כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מבנה חדש למרכז קהילתי מקהלות בחולון

המרכז מתוכנן להיפתח לציבור הרחב לקראת סוף ינואר 2022.

מבנה חדש למרכז קהילתי מקהלות

בשעה טובה, לאחר בניה ושיפוצים שנמשכו כשנה, נמסרו מפתחות המבנה של מרכז קהילתי מקהלות לידי רשת קהילה ופנאי. המבנה שופץ על ידי החברה הכלכלית מטעם עיריית חולון.

מרכז קהילתי מקהלות, הוא בית לציבור התורני בעיר המציע חוגים, פעילות פנאי מותאמת, פעילות תרבותית ברוח ההלכה, מפגשים קהילתיים ועוד… לכל הגילים.

במבנה החדש והמונגש ישנם חדרי חוגים והתכנסות רבים לשימוש הציבור. במקום עתיד להיות חדר העשרה ולמידה, אולם רב תכליתי רחב ידיים לחוגי תנועה וספורט, הרצאות, מופעים והתכנסויות, חדר לטיפולים פרטניים ורגשיים ועוד. חדר ייחודי במבנה הוא "החדר הירוק" – חדר מקצועי שישמש לצילום והפקה. מבנה המרכז כולל גם ספרייה תורנית ייחודית, הכוללת כותרים מותאמים לציבור הקוראים התורני וכותרים של ספרות קודש. הספרייה מנוהלת על ידי המדיאטק והיא מונגשת לרווחת הציבור.

את מרכז קהילתי מקהלות ינהל אורן קלימי – העוסק בעולמות החינוך הבלתי פורמלי, קהילה ונוער מאז ימי התיכון. אורן מגיע לחולון לאחר ניהול מרכז קהילתי בגבעתיים ועם ניסיון רב שנים של ניהול מחלקות ומסגרות נוספות. אורן מאמין ש"המרכז הקהילתי הוא לב הקהילה ומקום לכל תושב", ומזמין את התושבים להשיא עצה ולהשמיע רעיונות ליוזמות ופרויקטים חדשים בנושאי קהילה ובכל נושא אחר.


המרכז מתוכנן להיפתח לציבור הרחב לקראת סוף ינואר 2022.

רשת קהילה ופנאי

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem