כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מאיה דיל, תלמידת כיתה ג', בבית הספר ציפורי בעיר בת-ים, היא הזוכה בתחרות כתיבת הסיפורים הארצית "מרוץ הצבי"

עיריית בת-ים ובית הספר ציפורי מברכים על זכייתה של תלמידת כיתה ג', מאיה דיל,

מאיה דיל, תלמידת כיתה ג', בבית הספר ציפורי בעיר בת-ים, היא הזוכה בתחרות כתיבת הסיפורים הארצית "מרוץ הצבי", ע"ש צבי כורך מייסד תוכנית עופרים

עיריית בת-ים ובית הספר ציפורי מברכים על זכייתה של תלמידת כיתה ג', מאיה דיל, בתחרות "מרוץ הצבי"- תחרות כתיבת הסיפורים הארצית ע"ש צבי כורך ז"ל, מייסד תוכנית "עופרים". מאות תלמידים מבתי ספר שונים ברחבי הארץ נרשמו לתחרות יחד עם תלמידים רבים מכיתות שונות בבית הספר ציפורי, שראה במסגרת התחרות הזדמנות להתפתחות אישית, חוסן והעצמה יחד עם קידום תהליכי כתיבה וקידום הישגים בתחום השפה.

מתוך כל התלמידים בבית ספר ציפורי שכתבו סיפורים לתחרות, מאיה דיל ושני תלמידים נוספים נשלחו לתחרות. הסיפורים שנשלחו, עלו לתחרות המחוזית והארצית והסיפור "הרופא מחנות המכולת" של מאיה מכתה ג' זכה בתחרות הארצית.

בעקבות התחרות והזכייה מאיה קיבלה במת העצמה בבית ספרה, זמן "סופרת צעירה", מפגש עם קהילת התלמידים מהכיתות השונות לשיח אודות הסיפור ותהליך הכתיבה.

מאיה דיל סיפרה על תרומתה של התחרות: "שמחתי והתרגשתי מאוד שזכיתי בתחרות הסיפורים וגם כשדיברתי בכתות עם התלמידים על הסיפור שכתבתי. התחרות תרמה לי לביטחון העצמי וזה גרם לי לפתח את כשרון הכתיבה ואולי בעתיד אהיה סופרת"


קרדיט: עופר דיל

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem