כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מה צפוי לכם השבוע?כנסו ותקראו

התחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט מאת עוזי הכהן

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 06/05/22 ועד –  12/05/22. 

טלה:

שבוע של מנוחה, הקלה וקצת רוגע.לאחרונה אתם השקעתם מאמץ רב בכל הקשור לעבודה וקריירה. למרות שנושא זה דורש את מירב זמנכם ותשומת לבכם ההשקעה בסופו של דבר, משתלמת! וממש עכשיו יש תקופת מימוש וב"ה תזכו לקטוף את פירות המאמץ שהושקע על ידכם. . בבית: לאחר תקופה רוגשת של חוסר שקט, יש קצת שלווה והדבר נובע מעצם העובדה שלאחרונה הגעתם לתחושת השלמה עם מצב זה או אחר. שלמות זו, מקלה על תפקודכם ביום יום. כספים: יש לכם חשק לבזבז וזה טבעי. הרשו לעצמכם לעשות זאת אך הציבו לעצמכם את הגבולות ואל תחרגו מיכולותיכם. זוגיות: אלו מכם המחפשים זוגיות ייהנו השבוע מתחושה של אמון עצמי והקשבה לקולם הפנימי אשר ידריך אותם למחוז חפצם. זהו שבוע טוב לביסוסם של קשרים זמניים והפיכתם לדבר מוצק ויציב. לנשואים שביניכם שיבחרו לשלב בשגרת חייהם קצת אווירה של רוחניות ורומנטיקה צפוי שבוע מענג . . . לאלו מכם השוקלים יציאה לטיול או חופשה קצרה, הדבר מומלץ ביותר ואף יביא לעונג רב. בריאות: לאחר מתח ולחץ רגשי ופיזי מגיע שבוע קל יותר והדבר משפיע לחיוב על הרגשתכם האישית. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אם אינכם לומדים מהשגיאות שלכם מה הטעם לעשות אותם ? – הפיקו לקחים !!

שור:


שבוע חיובי בפתח. מהותו: התאוששות וחזרה לתלם. זהו שבוע טוב לפיוס, סליחה ומחילה. זהו שבוע טוב לריפוי והחלמה. פנייה לשרותיה של הרפואה האלטרנטיבית עשויה לחולל בעבורכם מפנה חיובי. בבית: תחושת השלמה יוצרת קרקע טובה לפיוס והחלמה. אווירת הקיץ משרה עליכם מצב רוח טוב. זהו שבוע נהדר למיסוד שותפויות וקשרים קיימים, וליצירת קשרים חדשים הן בעבודה והן בחייכם הפרטים. בעבודה: לאחר תקופה רדודה חל שיפור, ותחושת הבלבול מפנה את מקומה לתחושת יציבות ובטחון. אין זה אומר שאתם יכולים לנוח על זרי הדפנה וחשוב לציין שעוד עבודה רבה לפניכם. כעת אתם יודעים שאתם פועלים ביעילות על מנת שתוכלו לממש את חזונכם להגיע להצלחה ולסיפוק. בכל הקשור לזוגיות, מביא עמו השבוע הקרוב הזדמנויות רבות לשיפור וחיזוק הקשר הרגשי והרוחני. אלו מכם שיעיזו ליזום וליצור מהלכים רומנטיים, יגלו להפתעתם שיש מי שנעתר לחיזוריהם בשמחה רבה…. כמו כן יהיה זה זמן טוב לחתום על חוזים והסכמים שונים לטווח ארוך, שביעות הרצון מובטחת. כספים: אתם נמצאים בפתחה של תקופה חדשה בתחום זה. חשיבה כלכלית נכונה, תוביל לשימור מעמדכם גם לטווח הרחוק. התיקון השבועי: לוותר על צרכיכם האישיים למען האחר ולאהוב את האדם שמולכם. זהו שבוע טוב לצאת לטייל, להתאהב, ליהנות ולנוח. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מבורך, ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אחת מהצעותיו של המלך שלמה בספר קהלת אומרת כך: "אל תבהל את פיך" כלומר: אל תענה במהירות! המתן מעט לפני שתגיב. הזהר שלא להגיד משהו שאחר כך תצטער עליו.

תאומים:

שבוע חיובי ניצב בפתח. זו העת לקחת אחריות ולפעול בכול נושא ועניין מתוך נחישות אמונה והתמדה. כניסה למסגרת מחייבת מתוך היגיון צלול ושיקולים שכליים. כמו למשל ללכת ללמוד, לא מה שאתם אוהבים, אלה מה שמרווחים בו כסף או נכונות למיסוד קשר לא מתוך אהבה אלה מתוך שיקולי ביטחון כלכלי או רגשי וכו'. השבוע יש מצב שבו תתנהלו מול גופים ממשלתיים כמו בתי משפט, ביטוח לאומי, מ.ע.מ, מס הכנסה, צה"ל וכדומה. סדר וארגון, יאפשרו לכם לצאת כשידכם על העליונה. קלף קיסר מוסיף ומלמד שהחלטתם לאכוף על עצמכם חוקים נוקשים של התמדה, אחריות ונחישות וזה נהדר. החלטתכם, היא תוצאה של תהליך שמקורו במודעות עצמית כזו או אחרת שפתחה לכם את הדלת להבנה ברורה ומוחשית, שגורל חייכם נתון בידכם. השבוע יהיה עליכם למשול באגו שלכם. שליטה זו תמנע מכם הסקת מסקנות חפוזות שעשויות להוביל אתכם לקבלת החלטות שגויות. וויכוחים עם חברים, ידידים ובני משפחה עשויים לצאת מכלל פרופורציה. הקלפים ממליצים לכם לא לעמוד על קוצו של יוד ולגלות נכונות לעיגול פינות ולוויתורים. בעבודה: מילת המפתח של שבוע זה היא נחישות, אסרטיביות והתמדה. שימוש נכון ומושכל בכלים אלו יאפשר לכם לקדם נושא או רעיון שחשובים לכם. זוגיות: צורך בהכנסת רגשות לתוך המערכת הזוגית. במילים פשוטות יותר, יש להכניס יותר רומנטיקה, רוך ועדינות לתוך הקשר הקיים. לרווקים: זמן טוב למיסוד קשר, להיכרות ולכניסה למסגרת מחייבת של קשר. בריאות: עניינים שקשורים בשינוי הרגלים ואורח חיים בריא מעסיקים אתכם ומציבים בפניכם אתגר לא קל אך משתלם ביותר, כמו למשל: להפסיק לעשן או להתחיל לאכול נכון כדי להיות בריאים. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: קיים הבדל משמעותי בין דאגה לבין אכפתיות. "דאגה" היא מצב שבו אתה "נאכל" מבפנים גם כשאין באפשרותך לעשות שום דבר על מנת לשנות את המצב. "אכפתיות" לעומת זאת, היא מצב שבו אתה מתייחס ברצינות לבעיה ומנסה לפתור אותה כפי יכולתך – אבל היא לא גורמת לך להיות בדיכאון.

סרטן:

הזדמנות לשינוי והקלה בכל הקשור לפרנסה, הכנסה וכסף ניצבת בפתח ועליכם להיות ערניים ודרוכים כדי שלא לפספס את חלון ההזדמנויות שנפתח. המבחן השבועי של בני מזל סרטן – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להבין כי למרות הקשיים והבלבול שרבים מכם חווים כעת, אלוהים אוהב אתכם. בעבודה: נושא או עשייה שהתחלתם בישומם, ישפיעו על האופן שבו תראה עבודתכם בחודשים הבאים, הבנה ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו"- חשובה מאוד להצלחתכם. לדורשי העבודה שביניכם: זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. בשורות טובות יגיעו לאלו מכם שממתינים לקבלת מלגה משכנתא או סיוע כספי כזה או אחר. זוגיות: נשיאה בעול חובות היומיום צובעת את זוגיותכם באפור. חשוב שתדעו שבזוגיות חייבים לעיתים להתעלות מעל רגשות העייפות וחוסר החשק. במידה ותשכילו לעשות זאת תוכלו תוך זמן קצר לצבוע את זוגיותכם בגוונים נוספים. הכרות שהחלה דרך צג המחשב, מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להיכנס לעניין. כספים: השבוע יש מזל באוויר. השקעה של סכום כסף קטן במשחקי מזל, עשויה להניב בעבורכם רווח נאה שיהיה בהצלחה. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק וגם חו"ל נלקח בחשבון. שבוע מבורך מוצלח ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: התודעה היהודית אומרת: "טובים השניים מן האחד". מדוע? משום שאנחנו יכולים להיות יותר אובייקטיביים לגבי טעויותיהם של האחרים מאשר לטעויות שלנו עצמנו. חברים נמצאים יחד כדי לקדם זה את זה ובכדי לתת זה לזה ביקורת בונה לתיקון טעויות.

אריה:

שבוע חיובי בפתח. צורך בהשקעה של זמן בטיפוח מסגרות קיימות. הברקה, הארה או רעיון שצץ במוחכם עשוי להצליח ולעלות יפה. למעשה, אם תתחילו לפעול ממש עכשיו, עד חודש אוגוסט תזכו לראות כיצד כול חלום יכול ב"ה להפוך למציאות. נכונותכם לקבל עזרה ממקור חיצוני עומדת במרכזו של השבוע הקרוב. נושאים שחשוב לכם לקדם ושעד עתה הם דשדשו במקום, מקבלים תפנית חיובית ודברים מתחילים להתרחש. הכיוון אליו זורמים הדברים, חיובי יותר בעבורכם. חשוב שתדעו, שלמרות הקשיים שאתם אתם חווים כעת, יש לכם את היכולת ואת הכוח הדרוש על מנת לקדם את עצמכם בתחום הקריירה בפרט ובתחום האישי בכלל. היו איתנים בדעתכם וזכרו שכגודל הקושי- גודל השכר. בעבודה: עזרה שתוצע לכם ממקור חיצוני תסייע בידכם לפתור משבר אמון עם עמיתים וקולגות במקום העבודה. תהליך זה יביא לשינוי חיובי בכל הקשור לקריירה ועשייה. לרווקים שביניכם: אתם חשים בשלים ליצירת מערכת יחסים רגשית ואוהבת, כל שעליכם לעשות הוא לצאת לדרך חדשה וליצור אותה. אם אתם מדברים על נישואין… אז קדימה שיהיה בהצלחה. לזוגות שבניכם: זהו זמן טוב להיזכר למה בחרתם להיות ולחיות ביחד. זיכרונות נעימים יחזקו את הקשר הקיים ויעזרו לכם להילחם בשגרת היום יום. לזוגות שנמצאים במשבר, חשוב, כדאי ומומלץ להיעזר גם בגורם מקצועי, שיכול לסדר לכם את המחשבות. עיסוקים הקשורים בכלי רכב ותחבורה- תיקון, קניה, מכירה וכדומה עולים על הפרק. שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חוק המשיכה פועל לפי העיקרון של "דומה – מושך – דומה" ולכן האנרגיה הפנימית שלנו מושכת את האנרגיה הדומה הזאת אלינו שוב ושוב. זכרו! טוב בא לטוב, כסף בא לכסף ואושר בא לאושר. .

בתולה:

השבוע יהיה עליכם לתת ביטוי לפן השכלתני וההגיוני שהתברכתם בו. תנו לראש להוביל, וקבלו החלטות שמונעות מהיגיון צרוף וקר. הפעלת שיקולים רגשיים לגבי נושא או עניין המעסיקים אתכם תגרום לכך שלא תשיגו את מבוקשכם. החלטה שאתם צרכים לקבל, איננה קלה או נוחה לכם. שיפוט שקול ומאוזן של הדברים יאפשר לכם לנהוג ביושר, בראש ובראשונה עם עצמכם אך גם עם הסובבים אתכם. כמו כן, עליכם לקחת בחשבון את הצדק הרוחני והקוסמי שקיים בעולמנו. צדק זה בא לידי ביטוי בכל דבר שאתם עושים כך שלמעשה מעשיכם ישפיעו על עתידכם לטוב או לרע. עיקרון הגמול מבטיח לכם שעל מעשה טוב תקבלו טוב. לכן, היו הוגנים וישרים. בעבודה: אתם חשים צורך בשיפור אשר יציב אתכם במקום טוב יותר אך עליכם לדעת ולהבין כי דברים אינם מתרחשים מעצמם ועל מנת שתוכלו להתקדם יהיה עליכם לבצע מהלכים כאלה ואחרים אשר יעידו כי אתם אכן זכאים לקידום המבוקש. זוגיות: קרירות ורחוק זוגי יוצרים בשבוע זה מצב פסי שפוגם בחשק שלכם ומכרסם בתשוקה שקיימת. מומלץ מאוד להכיר בעבודה שהזוגית שלכם לוקה בשגרה שאיננה מיצרת בעבורכם את הריגושים הדרשים על מנת שתהיו מרוצים. פנייה ליעוץ או להכוונה זוגית כזו או אחרת, יש בכוחה לחולל שינוי. לאלו מכם שנמצאים בהליך משפטי כזה או אחר- אל חשש, בקרוב מאוד העניין מסתיים וב"ה הצדק יצא לאור. התיקון השבועי: לדבוק באמת ולפעול ביושר והגינות. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הקב"ה הטביע בתוכנו תכונה מיוחדת ומופלאה- מצפון מולד. מסיבה זו, המחשבה הראשונה שעולה במוחנו תהיה זו שבאה מהבטן – היא גם לרוב הנכונה.

מאזניים:

האופן שבו אתם מתקשרים עם הסובבים אתכם, עומד בשבוע זה למבחן. שימוש נבון בקישורי התקשורת שבהם התברכתם, יאפשרו לכם לשפר את מצבכם ולהניע תהליכים שחשוב לכם לקדם. השבוע הקרוב יביא עמו תחושה שעליכם להתחיל ולעשות משהו חדש עם עצמכם בעיקר בתחום העבודה והקריירה. כבר מזמן הרגשתם שמבחינה מקצועית הגיעה העת לשינוי ולהתחדשות ואתם לא טועים. עכשיו זהו זמן טוב לעשייה וללימודים. כעת אתם בשלים, מאמינים בעצמכם ומסוגלים להתקדם – עשו ותצליחו! לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה זהו שבוע טוב להוציא את עבודתם לאור, הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם. הצורך שלכם בהעשרה חזק מתמיד ולימודים עולים על הפרק. תהליך הלמידה והזרעים שאתם זורעים היום, יניבו בעבורכם בעתיד. בעבודה: רעיון חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וזו הזדמנות נהדרת בשבילכם להשתלב בעשייה או פרויקט חדש אשר ישברו את השגרה שעטפה אתכם עד כה. זמן טוב ללמוד דברים חדשים ולהתפתח מבחינה מקצועית ואישית. זוגיות: חוסר הסכמה עם בן הזוג עשוי להוביל לתחושת ריחוק. השתדלו להיעזר בסבלנות, להימנע ממתיחת ביקורת ונסו לאמץ מעט גמישות מחשבתית. הדבר יקל עליכם להבין את בן הזוג ויציג אתכם באור וחיובי. מומלץ לנצל את חופשת הסופ"ש כדי ליצור מצבים שיחזקו את הזוגיות. טיול משותף, פקניק בטבע וכול חוויה משותפת תהיה מבורכת. כספים: זהו שבוע בו תצטרכו להשקיע בחשיבה כלכלית. הימנעות מחיפזון ושיקול דעת יבטיחו את עשיית הדבר הנכון ביותר בעבורכם. שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:בזמן ההתמודדות עם משבר כלשהו הזכירו לעצמכם: הבור הזה, המכשול הזה, הקושי הזה ( תבחרו לכם אחד) נמצא כאן על מנת שאני אצא ממנו – חזק יותר בהחלטותיי וגבוה יותר בדרך לצמיחה!

עקרב:

שבוע מאתגר בפתח. האנרגיות של שבוע זה מלמדות על סיומם של תהלכים כמו למשל: קשר שנגמר, תקופה שחלפה, עזיבה של מקום ונכונות לצאת לדרך חדשה. באופן כללי: הבטחות או תוכניות אשר לא יצאו אל הפועל גורמות לכם להרגיש מאוכזבים ופגועים. תחושות אלו ילוו אתכם זמן מה אך עליכם לדעת להתגבר ולהמשיך הלאה. מותר לכם לכאוב, מותר לכם גם לקטר אך הכי חשוב זה לדעת שיש ביכולתכם גם להתגבר, להפיק לקחים, לשנות מחשבות ודעות שיתרמו ויסייעו לכם להתחבר שוב לביטחונכם העצמי. בבית: אינכם נותנים את תשומת הלב הדרושה לסובבים אתכם ואתם בעיקר מתרכזים בעצמכם. הקלפים ממליצים לכם להיפתח ולראות את כל הטוב שקיים בעולמכם. התמקדות בדברים הטובים תגרום להם לגדול ולצמוח כך שתוכלו לשאוב מהם גם עידוד וגם כוח. בעבודה: מהלכים שבוצעו לאחרונה גורמים לחוסר נוחות. אתם רגישים מתמיד ונוטים להיפגע ולקחת ללב גם דברים פעוטים אשר גורמים לכם לחולשה ולחוסר יציבות אנרגטית והדבר עשוי לפגוע ולהחליש את בריאותכם. כספים: בשבוע זה כדאי מאוד להיזהר מבחינה כספית. הקלפים מצבעים על כך שאתם נכנסים לתקופה של הוצאות מרובות. חשיבה כלכלית נבונה תמנע מכם לחצים כספיים עתידיים. זוגיות: קשר שנראה מבטיח, מתחיל לעורר ספקות ותהיות לגבי נכונותו. לנשואים שביניכם מראים הקלפים כי השבוע יהיה עליכם לחבור לאומץ לב ולנהל עם בן הזוג שיחה מעמיקה שתבהיר דברים, תוכניות וכוונות. שיחה כזו שתתנהל בפתיחות ויושר תאפשר לכם להבין היכן אתם עומדים. לאלו מכם שנמצאים בתהליכי פרידה, סיום וניתוק של קשר, מומלץ לשחרר מתוך אמונה שמגיע לכם טוב יותר. טיפ לשבוע טוב יותר: שנופלות עליכם צרות, תוכלו לבחור האם להתמרמר ולהפוך את עצמכם לקורבן, או האם לראות את הטוב שבדבר, להאמין שגם אם זה לא מובן\נעים זה לטובה, ללמוד את השיעור ולהמשיך הלאה. צורת הראיה שלנכם, תעצב את התחושות שלכם, שישפיעו על החשיבה והמעשים שלכם ולבסוף יימשכו לחייכם את מה שאתם מאמינים בו. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: מה שלא נמצא בתנועה מתמדת מאבד מהחיות שלו. עלינו לוודא שאנחנו כל הזמן מתקדמים. שם נמצא האושר האמתי. חשוב לדעת שבסופו של דבר פחות משנה מה השגנו בחיים, הרבה יותר משנה מי הפכנו להיות בזמן שניסינו להשיג את מה שרצינו.

קשת:

שבוע חיובי בפתח. המהות של שבוע זה מדברת בעיקר על שני נושאים. 1. על צורך בחיבור ובהתחברות לעולם הרוח. אין מדובר בדת אלא על התפתחות אישית וצמיחה רוחנית שיאפשרו לכם לדבוק באור ובאמונה. 2. על צורך בריפוי אישי, כלומר: לרפא את עצמכם בעיקר מבחינה נפשית ורגשית הקלף השבועי ממליץ לכם להיעזר גם ברפואה משלימה לצד רפואה קונבנציונלית. באופן כללי: עייפות נפשית וחולשה פיזית מעלים על פניכם קדרות מסוימת שאינה אופיינת לבני מזל קשת. תהליכים אותם אתם עוברים כעת גוזלים מכם המון כוח ואנרגיה והתחושה שכבר אין לכם חשק וסבלנות למה שמתרחש סביבכם, מכה בכם שוב ושוב. כדי להתגבר על המצב ולעבור את התקופה הזו בשלום, ממליצים הקלפים להיעזר בשרותיה של הרפואה האלטרנטיבית. השילוב שבין הרפואה הקונבנציונאלית לרפואה האלטרנטיבית, יכול לתת לכם מענה מהיר ויעיל לפתרון בעיותיכם הן ברובד הגוף והן ברובד הנפש. מבחינה רוחנית, ניתן לומר שהגעתם לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייכם וכעת עליכם לעצור ולחשוב כיצד להמשיך מכאן את דרככם. יחד עם זאת כדאי להימנע בשלב זה מקבלת החלטות מרחיקות לכת וזאת משום שבחודש הבא צפויות התפתחויות חדשות ומעניינות שיעזרו לכם לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר עבורכם. להורים שביניכם: אתם חסרי סבלנות וכוח. חופשה קצרה תאפשר לכם למלא את המצברים, להתרענן ולהתחדש. נושא המגורים או מעבר דירה מעסיקים אתכם ובזמן הקרוב תאלצו לקבל החלטה בנושא זה. זוגיות: מצב רוח ירוד יוצר, חוסר בתיקשורת וירידה באינטימיות. הזוגיות שלכם במשבר. תהליך זה בא כתוצאה מהעדר תחומי עניין משותפים ואו היעדר הפרייה הדדית. ממלץ להיעזר בגורם מקצועי חיצוני כדי להתגבר על המשבר. בריאות: חולשה, רפיון וחוסר מיקוד יאפיינו את השבוע הקרוב. תהליך זה קורה היות וגופכם איננו מאוזן די הצורך. קבלת הילינג, רייקי או כל טיפול אנרגטי אחר, יעזור לכם להגיע לאיזון הדרוש והדבר יתרום רבות לחיזוקכם האישי והרוחני גם יחד. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: המושג " תמים " מתאר את אישיותו של האדם עצמו – תמים הוא אדם מושלם, ללא כל פגם באישיותו, בהתנהגותו או במחשבותיו. תמים = שלם + טהור. שלם הוא ללא חוסר או דופי. ואילו טהור הוא נקי, הגון וישר. כלומר: בעל מחשבה נקייה, מילה נקייה ומעשה נקי.

גדי:

המהות של שבוע זה מלמדת על תחושת תקיעות, קושי בישום והוצאת דברים ותוכניות אל הפועל. היכולת שלכם להסתכל בפרופורציה על מצבכם, היא המפתח להיחלצות מתקיעות רגשית ורוחנית שבה רבים מכם מצויים. הנטייה להעצים בעיות ומשברים מעבר למה שהם באמת חייבת להיפסק. רבים מבני מזל גדי מצויים בתקופה בה הם חשים עייפות, חוסר התלהבות, דכדוך קל ורצון להתרחק ולהיות קצת לבד עם עצמם. תהליכים אלו מובילים למצב בו אתם סגורים מבחינה רגשית. הצורך בקבלת החלטה כזו או אחרת חזק מתמיד. למעשה, ניתן לומר שלא תוכלו להמשיך ולהתקדם עד שלא תתגברו על הכוחות המנוגדים שקיימים בכם. השבוע תזכו לעזרה אשר תסייע בידכם לגבש דעה, כיוון ודרך עשייה אשר יובילו להתבהרות המצב ויאפשרו לכם לקבל החלטות ולהביא לסיומה של התקופה המבולבלת. בעבודה: דברים נתקעים ולא זזים והתחושה הכללית לא בשמים. לאחרונה רבים מכם מרגישים שהם איבדו שליטה או סמכות כזו או אחרת. הכרסום במעמדכם נובע מעצם העובדה שבתוך תוככם, אינכם חשים מסופקים. כדי לחזור ולקבל שליטה, יהיה עליכם לשנות דבר מה בגישתכם ואף להסכים לבצע שינויים כאלה ואחרים בתחומים נוספים. זוגיות: השבוע הקלפים ממליצים לכם למתן את תגובותיכם ולהיזהר בלשונכם. חוסר תשומת לב והרצון שלכם להיות צודקים, עלול ליצור משבר אמון עם בן הזוג. הקלף השבועי מלמד על כך שקימים פערים בתשוקה ביניכם ובין בן זוגכם. תהליך זה שבו אחד מבני הזוגג מקושש אינטימיות ורגש איננה מועילה לכם ויש לטפל בה. כדאי לנצל את חופשת סוף השבוע לפעילות זוגית מחזקת כמו למשל: טיול משותף, בילוי בצוותא וכו'. פעילויות שכאלה, כוחן יפה להחיות ולעורר מחדש מערכות יחסים רדומות. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: היהדות מתייחסת לא-לוהים כאל "צור חיינו" – סלע קיומנו. במילים אחרות, אנחנו חזקים ויציבים באמת, רק כשאנחנו מעגנים ומצמידים את עצמנו אל הא-ל שהוא סלע-האב של כל התודעה.

דלי:

שבוע חיובי בפתח. הנחת יסודות לתוכניות עתידיות שקשורות בקידום ושיפור מקצועי בקריירה שלכם. המוטיב המרכזי אצל רבים מבני מזל דלי יהיה הצורך בהתארגנות מחודשת וארגון מחדש של תחום כזה או אחר בחייהם. הקלפים מצביעים על כך שכדי שהשינויים אותם עברתם לאחרונה יעלו יפה, עליכם ללמוד ולהיערך בצורה שונה ממה שהיתם מורגלים עד כה. שינוי מהיר ויעל, יקל עליכם להיכנס ולהסתגל לשלב חדש או למצב חדש שנכנס לחייכם. כמו כן, שינויים שקשורים במקום המגורים עולים על הפרק. אצל חלקכם מדובר במעבר דירה ואצל חלקכם מדובר בשיפוץ וארגון מחודש של מקום המגורים הקיים. בשני המקרים התהליך חיובי ביותר לגבי עתידכם. בעבודה: זה הזמן להגדיל ראש ולקחת חלק פעיל יותר במהלכים שמתרחשים במקום עבודתכם. הבנה זו תאפשר לכם להשלים עם מצבכם האמיתי ולהמשיך בעשייתכם ממקום טוב יותר שבבסיסו ההבנה ש"טוב שם טוב משמן טוב". לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי.זוגיות: לכאורה הדברים מתנהלים על מי מנוחות אך בתוך לבכם מתקיים צורך לחדש, לגוון ולרענן. שיחה פתוחה עם בן הזוג ונקיטת יוזמה מצדכם תוביל לשיפור המתבקש. טיול או חופשה נראים באופק וזה כדאי. סיעור מוחות: שאלות למחשבה: אילו אספקטים של סדר היום שלכם מדכאים אותכם? ובמידה ויש כאלה, איך הייתם יכול לשנות את השגרה והרוטינה? שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היהדות מלמדת שהבסיס להכרה היהודית שלנו חייב להיות ידע ולא אמונה. הציווי הראשוני הוא "אנוכי ה' אלוקיך…" (שמות כ, ב) ופרשו חז"ל: "תדעו ותאמינו שיש לעולם אלוהים." הדיבר הראשון הוא לדעת ורק אחר כך גם להאמין.

דגים:

הקלף השבועי מלמד על כך שרבים מכם חווים סערה רגשית או הליך רגשי עמוק שכולל: ירידה באנרגיות ותחושה של בדידות וזקנה בקיצור, השבוע אתם מתקשים להתחבר אל שמחה והנטייה להתמקד בשלילי וליפול ליאוש גבוהים מתמיד. באופן כללי: דברים אותם אתם שומרים עמוק בבטן גורמים לכם לחוסר נוחות ולמתחים שבאים לידי ביטוי במצב רוח ירוד, עייפות וחוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים מלמדים שתחושות אלו נובעות בעיקר מעצם העובדה שרבים מכם חשים כי הם אינם נמצאים במקום בו הם באמת רוצים להיות, אולם חוץ מלקטר ולהתלונן אינכם עושים דבר למען עצמכם. עליכם לדעת שהמהות היהודית היא לדבר מעט ולעשות הרבה ושאלוהים עוזר לכולם אך בעיקר הוא עוזר למי שעוזר לעצמו. כדי ליצור את השינוי ממליצים לכם הקלפים לבחור זמן קבוע שבו תעצרו ותבדקו מחדש את החיים שלכם. על פי התודעה היהודית- הזמן המיועד לכך הוא מידי שבוע לפני שבת, בכל חודש לפני ראש חודש ובכל שנה לפני ראש השנה. (אני עושה זאת מידי יום). ללא בדיקה חוזרת ונשנית אתם עלולים לתעות בחייכם ללא תכלית ולהתקדם ללא מטרה. בעבודה: מתיחות במקום עבודתכם יוצרת אווירה לא נעימה שמחזקת בליבכם את ההרגשה שעליכם למצוא עבודה חדשה. גם אם כך הם פני הדברים, חשוב לזכור שאין זה הזמן המתאים להמר ולקחת סיכונים ועליכם להתגבר ולשמר את המצב הקיים גם אם הוא לא כל כך לרוחכם. זוגיות: מאזן בוחן של זוגיותכם מעלה כי אינכם מצליחים להתחבר אל האש והלהט שאפיינו אתכם בעבר. תהליך זה נובע מעצם העובדה כי אתם בוחרים שלא להעלות לשיחה נושא או עניין שמפריע לכם. עליכם להבין שהדחקת הנושא גורמת לכעסים ולתחושת מירמור שמובילה לריחוק ולאווירה צוננת. השבוע יש נטייה להיגרר לוויכוחים עם חברים ובני משפחה, השתדלו להתווכח בתבונה וזכרו שלעיתים כדאי יותר להיות חכם מאשר צודק. שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: הזוהר הקדוש אומר, שכל מי שעושה מצווה ומתגאה בה "אובד זכותו" – כלומר, כל מי שעושה מעשה טוב ומתפאר בו, מאבד במו ידיו את השכר על אותו מעשה. התודעה היהודית אומרת, שכאשר אתה עושה מעשה טוב, היחידים שצריכים לדעת עליו הם אתה והאלוקים. לכן, עשו חסד בצורה אנונימית. ואל תדאגו. הקב"ה ימצא דרך לתגמל אתכם על מעשיכם.

ברוך אתה ה'… אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה".

יְבָרֶכְם ה' וְיִשְׁמֶרְכם. יָאֵר ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ. יִשָּׂא ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם. וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

052-3646914

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem