כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מה עושים במקרה של הדבקת קורונה

עקב מקרי ההדבקות במוסדות החינוך שאלנו מה עושים?

בעיקבות מקרי הדבקת הקורונה במוסדות החינוך בעיר ניסינו לעשות סדר בנחיות כיצד לנהוג ומה לעשות אך יצאנו מבולבלים יותר מה שבטוח ההחלטה היא בידכם.

אתמול ארעו שני מקרים האחד בבית ספר תיכון והשני בבית ספר יסודי בעיר בו הורי התלמידים נדבקו בקורונה.

במיקרה הראשון של בית הספר התיכון אורט חולון מנהל בית הספר נתן הנחייה שחלק מהתלמידים יצאו לחופש וחלקם ילמדו דרך הזום כאשר גם חלוקת התעודות נדחתה.

במיקרה השני אב לתלמידה בכיתה ד באחד מבתי הספר היסודיים חלה בקורונה ובית הספר לא עשה כלום כאשר הוא ממתין לתוצאות הבדיקה של התלמידה ואז יחליט על צעדיו.

בתחילת מגפת הקורונה שארעו מקרי ההדבקה אותם תלמידים שחלו או היה חשש לגביהם ניכנסו התלמידים לבידוד מבלי שננקט אף צעד בבית הספר,לאחר מקרי ההדבקה בבית ספר קציר ונבון נסגרו בתי הספר ואף נערך חיטוי.


אם כן כיצד לנהוג במקרי ההדבקה?קיבלנו שתי תשובות האחת מעיריית חולון והשנייה מועד ההורים.

ועד ההורים כתב בדף הפייסבוק שלו:

במידה וימצא חולה מאומת בבית הספר בו ילדכם לומדים, רק תלמידים שנמצאו בקרבה עם אותו חולה יקבלו הפניה לבדיקת קורונה. שאר תלמידי בית הספר לא יהיו זכאים להיבדק לגילוי הנגיף!!!

לאור המצב המורכב, אנו ממליצים שכל הורה יחליט על פי צו מצפונו ויפעיל שיקול דעת האם לשלוח את ילדיו לבית הספר.

עיריית חולון מסרה בתגובה:עיריית חולון פועלת אך ורק על פי הנחיות הגורמים המוסמכים לנושא במדינת ישראל – משרד הבריאות ובמקרים של מוסדות חינוך – גם משרד החינוך.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem