כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מבצע ההתרמה שהכעיס את התושבים

למה עוזרים לעמותה בראשון ולא לעמותות בחולון

אתמול יצאה הודעה ברשתות החברתיות על מבצע התרמה של מרכז קהילתי נווה ארזים עבור בית קשת.

מהו בית קשת ? בית קשת נמצא בעיר ראשון לציון ומהווה בית ומקלט לנערות במצוקה.

מבצע ההתרמה דרכו רשת קנילה ופנאי ומרכז קהילתי נווה ארזים מבקש תרומות בביט ובדרכים אחרות עבור מטרה בעיר אחרת עורר סערה רבה.

בתמונה הפלייר שהופץ אמש

תושבי שכונת קריית שרת פנו אלינו למערכת בתלונות רבות על הפלייר המדובר בטענות שונות.


רותי תושבת השכונה מזה 30 שנה אומרת לנו:המבצע עצמו מבצע מבורך תמיד צריך לעזור לאנשים נזקקים וזה חשוב אבל אני גרה פה בקריית שרת 30 שנה ואף פעם לא עשו מבצע עבור תושבי השכונה שזקוקים לעזרה. אני לא מבינה את ההתנהלות של הרשת הזו!

רונית תושבת השכונה מזה 10 שנים לה יש 2 ילדים קטנים אומרת לנו: איך הרשת מוציאה הודעה כזו ולא מתביישת, מבלי לזלזל בנערות הללו, שיבואו ויראו מה קורה בשכונה. הבנתי שיש רכזת קהילה בשכונה אף פעם לא ראיתי אותה בשכונה שתבוא אלי הבייתה לפני שהיא מפיצה פלייר כזה ותראה מה זה מצוקה. איך היא לא מתביישת?! שתעזור לנו תושבי השכונה ואחר כך לאנשים אחרים.

פעיל חברתי נוסף שגר בשכונה וביקש להישאר בעילום שם ציין כי הוא והחברים שלו עוזרים מידי שבוע למישפחות בארוחות חמות וציוד בסיסי הוא אומר אני תוהה מה עבר לרשת קהילה ופנאי ולמרכז נווה ארזים ששלח פלייר כזה שיצאו החוצה ויראו כמה אנשים זקוקים לעזרה בשכונה ובחולון ואחר כך יעזרו לאנשים אחרים.

דוד אומר שיתביישו להם מתנס נווה ארזים והרשת, הם לא קשובים כלל לצרכי התושבים. שאתה בא ומבקש הנחה בגן או בצהרון כי אתה נזקק הם לא עוזרים לך אבל לעיר אחרת כן. אני פשוט לא מבין אותם. זה בסדר לעזור לאנשים שצריכים אבל למה לראשון לציון, האם בחולון נגמרו האנשים שזקוקים לסיוע? זה פשוט חוצפה.

תגובת רשת קהילה ופנאי:

היוזמה שייכת למרכז הנוער שער האריות, מרכז הנוער שער האריות מקדם יוזמות חברתיות של בני נוער בשכונה ובכל שבוע מתמקד באוכלוסייה אחרת ע"פ צורך.

לפני כשבוע קיבלו פנייה מההוסטל לנערות בסיכון שנמצא בעיר ראשון לציון ומיד הרימו את הכפפה והתחילו לגייס עבורן מוצרי היגיינה.

כחלק מהפעילות של מנש"ה בשגרה קיימות יוזמות התנדבותיות רבות לתושבי השכונה, העיר וכמו כן לתושבי הארץ. לאורך השנה אנחנו פועלים עם עמותת הצל ליבו של ילד שפועלת בשכונה אך יש בה ילדים מכל העולם, בני הנוער הפעילים במרכז מגיעים אליהם אחת לשבוע באופן קבוע. בנוסף, בשגרת חירום בה אנו חיים, מרכז הנוער מקדם התנדבויות לכל מי שצריך וזקוק לכך – בראש השנה חילקנו חבילות מזון לתושבי השכונה, בשבוע שעבר העברנו חבילות לחטיבת הצנחנים ובשבוע הבא נעזור גם להוסטל נערות בסיכון שזקוקות למוצרי היגיינה וגרות בעיר השכנה – ראשו לציון.

מצוקה היא מצוקה ולעולם לא נפנה גב לבקשת עזרה ומצוקה של אנשים ובני נוער בפרט בגלל מיקומם הגיאוגרפי.

בעידן של מגפה עולמית אנו כחברה צריכים להתעסק בטוב ולבחור לראות את הטוב ולא את הרע בפעילות התנדבותית.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem