כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מבצע קורונה לתושבי בת ים וחולון

עשרות ילדים ואנשי צוות חינוכי שנחשפו לחולים מאומתים נבדקו

מבצע קורונה לתושבי בת ים וחולון: עשרות ילדים ואנשי צוות חינוכי שנחשפו לחולים מאומתים נבדקו

קופת החולים מאוחדת ביצעה היום (שני) בדיקות קורונה לעשרות תושבים מבת ים וחולון השוהים בבידוד ביתי מאז שנודע כי באו במגע עם חולים מאומתים. בין הנבדקים: ילד מגן הילדים "סוס הים" בבת ים, ארבעה תלמידים ושני מורים מבית הספר "שזר" בבת ים, שמונה תלמידים ושתי מורות מבית הספר "אורט מלטון" בבת ים ושבעה תלמידים מבית הספר "קציר" בחולון.

הנבדקים הוזמנו באופן מסודר אל מרכז הדיגום לבדיקות קורונה של מאוחדת במרכז הרפואי 'קדמת ראשון' בראשון לציון – שם התקבלו על ידי צוות שכלל את המנהלת האדמיניסטרטיבית סיון צברי, האחות יעל מזרחי והדוגמת מיכל מזה. את המבצע ניהלה בהצלחה רוני יזרסקי מנהלת המרפאה. בסיום הבדיקות, קיבל כל ילד קרטיב.

לדברי יזרסקי, "נדרשנו לבצע בדיקות קורונה בהקדם למבוטחי מאוחדת, מבת ים וחולון, לאחר שנחשפו לחולים בנגיף – ונענינו למשימה באופן מיידי".

אורי אטון מנהל מרחב יהודה-חוף במאוחדת מחוז דרום: "אנו ערוכים לתת מענה מיידי באמצעות רמת מוכנות טובה וחוסן של הצוותים בקהילה המתמודדים ביומיום מול אתגר צמצום התפשטות מגפת הקורונה בקהילה". אטון הוסיף: "אנו קוראים לציבור לשמור על ההנחיות של משרד הבריאות, לעטות מסכה על הפנים, לשמור על מרחק ועל ההיגיינה – רק כך ניתן למנוע עלייה נוספת בתחלואה".


(צילום: יח"צ מאוחדת)

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem