כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מה ליברמן עשה בבת ים

שיתוף הפעולה במועצת העיר מתרחב

שיתופי הפעולה בתוך המפלגות במועצת העיר מתרחב: ראש העיר צביקה ברוט השתתף הערב באירוע חנוכת לשכתו החדשה בבת-ים של ח״כ אלכס קושניר מישראל ביתנו

שיתופי הפעולה בתוך המפלגות במועצת העיר מתרחב: ראש העיר צביקה ברוט השתתף הערב באירוע חנוכת לשכתו החדשה בבת-ים של ח״כ אלכס קושניר מישראל ביתנו.

ברוט הוזמן להשתתף באירוע על ידי הנהלת המפלגה. באירוע השתתפו יו״ר המפלגה ושר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן, ח״כ אלכס קושניר, ראש העיר, נציגי סיעת ישראל ביתנו בראשות היו״ר אירנה גנין, וכן מחזיקת תיק הקליטה אנסטסיה סהר.

במהלך האירוע אמר ליברמן כי הוא מאמין ששיתוף הפעולה בין הצדדים יתחזק בתקופה הקרובה במסגרת פתיחת הלשכה החדשה, לטובת תושבי העיר כולם. ״לצד הקשרים הענפים שבוודאי יש לך בכנסת״ אמר ליברמן לברוט, ״מעכשיו גם אנחנו עומדים לרשות העיר ותושביה״.

ברוט הודה לליברמן ואמר כי הוא פעל רבות למען העיר בעבר, וציין כי בכוונת הצדדים לשלב ידיים גם עתה, למען סוגיות הנוגעות לשיפור איכות חייהם של תושבי העיר.


קושניר צפוי לקבל קהל בלשכה החדשה, וכבר היום הגיעו למקום פעילים שונים של יו״ר הסיעה אירנה גנין אשר פנו לחבר הכנסת בשורת נושאים.

צילום: דוברות

קרדיט צילום דוברות עיריית בת ים

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem