כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מה עשה תושב בית לחם בראשון לציון

החשוד נעצר והובא לתחנת המשטרה

תושיה של פקחי השיטור העירוני ראשון לציון הביא למעצרו של תושב בית לחם שנכנס על פי החשד לישראל בניגוד לחוק ועל פי החשד פרץ במהלך הלילה לבית ברחוב הצדף, בשכונת נווה ים בעיר.
לאחרונה נרשמו מספר מקרים של התפרצויות לבתים בשכונת נווה ים בראשון לציון. הדבר עירער את תחושת הביטחון של חלק מתושבי השכונה. בשל כך החליטו במשטרה ובחברה לביטחון של עיריית ראשון לציון לבצע שורה של פעולות כדי לאתר את החשודים ולהגביר את תחושת הביטחון של תושבי השכונה. לצד הגברת הפעילות של משטרת ראשון לציון הוקם צוות מתנדבים במסגרת ״משמר שכונה״ וכן הוחלט לתגבר ברחובות השכונה את פעילות פקחי השיטור העירוני הלילה הצליח צוות פקחי השיטור העירוני להביא לתפיסתו של חשוד במעשי פריצה לבתים. הפקחים הוזעקו לקריאה על חשד לפריצה לדירה ברחוב הצדף. הפקחים הגיעו למקום במיידי ביצעו סריקות בכל הרחובות הסמוכים, במהלך הסריקות נצפה רכב עומד עם אורות דולקים ברחוב הזוהרון, הצוות ניגש אל החשוד שהיה לבדו החל לתחקר את החשוד. החשוד החל להילחץ ולהסס, הצוות הזעיק במיידי צוות נוסף. החשוד הזדהה עם פרטיים החשודים ככוזבים. חיפוש עליו נתפס על שני מכשירי טלפון ניידים, כרטיס אשראי, החשוד כגנוב.
החשוד נעצר והובא לתחנה נמצא כי הזדהה לאחר ומדובר בשב״ח תושב בית לחם אשר מבוקש חב מעצר עקב הזדהות לאחר ובנוסף מנוע כניסה לארץ ואף חשוד בהתפרצות לבית, בנוסף נהג ברכב ללא רישיון ועונה לתיאור מהסרטונים של ההתפרצויות הקודמות.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem