כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

לקראת הארכת הסגר

מבצע אכיפה מוגבר של פקחי החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון

בצל העליה בתחלואה של נגיף הקורונה בישראל ואחרי החלטת ממשלת ישראל להאריך בעשרה ימים נוספים את הסגר. יוצא מבצע אכיפה מוגבר של פקחי החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון ברחבי העיר.
פקחי החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון יפעלו החל מהיום ובמהלך כל סוף השבוע במבצע אכיפה נרחב למניעת התקהלויות ושמירה על הנחיות סגר הקורונה.
ביממות האחרונים ביצעו פקחי החברה לביטחון ואנשי השיטור העירוני של ראשון לציון מיפוי של לופטים, מועדונים, מבני תעשייה , חצרות בתים, דירות, ובתי עסק שלגביהם יש מידע או שבעבר התקימו בהם אירועים אסורים של התקהלויות ומסיבות.
על פי הידוע במהלך התקופה האחרונה התקיימו מסיבות מחתרתיות ובכלל זה אירועים בתוך מבני תעשיה ומוסכים שזכו לכינוי: ״ בר מוסך״ .
פקחי החברה לבטחון של עיריית ראשון לציון חשפו מסיבות רבות במהלך השבועות האחרונים והמשתתפים בהם נקנסו כל אחד בסך 500 שקלים. בעלי המקומות ומארגני האירועים נקנסו על סך חמשת אלפים שח.
על רקע זה העבירו פקחי החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון הודעות אזהרה לבעלי הדירות והעסקים לבל יקימו בימי הסגר מסיבות ואירועים המונים.
במקביל נערכים פקחי החברה בשטחים הפתוחים בעיר כדי למנוע מסיבות טבע, התקהלויות ופעילות מוטורית אסורה. במסגרת הערכות זאת תפעיל החברה לביטחון אמצעים טכנולוגים ובכלל זה רחפנים כדי למנוע את אותם מפגשי פעילות אסורה.
ראש העיר ראשון לציון רז קינסטליך שב וקרא לציבור לגלות אחריות ולהישמר מפני נגיף הקורונה. ״לא נאפשר לקומץ, שחלקו כלל לא מהעיר, להפר ברגל גסה את הגבלות הסגר ולתרום להתפשטות הנגיף בעיר. בשיתוף המשטרה נגיע לכל התקהלות לא חוקית. באותה נשימה אני מעודד מכך שרוב תושבי העיר מקפידים על ההנחיות, נמנעים ממפגשים ומתאפקים עוד קצת. כדי לנצח את המגיפה דרושה סולידריות של כל תושבי העיר.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem