כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מאוחדת מחסנת את לקוחותיה גם בראשון לציון

בין ראשוני המתחסנים נגד הנגיף: אסף דעבול, המשנה לראש עיריית ראשון לציון

המאבק הלאומי נגד נגיף הקורונה: מאוחדת מחסנת את לקוחותיה גם בראשון לציון

קופת החולים מאוחדת בעיצומו של מבצע החיסון הלאומי נגד קורונה – והחלה השבוע לחסן את לקוחותיה גם במרכז הרפואי ברחוב פיק"א 31 בראשון לציון

לקוחות מאוחדת בראשון לציון חוסנו נגד נגיף הקורונה החל מיום שלישי במרכז הרפואי 'קדמת ראשון' שברחוב פיק"א 31. אלפים מלקוחות הקופה כבר זימנו תור לחיסון החדש שנבדק ועבר את המבחנים הרגולטורים הנדרשים, כולל תהליך אישור של ה-FDA.

מאוחדת מאפשרת למבוטחיה להזמין תור לחיסון בדרך נוחה וידידותית דרך האפליקציה, האזור האישי באתר או המוקד (שמספרו 3833*). יצוין כי בשלב ראשון החיסונים ניתנו לעובדי מערכת הבריאות, אוכלוסייה מבוגרת, חולים כרוניים, מטפלים בקשישים ואוכלוסיות יעד נוספת שהוגדרה על ידי משרד הבריאות.

מנהלת המרפאה, רוני יזרסקי סיפרה כי "בימים האחרונים נערכה המרפאה לקבל את המחוסנים במתחם הייעודי לחיסונים נגד נגיף הקורונה. בנוסף, פעלנו לזמן מראש לקוחות המשתייכים לאוכלוסייה המבוגרת לביצוע החיסון ואנו נעשה את הכל כדי לסייע בצמצום מיידי של התחלואה. ביחד ננצח את המגפה שנכפתה עלינו בשנה האחרונה".


בתוך כך, בין ראשוני המתחסנים נגד הנגיף: אסף דעבול, המשנה לראש עיריית ראשון לציון אשר מסר. "אני פונה לכולם בכל לשון של בקשה – לכו להתחסן, המחלה הזו קשה ביותר", אמר דעבול. "במשך חודשים רבים התפללנו לחיסון – וכולם חייבים להתחסן בכדי לגבור על המגפה הזו, למען בני המשפחה ולמען כל בעלי העסקים. ברצוני להודות לאורי אטון מנהל מרחב יהודה חוף במאוחדת, למנהלות מאוחדת בראשון לציון ליאל אשכנזי ורוני יזרסקי ולרויטל תורג'מן האחות המחוזית במאוחדת – שחיסנה אותי. היחס המיוחד של קופת חולים מאוחדת וכל הצוות מעולה. בבקשה, תתחסנו".

(צילום: יח"צ מאוחדת)

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem