כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מדור הבילויים של חולון בת ים וראשון לציון

אספנו עבורכם את מיטב המקומות לבילוי בסוף השבוע

מה הפעם במדור הבילויים של חולון בת ים וראשון לציון.

חולון-בילוי בהיכל הקרח של המדינה

בהיכל הקרח שבפארק פרס בחולון מבקרים מדי שנה עשרות אלפי מחליקים, לצד סלבס ומובילי רשת

הבוחרים לבלות שוב ושוב במקום עם ילדיהם.

המקום שמוביל את ספורט ההחלקה על הקרח בישראל


דביר בנדק, אבי נוסבאום, קובי אוז, לירון ויסמן ועוד הם רק חלק מהסלבס ומובילי הרשת שנוהגים לפקוד את מתחם הקרח איי פיקס בחולון עם בני משפחותיהם.

בשנה האחרונה ביקרו בהיכל הקרח שבפארק פרס בחולון למעלה מ130,000 מחליקים בסופי השבוע בחגים ובחופשות הילדים.

במקום, משטח, חצי אולימפי, המשמש לאימוני מחליקים, אמנותיים, על הקרח ולאימונים של קבוצות, הוקי קרח, מכל הארץ. רוב משחקי ליגת ההוקי בישראל מתקיימים במקום. לאחרונה אירח ההיכל את נבחרת הוקי קרח נשים שיצאה לאליפות עולם.

במתחם, בחולון מתאמנים בכל ימות השבוע (ראשון עד חמישי, בין השעות 6:00-23:00) כ-600 מחליקים מקצועיים השייכים ל- 4 מועדוני החלקה אמנותית ול-5 מועדוני הוקי קרח.

במקום מתקיימות מדי שנה, מזה 9 שנים, אליפויות ישראל בהחלקה אמנותית על הקרח.

רשת 'אייס פיקס' הם הספונסרים, של אליפות ישראל בהחלקה, אמנותית, על הקרח כאשר המחליקים האולימפיים מתאמנים במתחם בהגיעם לתחרויות בארץ. רק לאחרונה התאמנו המחליקים אלכסיי ביצ'נקו, והצמד יבגני קרסנופלסקי והיילי קופס, עם התרגילים שזיכו אותם בקריטריון להשתתפות באולימפיאדת החורף בבייג'ינג. לצידם השתתפו עוד כ- 60 מחליקים בכל הקטגוריות במגוון הרמות כאשר בקטגורית הילדים משתתפים נציגים מכל המועדונים בארץ ממטולה עד אילת.

משרדי התאחדות ההחלקה אמנותית על הקרח בישראל ממוקמים במתחם בחולון היות וההתאחדות רואה בהיכל הקרח את הבית של המחליקים האולימפים.

בסופי השבוע, בחגים ובחופשות הופך המתחם בחולון לממלכה של בילוי, ספורט וחוויה לצעירים, בוגרים, מתחילים מתקדמים, משפחות נשים ועוד.

רק בשנה האחרונה ביקרו במקום עשרות סלבס, שחקנים ומובילי רשת כמו: דביר בנדק, אבי נוסבאום, מעצב האופנה דרור קונטנטו ותום חיימוב ליטל שוורץ, הזמר קובי אוז, לירון ויסמן ועוד ועוד

כמו כן המתחם משמש, מעת לעת, כחלל תצוגה אלטרנטיבי של אמנות עכשווית מקורית בהן מוצגים צילומים המשקפים לדוגמה זוויות שונות של התבוננות בתרבות ההחלקה בישראל.

התערוכות נעשות בשיתופי פעולה של היכל הקרח המאמינים במצוינות ותומכים באמנות וביצירה מקומית עם בתי ספר, מכללות אוניברסיטאות ועמותות.

ההיכל כמטפח דורות של ספורטאים בענף ההחלקה מאפשר לכל אחד להתחבר לחוויית ההחלקה כשהתוצאה פשוט מרהיבה.

היכל הקרח Ice Peaks מציעים גם לחגוג במקום ימי הולדת בר/בת מצוה, ימי גיבוש, אירועים וכנסים. בין הסלבס שבחרו לחגוג יום הולדת בהיכל: דרור קונטנטו לביתה שילת, הזמר קובי אוז לבתו נגב, השחקן והיוצר ליאור כלפון ועוד ועוד

במקום ישנם שני חדרי אירוע וכל הנחוץ לקיום ימי עיון, הרצאות וסמינרים.

רשת היכל הקרח של ישראלice peaks בחולון מונה כיום את מתחם היכל הקרח בחולון, וסניף נוסף של החלקה על הקרח ומשחקי השלג בתוך מתחם סינמה סיטי החדש בבאר שבע

תחום ההחלקה על הקרח כולל כיום, כאמור את ענף ההחלקה אמנותית ואת ענף ההוקי קרח. אין ספק שהיכל הקרח ice peaks ממצב את עצמו כמרכז הארצי של ספורט הקרח המציע בילוי ספורטיבי חברתי ומשפחתי בסטנדרט גבוה שמאפשר כמעט לכולם לגלות את ההנאה שבהחלקה על הקרח!

Ice Peaks – היכל הקרח של ישראל בפארק פרס חולון

שעות פתיחה ופרטים נוספים בטלפון: 5323008-03 באתר המתחם ובפייסבוק

*העלייה על משטח ההחלקה עד שעה לפני הסגירה

עם מגוון רחב של חוגים ופעילויות כגון, חוגי החלקה אמנותית על הקרח, חוגי הוקי קרח לצעירים ובוגרים, שיעורים פרטיים וסדנאות החלקה בחמישה ימים.

שעות פתיחה ופרטים נוספים בטלפון: 5323008–03 באתר המתחם ובפייסבוק

*העלייה על משטח ההחלקה עד שעה לפני הסגירה.

בת יםעונת הרחצה נפתחה

ביום שישי הקרוב, ה-01.04.2022, תיפתח עונת הרחצה באופן רשמי בשלב ראשון בשלושה חופים.

לרשות המתרחצים יעמדו החל משישי הקרוב ועד ה01.05.2022 שלושה חופים מוכרזים עם תחנות הצלה פעילות: תחנה מספר 3 בחוף ה"סלע ב'", תחנה מספר 6 בחוף ה"ריביירה" ותחנה מספר 7 בחוף הנפרד לציבור הדתי "שירת הים". תחנות ההצלה יפעלו מדי יום בים השעות 08:15 ועד לשעה 17:45.

החל מה-02.05.2022 יפתחו כל תחנות ההצלה בחופי בת-ים המוכרזים מצפון לדרום: תחנה מספר 1 בחוף ירושלים, תחנה מספר 2 בחוף הסלע א', תחנה מספר 3 בחוף הסלע ב', תחנה מספר 4 בחוף הסלע ג', תחנה מספר 5 בחוף לדוגמא, תחנה מספר 6 בחוף הריביירה, תחנה מספר 7בחוף הנפרד לציבור הדתי שירת הים ותחנה מספר 8 בחוף תאיו. תחנות ההצלה יפעלו מדי יום בים השעות 08:15 ועד לשעה 17:45 וביולי אוגוסט בין השעות 08:15 ל18:45.

סופ"ש עמוס באירועים בראשון לציון; האבטחה סביבם תתוגבר

סוף שבוע עם ארבעה אירועי תרבות ופנאי בראשון לציון. כבר מחר (שישי) בבוקר כ-5,000 רצים ייקחו חלק במרוץ ראשון לציון; החל מהשעה 12:00 יתקיים הפנינג עם שלג מהחרמון בארבע מוקדים בעיר; בשבת בבוקר ייערך אירוע שבתרבות ויתקיים גם הפנינג למשפחות.

כאמור, האירוע הראשון בשרשרת אירועי סוף השבוע יהיה כבר ביום שישי בבוקר עם מרוץ ראשון לציון שיתקיים בין השעות 6:00 ועד ל-11:00, לאחר שנתיים של הפסקה בשל נגיף הקורונה.
כ-5,000 רצים ייקחו חלק במרוץ עם מגוון מקצים – 10 ק"מ, 5 ק"מ, או 2.2 ק"מ. לצד המקצים התחרותיים הללו, יתקיימו גם מקצים עממיים – 2.2 ק"מ לתלמידים, מקצה משפחות, מקצה 1,200 מטר לתלמידי כיתות ה'-ו', מקצה 500 מטר לאנשים עם מוגבלות ומקצה 250 מטר לאפרוחים. נקודת הזינוק וטקס הסיום יהיה באצטדיון האתלטיקה העירוני.

הפרס למקום הראשון (גברים/נשים) במקצה ל-10 ק"מ עומד על 2,500 ₪, מקום שני יזכה ב-1,500 ₪ ומקום שלישי ב-1,000 ₪. ראש העירייה יזניק את המרוץ התחרותי ל-10 ק"מ, ואף ייקח חלק במרוץ ל-500 מטר המיועד לאנשים עם מוגבלות. כל משתתף בכל אחד מהמקצים יקבל בסיום מדליה על ההשתתפות.

כמו כן, ביום שישי, החל מ-12:00, יוצבו ארבעה מתחמי שלג שיגיע מהחרמון. המוקדים יהיו בשכונת נווה חוף (רחוב חיל הצנחנים 5); שכונת נחלת יהודה (מרכז ספורט 360); שכונת רקפות (רחוב אורנה פורת); ושכונת נעורים (רחבת מרכז הקהילה). בנוסף, צפוי הפנינג למשפחות עם מתחמי בועות סבון, מעגל מתופפים, הפעלות ועוד.

ביום שבת בבוקר ייערך אירוע שבתרבות בהיכל התרבות ע"ש מאיר ניצן. את האירוע ינחה ירון אברהם, כתב ומגיש בחדשות 12. באירוע ייקחו חלק גם ליא קניג, הגברת הראשונה של התיאטרון הישראלי, שתתייחס למלחמה באוקראינה ולפליטים הרבים שהחזירו אותה אחורה בזמן האלוף (במיל') עמוס גלעד, לשעבר ראש האגף המדיני-ביטחוני במשרד הביטחון, יתייחס לאתגרים הרבים הניצבים בפני ישראל מעזה ועד לטהרן; והכלכלן שלמה מעוז, פרשן ומרצה בתחום הכלכלה והפיננסים, ידבר על יוקר המחיה ומצב הדיור בישראל.

בנוסף, יתקיים בגן המושבה הפנינג "הגן הקסום" למשפחות, בין השעות 10:30-13:30, עם מופעי קרקס, בועות סבון ענקיות, משחקים עם דמויות דיסני ועוד.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem