כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מבצע אכיפה כנגד משליכי פסולת למרחב הציבורי

מאז תחילת החודש נרשמו כ800 דוחות איכות סביבה

על רקע מבצע הניקיון שעיריית ראשון לציון החלה בצירים הראשיים ובמתחמים ציבוריים בעיר, בחברה לבטחון מתחילים במקביל במבצע אכיפה כנגד משליכי פסולת למרחב הציבורי, בעלי כלבים שלא אוספים את צואתם ומזהמים. בנוסף, יחידת איכות הסביבה בחברה לבטחון תתגבר את פעילות האכיפה כנגד משליכי פסולת בניה ותעשייה.
בחברה לבטחון מספרים כי ישנם מלכלכים סדרתיים, כאלו שנתפסו פעם אחר פעם ונרשמו לחובתם דו"חות שלא שולמו. נגד עברייני סביבה אלו, החברה לבטחון תנקוט בהליכי עיקול.
סגן ראש העיר ומחזיק תיק הביטחון, מקסים בביצקי, הנחה את מנכ"ל החברה לביטחון, מוטי נחמני, להיערך למבצע רחב של אכיפה כנגד עבירות איכות הסביבה. מאז תחילת החודש נרשמו כ800 דוחות איכות סביבה בהם על עבירות השלכת פסולת במרחב הציבורי, הוצאת גזם וריהוט ישן שלא ביום הוצאה, השלכת פסולת בנין, וצואת כלבים. הקנסות עומדים על סך של 400 עד 730 שח, בהתאם למהות העבירה.
בחברה לביטחון מדגישים כי בעבירות איכות הסביבה יש פגיעה קשה באיכות החיים של תושבי העיר, בחזות ותדמית העיר ראשון לציון ולכן רואים בהן עבירות מרכזיות שמקבלות תעדוף בפעילות החברה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem