כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מה באמת קורה בצהרון בחולון?

ההורים טוענים לעונשים קיצוניים מצד מפעילת הצהרון

מה באמת קורה בצהרון בחולון?

ההורים טוענים כי מפעילת הצהרון היא מאפרת חסרת הכשרה, שמובילה כרגע את הצהרון , צהרון המונה 19 ילדים . כתוצאה מכך, היא אוכפת בדרך קשה מדי סדר ומשמעת בצהרון ולא יודעת לפתור בעיות בדרך קלה יותר.

היא מכניסה ילדים כעונש לממד, לפינת הקוביות הנפרדת, מונעת ארוחה עד שהילד "נרגע:" בעוד ילדים אחרים אוכלים, או גורמת למפריע לאכול עם הפנים לקיר. כשילד קרא לילדה "מגעילה" היא התקשרה לאמא כדי שהאם "תיישר אותו" טלפונית. בנוסף היא צועקת ומשרה אווירה לא נעימה בצהרון.

נסיונות לדבר איתה אישית אינם יכולים להתבצע כיוון שהיא לא פותחת את הדלת והסייעת מוציאה את הילדים. היא גם לא נותנת להכנס.

ההורים טוענים כי הפניות שבוצעו להנהלת הרשת, נענו, אם בכלל, בדרך שאין בה פתרון של ממש


בנוסף נטען כי מפעילת הצהרון צועקת מאוד על הילדים וכבר כמה ילדים לא מוכנים להיות בצהרון  בגללה.

אנו מבינים שהיא לא גננת מוסמכת, אלא מאפרת שעושה חלטורות מהצד כדי להשלים הכנסה בקורונה. הכל נהדר אם הייתה מסתדרת, אבל דומה שזה לא כך. הילדים סובלים ויוצאים מהצהרון והיא כנראה סובלת גם כי הצעקות הן ככל הנראה תוצאה של חוסר אונים

ההורים הפונים לא חוששים, אלה כבר נמצאים במצב של נחרדים.הילדים חוזרים מבועתים מהצהרון, מביעים מחאתם ומציינים שהדברים היו שונים לחלוטין עם הצוות הקודם.
אנחנו לא מבקשים גננת אחרת אנחנו דורשים להחליפה.  אישה שצורחת על ילדים קטנים ומתילה עליהם אימה, אינה ראוי לשמש כגננת ואף פוגעת בבריאות הנפשית, חלקם אף סובלים מביעותי לילה.

בנוסף עוד מיקרה חמור ארע בצהרון שאחת מצוות העובדים יצאה מוקדם מהצהרון וכך הצהרון נותר ללא צוות מלא כנידרש.

תגובת רשת קהילה ופנאי:

  1. אין דרישה ממשרד החינוך כי עובדות הצהרון תהיינה גננות מוסמכות. עם זאת, הן עוברות תהליך קבלה וסינון טרם כניסתן לתפקיד זאת לצד ליווי מקצועי ופדגוגי שוטף במהלך השנה .
  2. זו פעם ראשונה שאנו נתקלים בתלונה על עונשים לגבי מפעילה זו, שעובדת כבר תקופה ארוכה ברשת, אנחנו נערוך תחקיר מעמיק בנושא וכן תצפיות בגן על התנהלותו מכיוון שדרכי פעולה כאלה אינן מקובלות עלינו בשום אופן.
  3. אכן העובדת יצאה לפני סיום הצהרון, בניגוד גמור לנהלי הרשת ועל דעת עצמה וגם על כך נערוך בירור על מנת שמקרים כאלה לא ישנו בעתיד.
  4. אנחנו בקשר שוטף עם ההורים בעניין ופועלים מולם בשקיפות מלאה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem