כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מה אתם הייתם עושים?

נהג ההסעות קילל את הילד שלי ואף איים להרביץ לו

מה אתם הייתם עושים אם הנהג שהיה מסיע את הילד שלכם לבית הספר היה מקלל אותו ואף מאיים עליו במכות?

כידוע מערכת החינוך המיוחד עדיין ממשיכה כרגיל למרות הסגר.

כמידי בוקר יוצאות גם הסעות מטעם זכיינים שניבחרו בקפידה להסעת התלמידים,בין הזכיינים נמצאת חברת לימוזין שמסיעה גם את ילדי חולון לבית הספר וחזרה לביתם.

את מה מה שקרה בהסעה של בנה מתקשה לשכוח "א"השם המלא שמור במערכת.

עד הים אני ובמיוחד בני עוד לא התאוששנו מהארוע,זה קרה במהלך הנסיעה מבית הספר לארוע כאשר בני העיר לנהג הערה והוא בתגובה החל לקלל את בני קללות נוראיות במשך דקות ארוכות בני שהייה בהלם מהמקרה קפא על מקומו,השיא היה שהנהג איים עליו כי ירביץ לו,כאשר בני שהוא נער מתבגר אבל בעל צרכים מיוחדים לא יכול להגיב והעימות המילולי שכמעט והפך לפיזי הוא לא שווה כוחות.


דבר זה לא מקובל בשום מקום מאז המיקרה בני סובל מחרדות ואף מסרב ללכת לבית הספר למרות שהבטחנו לו כי הנהג לא יסע איתו אני בספק אם נצא מזה אי פעם.

מעיריית חולון נמסר:

עקב תלונת אם התלמיד ודיווח המלווה, המקרה נבדק מול האם, המלווה ובעלי חברת ההסעה, והתברר כי בין הנהג לבין התלמיד התקיים שיח מאד לא נעים, שאליו נגרר הנהג, בגין עטיית מסכה.

החברה קיימה לנהג שימוע טלפוני והוא הורחק מהקו. במקביל, פנתה מחלקת ההיסעים לחברה בדרישה להוציא את הנהג מכלל קווי הסעות התלמידים שפועלים במסגרת העירייה.

מחברת לימוזין נמסר :

עוד באותו יום זומן הנהג לשימוע וסוכם שהוא לא יסיע יותר בקוי ההסעות של התלמיד המדובר

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem