כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מדוע רמת הנקיון ירדה בעיר ראשון לציון

הבשורה של עיריית ראשון לציון לתושבי העיר

לאחרונה התקבלו תלונות רבות על כך שבחלקים נירחבים במזרח העיר העיר ראשון לציון רמת הנקיון ירדה באופן ניכר.

עיקר התלונות מדברות על כך שהמדרכות מלוכלכות ואשפה שלא נאספת בזמן.

ביקשנו את תגובת עיריית ראשון לציון לנושא הנקיון בעיר ראשון לציו וזו תגובתה:

עיריית ראשון לציון יוצאת לדרך. לאחר שחברת ניקיון אחת פשטה רגל ואחרת סיימה את החוזה, פרסמה העירייה מכרז חדש עם התייחסויות לתחומים נוספים. למרות ששנה אחר שנה מדרגת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה את ראשון לציון במקום הראשון בניקיון, בסקר החברתי שבודק את הערים הגדולות, ראש העירייה, רז קינסטליך, הביע לא פעם את חוסר שביעות רצונו מהניקיון הכללי.

המכרז החדש כולל בין היתר הכנסת מכונות קרצוף ברחובות מרכזיים בעיר, שטיפת מדרכות בלחץ מים, הוספת ימי ניקיון, יותר מכונות טיאוט, יותר עובדים בשטח וכן עגלות טיאוט חדשות המאובזרות בחיישנים שמעניקים תמונת מצב עדכנית באשר למסלול הניקיון. גם מכונות הטיאוט יצוידו במצלמות כך שבמרכז הבקרה תהיה שליטה על הנעשה בשטח.


"המכרז החדש צפוי לדחוף אותנו קדימה" אמר ראש העירייה רז קינסטליך "ניקיון העיר הוא אחד הנושאים שחשובים לי מאוד ומטבע הדברים חשוב גם לתושבים. הגישה שלנו היא לוודא שאנחנו נותנים מענה מלא וראוי לכל רחובות העיר ובכך מעודדים גם את התושבים לשמור על סביבה נקייה. אנחנו לוקחים ברצינות כל פנייה שאנחנו מקבלים ומפיקים מסקנות ותובנות בהתאם. השאיפה היא לתת מענה מיידי, יעיל ומהיר".

במינהל איכות הסביבה מוסיפים ומדגישים כי הושם דגש על שני נושאים, הגברת הפיקוח על מנהלי האזורים וכן תיאום וסנכרון העבודה בין כל גורמי הניקיון, מעובדי השטח ועד למכונות הניקיון והשטיפה.

אנו במערכת נמשיך לעקוב ולעדכן בנושא

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem