כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מהפכה בחידוש תווי החנייה

חידוש יעשה התו באופן אוטומטי

מהפכה בחידוש תווי החנייה

בעיריית ראשון לציון והחברה לביטחון הודיעו הבוקר ( 23.8 ) על מהפכה בחידוש תווי חנייה * מעתה – חידוש תווי החנייה יתבצע באופן אוטומטי על בסיס מאגר המידע של הארנונה העירונית *  ראש העירייה, רז קינסטליך :" בשורה משמחת לתושבי העיר שתחסוך עבורם זמן יקר".

בעיריית ראשון לציון והחברה העירונית לביטחון הודיעו הבוקר ( 23.8 ) על מהפכה בחידוש תווי חנייה באופן אוטומטי על בסיס מאגר המידע של הארנונה העירונית.  ראש העירייה, רז קינסטליך הביע שביעות רצון מהמהלך, ואמר : " מדובר בבשורה משמחת לתושבי העיר שתחסוך מזמנם היקר. לטובת העניין הוקצו משאבים רבים. עיריית ראשון לציון והחברות העירוניות עמלים בכל עת להנגיש את השירותים העירוניים לתושבי העיר בשלל התחומים העירוניים ובפרט בנושא של תווי חנייה ומניעת אכיפה כנגד תושבי העיר". בחברה לביטחון אמרו כי מדובר בצעד שיקל על התושבים, וימנע מקרים בהם תושבים שכחו לחדש את תו החנייה, דבר העלול להוביל לביצוע פעולות אכיפה. תושבי העיר יקבלו בסמוך למועד פקיעת תוקף תו החנייה הישן הודעה על אישור התו החדש שיישלח אליהם לכתובת המופיעה במאגרי המידע של חשבונות הארנונה העירונית. בכך, יימנעו התושבים מהליך מייגע וידני. חידוש התו באופן אוטומטי יחסוך לתושבי העיר זמן יקר ויקל על חידוש תו החנייה. יחד עם זאת, בחברה לביטחון מדווחים בימים אלו על חידוש אוטומטי של כ-1000 תווי חנייה לתושבי העיר. חשוב לציין – מי שנדרש להחליף כלי רכב או שהינו תושב חדש יידרש חייב לבצע הליך רישום ראשוני לרכב באמצעות אתר האינטרנט. זכאות לתו חנייה עירוני מותנת בכך שבעלי הרכב רשומים כתושבי העיר ראשון לציון במשרד הפנים והרכב בבעלות או בהחזקה בלעדית של התושב. בנוסף, כלי הרכב שעבורו תו החניה הינו כלי רכב פרטי או מסחרי שמשקלו הכולל הינו עד 4 טון.  

סגן ראש העירייה, מקסים בביצקי המחזיק בתיק הביטחון : "יחד עם ראש העירייה, רז קינסטליך , התקבלה החלטה לשפר את השירות למתן תווי חנייה על-ידי חידוש אוטומטי. אנו פועלים לשפר ולייעל את השירות עבור תושבי העיר בכל עת".
מנכ"ל החברה לביטחון, מוטי נחמני, הוסיף : "החברה לביטחון מעניקה שירות מהיר, יעיל ואוטומטי לחידוש התווים. אני קורא לתושבים לוודא שהם  עומדים בתקנות וזכאים לקבל את תו החנייה על מנת להימנע מאי-נעימויות".

פרטים נוספים והנפקת תו חנייה מקוון >>> https://www.rlz-bitachon.co.il/?CategoryID=176

צילום : עיריית ראשון לציון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem