כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מה הסיבה לשריפות הרכבים בחולון?

בדיקת מערכת GOITEM גילתה חלק מהסיבות לשריפות הרכבים בחודש האחרון

לאחרונה נדמה כי ישנו גל הצתות רכבים בחולון, כאשר רק בחודש האחרון ארבעה רכבים נשרפו כליל. בחודש שעבר נגרמו שתי הצתות ברכבים בקריית שרת שבעיקבותיהם המשטרה עצרה צעיר בן 16 כחשוד בהצתתם.

בשבוע שעבר, נרשם מקרה הצתה שלישי ברחוב הגת, וביום ראשון האחרון במתחם חנייה ברחוב המעפילים.

בעקבות המקרים, פנינו למשטרת ישראל, שמסרה לנו שכל המקרים נמצאים עדיין תחת חקירה.

משרותי הכיבוי נמסר – לאחר בדיקת הממצאים על ידי חוקר השריפות, נמצא כי אין קשר בין כל מקרי ההצתה. לא כולם נגרמו מהצתה אלא מכשל חשמלי ברכב עצמו.

אין ספק שארבעה מקרים בחודש אחד מעלים את מפלס החרדה בקרב התושבים, בייחוד לאחר שאלה מועלים ברשתות החברתיות – נדמה כאילו חולון הפכה לעיר ההצתות בן לילה. אף אחד לא היה רוצה להתעורר באמצע הלילה כשבמרכז החנייה רכב בוער וברקע נשמע קול סירנות של שרותי הכיבוי. כך מתארת אסתר ממן את שעבר עליה בתחילת השבוע: "זה לא נעים. אתה ישן, ופתאום, ברגע, כל השכונה מתעוררת איתך, וכולך תיקווה שאיש לא יפגע ולא יגרם נזק. וגם כשהכל נגמר, עד שאתה חוזר לשגרה, לוקח זמן והלך לילה ללא שינה. כולי תיקווה שימצאו את האשמים בגל ההצתות, והשקט ישוב. זה לא נעים להסתובב בהרגשה של חוסר בטחון."


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem