כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מהנדסת עיר וגזברית עירייה חדשות לבת-ים

סבב המינויים החדשים נמשך: מהנדסת עיר וגזברית עירייה חדשות לבת-ים

כפי שהתחייב ראש העיר: לתפקידים הבכירים מונו אנשי מקצוע, במטרה לשפר את השירות העירוני לתושבים

מינויים חדשים נוספים בצמרת עירית בת-ים: ראש העיר צביקה ברוט ממשיך להשלים את הרכבת הכוורת החדשה של העיר, המורכבת מאנשי מקצוע בתחומי השירות, הניקיון ואיכות החיים בעיר.

בימים האחרונים בחרה ועדת המכרזים באדריכלית מיכל מאיר כמהנדסת החדשה של העיר בת-ים. מאיר (45), בוגרת בהצטיינות במחלקה לארכיטקטורה ובינוי ערים בבצלאל ובעלת תואר שני במסלול עיצוב אורבני גם הוא מהאקדמיה לאומנות בצלאל, שימשה במגוון תפקידים באגף ההנדסה של עירית ירושלים, ובשנים האחרונות היא אדריכלית העיר לוד. היא תחליף בתפקיד את שוקי פתאל, המסיים את תפקידו בחודש מרץ.

מינוי מרכזי נוסף עליו הוא הוחלט לאחרונה הוא של הגזברית החדשה, טירנה ססי, המשמשת כיום כגזברית עירית קריית אונו. ססי (51) שימשה גם היא כגזברית בשורת רשויות והיא צפויה להחליף את הגזבר חיים אברהם הפורש לאחר 16 שנים בתפקיד.


שני המינויים החדשים מצטרפים לשורת אנשי מקצועי נוספים אשר הובאו לעיריה כחלק מהכוורת החדשה של ברוט: מדובר בין היתר במנכ"לית העיריה יודפת אפק-ארזי, סמנכ"לית השירות נועה רימון-גופרשטיין, סמנכ"ל משאבי אנוש ליאוניד סמוליאנוב, סמנכ"ל פיתוח ותשתיות מיכה קופילובסקי, דוברת העיריה שלומית ארדן, מנכ"ל החברת הכלכלית של בת-ים (חוף בת-ים לשעבר) עידן דוד, ומנכ"ל החברה לתרבות, פנאי וספורט שמעון אטיאס.

לדברי ראש העיר, צביקה ברוט, "התחייבתי להביא את אנשי המקצוע הטובים ביותר לעיר, וכך נעשה. כל המינויים הם רק של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, שכיהנו ברשויות מקומיות מובילות, ואשר בחרו בבת-ים כי הם מאמינים בעיר ובמהפך שאנו נוביל לאחר שנסיים לייצב את המצב הכלכלי. אנחנו רואים שיפור בתוצאות הכספיות כבר בשנה הנוכחית, והדבר יסייע לנו לזרז את השינויים המתוכננים בתחומי הניקיון, התחזוקה, והשירות לתושבים".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem