כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מבצע אכיפה ממוקד כנגד מטרדי רעש וזוהמה בראשון לציון

בשל תלונות רבות של תושבים על מטרדי רעש וזוהמה ובשל קטטות ואירועי אלימות חוזרים ונשנים בחמארות, החל מבצע אכיפה ממוקד. על פי נתוני השיטור העירוני, בראשון לציון פועלות נכון להיום כ-12 חמארות, שמרוכזות בעיקר במרכז העיר ובשכונת רמת אליהו.
השיטור העירוני ורישוי עסקים פשטו על שש חמארות עד כה, שני בעלי נכס זומנו לשימוע לפני סגירה על ידי המשטרה. מקום אחד כבר נסגר ובמקומו פועל כבר עסק אחר. שני דוחות נרשמו על אי סגירת עסק ואי מניעת עישון במקום ועסק אחד החליט להסב את פעילותו ופתח בתהליך להוצאת רישיון עסק.
חמארות הינם פאבים מאולתרים, שרובם אינם רשומים באגף לרישוי עסקים ופועלים בניגוד לחוק. מקומות אלו פועלים מדי ערב , כאשר מבקרים בהם גם מהגרי עבודה זרים ללא אישורי שהייה, חלקם תחת השפעת אלכוהול וסמים. מקומות אלו מערערים את תחושת הביטחון של תושבי העיר.
בחברה לביטחון וברישוי עסקים בחנו את הנושא בתקופה האחרונה ולאחר מספר דיונים ופגישות שהתקיימו בנושא, הנחה ראש העיריה, רז קינסטליך לצאת במאבק נגד התופעה, כאשר כל הגופים הרלוונטיים משלבים ידיים, בהם השיטור העירוני, רישוי העסקים, הפיקוח על הבניה והתביעה העירונית. בהמשך נערך השבוע סיור ביוזמתם המשותפת של סגן רה"ע ומחזיק תיק החברה לביטחון -מקסים בביצקי והמשנה לרה"ע ומחזיק תיק רישוי עסקים- אפי משה. בסיור השתתפו נציגי משטרה, מפקד השיטור העירוני, מחלקת רישוי עסקים ומחלקת הפיקוח על הבניה.
בשלב ראשון, מחלקת רישוי העסקים תפתח תיקים באופן יזום לכל החמארות, על מנת שניתן יהיה לזמן את בעלי העסקים לשימוע לפני מתן צו סגירה מנהלי. כמו כן, על מנת למנוע פתיחה של אותם עסקים מחדש יזומנו בעלי הנכסים לשיחת אזהרה בעירייה. בעירייה נחושים להגביר את האכיפה כנגד עסקים בלתי חוקיים אלו ולמגר התופעה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem