כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מאוחדת ציינה את יום המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים

יום המאבק בקופת החולים מאוחדת בראשון לציון

מאוחדת ציינה את יום המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים

קופת החולים מאוחדת בראשון לציון ציינה את יום המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים: הצוות הרפואי, גברים ונשים, קראו די לאלימות!, הניפו שלטים ועטו מסכות אדמות להזדהות עם הנושא

מבוטחי מאוחדת שהגיעו למרפאות בראשון לציון התרגשו מהפעילות שנערכה במהלך השבוע ביוזמת רוני יזרסקי, מנהלת מאוחדת 'קדמת ראשון', אשר חילקה לצוותים הרפואיים מסיכות אדומות כאות הזדהות.

"אנו עדות ועדים לדיווח חדשותי על מקרי אלימות כלפי נשים, הדיווח נעשה כה שכיח עד כי לעיתים נדמה שהתופעה הפכה לנורמה חברתית", אמרה יזרסקי, והוסיפה "הנשים הופכות למספרים בסטטיסטיקה, הידיעה נבלעת בין עשרות ידיעות אחרות, היום יום דוחק, ותחושת חוסר האונים גוברת. מידי פעם מקבלת האישה פנים, סיפור משלה, נדמה שהיא קרובה, מוכרת, ניתן להזדהות איתה, ואז עולה שוב ושוב השאלה, איך זה קרה לה, שהייתה מודעת, שסייעה לנשים אחרות, שדמתה לחברה שלי, לשכנה, לבת המשפחה, לי. ושוב מתעורר דיון ציבורי ומתחזקים הקולות הקוראים לפעולה מקיפה אשר תמגר את התופעה מן היסוד. יום המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים מהווה עבור כולנו הזדמנות לעצור ולשאול מה ביכולתנו לעשות על מנת לצמצם ואף להפסיק לחלוטין את מעגל הפגיעה".

צילום: יח"צ, מאוחדת


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem