחוסר יציבות ושינויים במצב הרוח. רבים מכם מוצאים את עצמם מודאגים וחסרי מנוחה והדבר בא לידי ביטוי בחוסר סבלנות כלפי הסובבים אותם. אחד הגורמים למצב בו אתם מצויים הוא הנטייה שלכם לעשות דרמה מכל דבר. במידה ותבחרו לעגל פינות ולזרום עם הדברים שמתרחשים סביבכם, תופתעו לגלות שהחיים קלים יותר. לדורשי העבודה: עבודה חדשה ניראת באופק. הקלפים ממליצים לכם לקבל כול עבודה שמוצעת לכם גם אם זה לא כול כך נראה לכם. כמו כן עניינים שקשורים בשיפוץ או מעבר דירה עולים על הפרק ובשבעות הקרובים תצמאו את עצמכם עוסקים בעיצוב מקום המגורים. זוגיות: יש לכם ביקורת כלפי בן הזוג אך זו לא נשמעת או לא מועברת באופן הנכון. יהיה עליכם למצוא את הדרך הנכונה להעברת המסר שלכם. שתיקתכם רק מחמירה את מצבכם. כספים: עניינים שקשורים בכסף או ברכוש גורמים לכם לדאגה. אין זה השבוע והזמן לבצע שום רכישה גדולה או חתימה על חוזים כל שהם. בשבוע זה הימנעו משליפת הארנק ומהתחייבויות לטווח הארוך. בריאות: העומס הרב שמוטל עליכם מערער את בריאותכם והופך אתכם לפגיעים יותר. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או צאו לטייל בחיק הטבע, לכו להרצאה מעשירה וצפו בהצגה או סרט. הדבר יעשה לכם רק טוב ויסייע בידכם להטעין מחדש את המצברים. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חכמינו אומרים: "לפום צערא אגרא" (מסכת אבות, ה:כב) – כגודל הייסורים כך גודל השכר. זאת אומרת שהשכר ניתן על המאמץ שהושקע, ולא על התוצאות שהושגו. כל מה שהקב"ה רוצה מאתנו הוא שנשקיע מאמץ, בין אם נצליח ובין אם לא. הקב"ה איננו מצפה מאתנו להיות מושלמים, אך הוא כן מצפה מאתנו שננסה להבין את החיים, שנבחן את החלטותינו בהתבסס על הערכים שלנו ולא על תחושות הבטן ורחשי הלב, ושנשאף לחיות את חיינו תוך הגשמת ההחלטות הללו.

דגים:

בעת הזו עליכם להתחבר אל תחושת אחריות ולנהוג באופן בוגר וסמכותי. רק התנהגות אחראית וסמכותית, מגובה באמונה וידיעה שאתם הם אלו שמעצבים את עתידכם, תאפשר לכם לחזור לנתיב של צמיחה מתוך בגרות. מילות המפתח של שבוע זה הן: שיתוף פעולה, איזון והרמוניה. הקלפים מצביעים על כך שרבים מבני מזל טלה ניצבים כעת בפני תקופה בה הם נדרשים לקבל על עצמם מחויבויות שונות הן בכל הקשור לתחום האישי ובכל הקשור לתחום המקצועי או הזוגי. איש איש בתחומו. שימוש נבון בשלושת המילים שרשומות למעלה, יאפשר לכם להגיע אל ההחלטות הנכונות, אשר בעזרתם תוכלו להתקדם צעד אחד נוסף בדרך למימושכם העצמי. התעלמות וחוסר שימוש בשלושת המילים הנ"ל, יגרור עיכובים מיותרים. בעבודה: זהו שבוע חיובי. עליכם להקפיד שלא להיגרר לרכילות ולוויכוחים. כספים: לאחרונה הכסף חומק מבין אצבעותיכם. אין זה אומר שאתם מבזבזים סתם, אך גם כשכל שקל שלכם הולך למקום הנכון, תמיד יש עוד מקום לחיסכון. זוגיות: חוסר סיפוק והמון טענות יוצרים זוגיות שיש בה הרבה תסכול וחוסר נחת. כדי לפתור את הבעיות אתם חייבים לפתוח ערוץ תקשורת עם בן הזוג שבו תשימו את הכול על השולחן מתוך כוונה כנה ואמתית להגיע לעמק השווה. מומלץ לנצל את סוף השבוע כדי לעשות זאת. שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: חוסר ביטחון עצמי נובע מהעובדה שאנחנו חוששים להיות מי שאנחנו באמת. אנו מאמינים לאוסף של מחשבות, רגשות ותחושות לגבי מי שאנחנו ומה אנחנו מסוגלים לעשות ומקבעים את עצמנו לתוך מערכת שלמה של אמונות והתניות שאספנו בדרך. התרגלנו לחשוב על עצמנו שאנו לא יכולים לעמוד מול קהל, שאנחנו לא מסוגלים ליצור אינטימיות או שאנחנו לא טובים מספיק… מחשבות חוזרות ונשנות אלו הן הגורמות לחוסר ביטחון עצמי, וחוסמות אותנו מלהגשים את מלוא הפוטנציאל שלנו.

"בְּרִיתִי הָיְתָה אִתּוֹ

הַחַיִּים וְהַשָּׁלוֹם וָאֶתְּנֵם לוֹ

מוֹרָא וַיִּירָאֵנִי וּמִפְּנֵי שְׁמִי נִחַת הוּא

תּוֹרַת אֱמֶת הָיְתָה בְּפִיהוּ וְעַוְלָה לֹא נִמְצָא בִשְׂפָתָיו

בְּשָׁלוֹם וּבְמִישׁוֹר הָלַךְ אִתִּי וְרַבִּים הֵשִׁיב מֵעָו‍ן

כִּי שִׂפְתֵי כֹהֵן יִשְׁמְרוּ דַעַת וְתוֹרָה יְבַקְשׁוּ מִפִּיהוּ כִּי

מַלְאַךְ יְהוָה צְבָאוֹת הוּא."

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

0523646914

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem