כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מבזק פלילים שבועי

כל ארועי הפלילים שהתרחשו השבוע בחולון ובבת ים

הקורונה לא עוצרת את הפשע גם בחולון וגם בבת ים ומשטרת מרחב איילון פעלה השבוע למיגור חלק ממנו.

אנו מביאים לכם מקצת מהארועים שפקדו אותנו השבוע.

אמש (חמישי בשעות הערב פיצוץ עז החריד את חושבי חנות ירקות בחולון והחשד הוא שנזרק לעברה רימון הלם .

משטרת מרחב איילון נאלצה לסגור בשל כך חלק מהרחובות הסמוכים לחנות הירקות עד ברור נסיבות הארוע.

אמש(חמישי) פרסמנו שבתום חקירה סמויה נעצרו הלילה בשטחי הרשות הפלסטינאית 3 תושבי המקום בחשד להתפרצויות לדירותיהם של קשישים באזור חולון ובת ים וגניבה בתחבולה.


1.יום רביעי:המשטרה עצרה לפנות בוקר תושב המרכז בחשד לאונס קטינה בבת ים.

המשטרה פתחה הלילה בחקירה, עם קבלת דיווח בדבר חשד לאונס קטינה בבת ים.

בתום איסוף ממצאים במקום האירוע, עצרו שוטרי מרחב איילון את החשוד – תושב המרכז בשנות ה- 20 לחייו בביתו, והוא נלקח לחקירה, בסיומה נכלא.

בהתאם להתפתחות החקירה וממצאיה בכוונת המשטרה לבקש היום את הארכת מעצרו בבימ"ש השלום בתל אביב.

2.

התביעה המשטרתית הגישה אתמול כתב אישום נגד תושב חולון בחשד לגידול סמים בתנאי מעבדה בעיר

במסגרת המאבק חסר הפשרות שמנהלת משטרת ישראל בנגע הסמים, בדגש על גידול וסחר המסכן את שלום הציבור, ערכו בלשי תחנת בני ברק לפני כשבוע פעילות יזומה וממוקדת במהלכה עצרו תושב חולון בן 20 בחשד לגידול וייצור סמים בתנאי מעבדה בעיר.

במסגרת החיפוש, חשפו השוטרים מעבדת הידרו ובה חומר החשוד כסם מסוכן מסוג קנביס במשקל של כ- 10 ק״ג וכן ציוד רב המשמש לגידול וייצור סמים, כאשר כלל הממצאים הועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי והחשוד נעצר לחקירה בתחנת המשטרה.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ואתמול כאמור, הגישה נגדו חטיבת התביעות של משטרת ישראל במחוז ת"א,כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים לבית משפט השלום בת"א.

3.

המשטרה עצרה אמש בחולון תושבת זרה מאוזבקיסטן בחשד שהתחזתה במשך מספר שנים לתושבת הצפון

יחידת ההונאה המחוזית בת"א פתחה לפני כחודש בחקירה, עם קבלת תלונה מתושבת נוף הגליל, בדבר חשד כי אישה הגרה במרכז הארץ משתמשת בזהות שלה, תוך ביצוע פעולות פיננסיות בכרטיסי חיוב על שמה ואף עובדת "עם תלוש" תחת שמה בסופרמרקט בחולון.

ראשיתה של החקירה, כאשר תושבת נוף הגליל בשנות ה – 40 לחייה בקשה לאחרונה לסדר את תשלומי הביטוח לאומי בתקופת הקורונה, אולם אז קבלה תשובה שהיא איננה זכאית להשלמת הכנסה מאחר והיא "מרוויחה משכורת גבוהה" מעבודתה הכפולה לכאורה – האחת בנצרת והשניה בסופרמרקט בחולון.

כאמור, המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת התלונה, במסגרתה הצליחו חוקרי היחידה לחשוף את זהותה האמיתית של המתחזה – תושבת אוזבקיסטן הנמצאת בארץ מזה מספר שנים תחת הזהות של תושבת הצפון ואף מחזיקה ברשותה כרטיסי חיוב אותם הנפיקה על שמה של תושבת הצפון לשם התנהלות כספית נוחה .

החשודה נעצרה לחקירה ובתום ההליך תוחזר אל ארץ המוצא .

במשטרה מדגישים את החשיבות של ערנות הציבור ומעקב אחר תנועות פיננסיות בחשבון הבנק ובנוסף מדגישים כי אין למסור לגורם זר פרטים חסויים המאפשרים גישה מקוונת אל חשבון הבנק ואל כרטיס האשראי, לרבות פניה חשודה המתבצעת טלפונית או באמצעות קישורית הנשלחת אל הטלפון הנייד והמייל.
ככל שעולה חשד לפעולת הונאה שכזו, יש לברר מול הגורם הרשמי במוסד הפיננסי ובמקרה הצורך להגיש תלונה בהתאם.

יום שני:המשטרה עצרה אתמול בבת ים תושב העיר בשנות ה 40 לחייו בחשד לביצוע עבירות מין והבוקר תבקש בבית המשפט את הארכת מעצרו

המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבוע, עם קבלת תלונות בתחנת בת ים ממספר נשים, בדבר חשד כי תושב בת ים בשנות ה-40 לחייו, הזדהה בפניהן כאסטרולוג ומגשר וביצע בהן עפ"י החשד עבירות מין שונות במהלך "הטיפול" לשם הכנת קמעות להסרת כישוף.

בתוך כך, שוטרי מרחב איילון עצרו אתמול את החשוד לחקירה , כאשר בהתאם לממצאי החקירה וצרכיה, תבקש המשטרה הבוקר את הארכת הארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

יום ראשון:המשטרה חשפה בסוף השבוע מעבדת הידרו בבת ים ועצרה תושב העיר בחשד להפעלתה.

במסגרת המאבק חסר הפשרות שמנהלת משטרת ישראל בנגע הסמים, בדגש על גידול וסחר המסכן את שלום הציבור, ערכו בלשי המשטרה פעילות יזומה וממוקדת בעיר בת ים, במסגרתה עצרו תושב העיר בשנות ה – 30 לחייו, בחשד לגידול וייצור סמים בתנאי מעבדה.

במסגרת החיפוש, חשפו השוטרים מעבדת הידרו ובה מעל 50 ק"ג חומר החשוד כסם מסוכן מסוג קנביס המוערך בהיקף של למעלה ממיליון ש"ח וכן ציוד רב המשמש לגידול וייצור סמים.

כלל הממצאים הועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי והחשוד נעצר לחקירה בתחנת המשטרה במרחב איילון, כאשר בית המשפט האריך את מעצרו עד תאריך 14.12.20 בהתאם לצרכי החקירה וממצאיה.

קרדיט סרטון:תעוד ראשוני בטלגראם

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem