כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מה עושים שפוחדים מהחיסון

לד"ר יבגניה בראבן הפתרון לפחד מהחיסון

המטופלים התרגשו מהרופאה שהגיעה ללוות אותם עד לחיסון
*לד"ר יבגניה בראבן, מומחית באלרגולוגיה ממכבי היה חשוב שהמטופלים שלה יתחסנו, כדי להפיג את החששות שלהם היא הגיעה איתם לחיסון להשגיח מקרוב.

ד"ר יבגניה בראבן מומחית באלרגולוגיה במכבי שירותי בריאות מאמינה שהחיסון חיוני עבור המטופלים שלה. לאחר שקיבלה כמה טלפונים ממטופלים, שהביעו חששות מהחיסון ומתופעות הלוואי, החליטה ללהגיע וללוות אותם באופן אישי עד למתחם החיסונים, כאשר היא משגיחה עליהם מקרוב.
"כשהמטופלים שלי, שסובלים מאלרגיות שונות, פנו אלי ואמרו לי שהם מפחדים ללכת להתחסן לא היססתי לרגע והצעתי ללוות אותם לחיסון כדי שירגישו בטוחים יותר", היא מספרת. "בעיני זוהי המחויבות של כולנו לקבל את החיסון כדי שנוכל לקבל את החיים שלנו בחזרה"
איריס ביטרן מחולון, מטופלת של ד"ר בראבן, היא אחת המטופלות שזכו לליוויי צמוד של הרופאה עד למתחם החיסונים של מכבי בחולון. "אני מקבלת טיפול מונע לאלרגיות שלי", היא מספרת. "כשעלה נושא החיסונים פחדתי ולמרות שאני יודעת שחשוב מאוד להתחסן לא הייתי בטוחה שאעבור את החיסון בשלום. החלטתי להתקשר ולהתייעץ עם ד"ר בראבן ואמרתי לה שאני די חוששת מתופעות הלוואי של החיסון ומהחיסון עצמו בגלל ההיסטוריה הרפואית שלי. היא לא היססה לרגע ומיד אמרה- אוקי, אם זה יעזור לך להרגיש יותר בטוחה אני אלווה אותך ועוד כמה מטופלים אלרגיים למתחם החיסונים של מכבי בחולון. התרגשתי מאד ואני ממש מוקירה לה תודה על הליווי הצמוד. הגעתי למתחם, התחסנתי ובעיקר חשתי ביטחון שהרופאה שמכירה את מצבי מקרוב עומדת לידי ושומרת שלא יקרה לי כלום. זאת תחושה ממש טובה. בזכותה ובזכות הצוות במקום עברתי את החיסון בשלום״.
״העובדה שהרופאה שלי ליוותה אותי לחיסון מרגשת מאד״, מצטרף לשיחה גם רומן זילבר. ״הגעתי לחיסון בתחושת ביטחון ואני קורא לכולם להגיע להתחסן- זה מציל חיים״

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem