כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מה קורה פה?צפו בתעוד מהימים האחרונים גנבה של כביסה ואופניים ותאונת פגע וברח

לאחרונה אנו עדים לתושבים המעלים פוסטים ברשתות החברתיות ובו הם מתלוננים על גנבות,ועוד מעשים פלילים המתרחשים בעיר.חשוב להדגיש כל אדם החושב שנעשתה עברה פלילית חייב לגשת למשטרה ולהתלונן על כך,באם הפוסט עולה הרי דבר לא יפתר,קל להכפיש את המשטרה ורשויות החוק ברשתות אך כדי שהיא תפעל היא חייבת לקבל תלונה מהאדם לו נעשה נזק אז להבא לפני שאתם מעלים פוסט תתלוננו במשטרה ותנו לגורמי אכיפת החוק לטפל בכך .הישועה לא תגיע מהרשתות החברתיות,אנו מביאים לכם מקבץ קצר מהארועים שקרו בימים האחרונים.

אתמול פורסם ברשתות החברתיות על תושבים ברחוב ויצמן שטוענים שגנב מסתורי פושט על חבלי הכביסה שלהם ולוקח מכל הבא ליד

היום הגיע למערכת תעוד מטריד של אדם שנכנס עם נער לתוך לובי של מבנה בשכונת תל גיבורים ופשוט לוקח משם את האופניים והולך לדרכו ,תושב השכונה אומר למערכת אח של חברה שלי קנה לפני כחודש ימים אופניים חשמליות ואתמול גנבו לו אותם.
הוא גר ברחוב האצ״ל 16 חולון, ממש בקרבת הפילבוקס בתל גיבורים. יש לאחרונה גל של פריצות ואנו מבקשים להזהיר את הציבור אם מישהו מזהה את האנשים בתמונה אשמח להעביר להם את המסר הבא :אנא החזירו לי את האופניים

תושב חולון בני חליף העלה פוסט ברשתות החברתיות בו ביקש את עזרת הציבור וכך כתב:

יום חמישי שעה 10:50 עוז נועם בדרך לקאנטרי. ביום חופש לצילומים לקראת בר מצווה. במפגש הרחובות גולדה מאיר פנחס אילון. עוצר לפני מעבר חציה וממתין שהנהגת תעצור עצירה מלאה וכמו שלמדנו אותו הוא מחפש את העיניים של הנהג/ת. נוצר קשר עין ואז הוא מתחיל לחצות כשהסקייטבורד ביד אחת והתיק על הכתף. או אז משום מה הנהגת מתחילה לנסוע ופוגעת בעוז פגיעה שמעיפה אותו ואת הסקייטבורד מהיד לכיוון הכביש. הנהגת יוצאת וגם ואנשים מתקרבים להגיש עזרה.
לאחר שניגשה וזרקה לעברו "תגיד תודה שלא נפגעת חזק יותר…(!?)" נכנסה חזרה לרכב ונסעה משם. משאירה ילד פגוע כואב בטראומה ובורחת.
עוז נועם כואב ביד וברגל אך בסה"כ בסדר גופנית ב"ה.


אני מתלבט אם לפנות למשטרה ולהשבית אותה לתקופה ארוכה או פשוט לאתר אותה ולהתעמת איתה בעצמי.
בינתיים אשמח שכל מי שראה או היה עד לתאונה ביום 6.2.2020 בשעה 10:50 ליד "גולדן פיצה" שייצור כאן קשר.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem