כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מה קורה בקייטנות של רשת קהילה ופנאי?

טענות ההורים על כאוס בקייטנות

מה קורה בקייטנות של רשת קהילה ופנאי?

מעט לפני סוף שנת הלימודים עיריית חולון בישרה כי היא תסבסד גם את המחזור הראשון ושני של קייטנות הקיץ בחולון.

ללא ספק בשורה זו שמחה הורים רבים אך בשל כנראה בשל בעיות כח אדם התקבלו למערכת תלונות רבות על הקייטנות.

תלונות רבות נוגעות לכך שהילדים שהגיעו לקייטנות ציפו לראות את אנשי הצוות להם היו רגילים אך לא כך היה הדבר במרבית הקייטנות הילדים הגיעו ופגשו צוותים לא מוכרים מה שגרם לחלקם לקשיי הסתגלות ובנוסף לכך הצוותים הוחלפו בתדירות רבה מה שגרם להעדר קשר אישי בין איש הצוות לילדים.

כדוגמה נביא לכם את גן טורקיז הנמצא במתחם נווה רמז שם ההורים טענו על תחלופת צוות כמעט מידי יום,אמא אחת מתארת לנו ואומרת כל יום אנחנו פוגשים פרצוף חדש ואתה לא יודע אם הגעת לגן הנכון ,זה פשוט לא יאמן הילדים לא מכירים את אנשי הצוות ומתקשים ללכת לקייטנה שאמורה הייתה להיות מהנה היא הפכה לקייטנה של סבל.


עוד טוענים ההורים כי בין הילדים שם שורר כאוס ילדים נחבטים ומקבלים מכות ופשוט חוזרים חבולים לביתם ונדמה שלאיש לא אכפת.

מקרה חמור במיוחד נרשם שלאחד הילדים התפתח חום ודבר זה לא הטריד את אנשי הצוות לטענת האם שהילד שלה נזקק לטיפול רפואי לאחר יום הקייטנה ,אומרת לנו האם אם רק היו שמים לב הייתי באה ולוקחת אותו אבל להשאיר ילד יום שלם עם חום מבלי להודיע להורים מי יודע מה יכול היה לקרות.

תגובת רשת קהילה ופנאי:

במהלך השנה הרשת מפעילה כ 180 צהרונים בהם משתתפים כ 3870 ילדים, לקייטנות גני הילדים נרשמו כ 5800 ילדים –  עליה של כ 50% במספר המשתתפים. על מנת לתת מענה לכל הנרשמים נפתחו 236 גנים וגויסו כ 400 אנשי צוות חלקם מצוותי גני הבוקר שהילדים מכירים וחלקם צוותים חדשים שהילדים לא מכירים. השתדלנו להשאיר בכל גן צוותים שהילדים מכירים אבל בגלל הגידול שחל בכל המישורים וגיוס הצוותים הנוספים הדבר לא תמיד התאפשר. כל הצוותים, כולל החדשים, עברו הכשרות מקיפות לקראת הקייטנות ולכל אשכול גנים צוות תמיכה רחב פדגוגי ומקצועי שמלווה את העובדות.

לגבי גן טורקיז

בימים הראשונים לקייטנה היתה תחלופה של הצוותים בשל מקרים של מחלת עובדים ומשיקולים מקצועיים על מנת להתאים את הצוות ככל הניתן לצרכי הילדים בקייטנה. לאורך כל התקופה שהתה בקייטנה אשת צוות קבועה שהילדים מכירים וההורים עודכנו בשינויים.

במקרה של הילד עם החם הגבוה, באותו יום נכחו בזמן הפעילות, בנוסף לצוות הקייטנה, רכזת הקייטנה ומנהלת המרכז הקהילתי וגם שתיהן לא הבחינו בהתנהגות חריגה של הילד. כל הילדים היו שותפים לפעילויות בגן ושיחקו במוקדי הפעילות השונים. צר לנו שהילד נשלח עם חום הביתה וחש ברע אך לא היה כל סימן שהילד עם חום.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem