כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מה קרה בכצלנסון?

חשיפה-מה באמת קרה בכצלנסון?

לפני כשבועיים בית ספר כצלנסון היה בלב סערה תיקשורתית ,כאשר תואר כי ילדה לא הורשתה להיכנס לבית הספר מכיוון שלא הביאה הצהרת בריאות כנדרש ונאלצה לחכות שעה שלמה בחוץ לפי טענות הוריה.

בית ספר כצלנסון הוא בין הותיקים בעיר ומונה כ650 ילד ,לאחר ששכחה הסערה התקשורתית אורית אוחיון שמכהנת כיו"ר הנהגת ההורים בבית הספר וסגנה ליאור קידר ביצעו תחקיר מעמיק של הארוע וזאת לבקשת הורי הילדה.

ממצאי התחקיר שמגובים בעדויות הורים שהיו בסביבה ועדויות של אנשי הנהלת בית הספר קובעים כי הילדה נראתה מחוץ לשער בית הספר כבר בשעה 7:15 על ידי אחת המורות וכאשר השער נפתח בשעה 7:45 על ידי שומר בית הספר ,השומר שאל את הילדה היכן הצהרת הבריאות ?הילדה אמרה אצל אימא באוטו ואני הולכת להביא אותה לכן לא נשלח איתה מישהו כי זה דבר שיכול לקרות ולא היה משהו חשוד בדבריה.לקראת השעה 8:00 התקבלה שיחה על ידי האב למזכירות והוא טען שהילדה מחכה שעה מחוץ לשער בית הספר ודרש להכניסה,מייד לאחר מכן נשלחה סגנית המנהל לארוע ושם ראתה את סבה של הילדה חותם על הצהרת הבריאות והילדה ניכנסה לבית הספר.

חלק מהעובדות פה נעשו על ידי תחקיר מעמיק וחלקם ככל הנראה מגובות בתמונות וסרטונים לכן אומר ליאור לי ולאורית חשוב להעביר כאן מסר מאוד חשוב במידה ובית הספר מתנהל באופן לא תקין יש דרכים לטפל בכך ותלונה במשטרה זו אחת מהם, רק ההורים רשאים להגיש תלונה ,מפה אנו קוראים להורים אם אתם חושבים שנעשתה עבירה אנא לכו להתלונן במשטרה כדי שנדע אם נעשתה עבירה.

חשוב לציין בנוסף ניסינו לתאם פגישה עם הנהלת בית הספר לבקשת ההורים מספר פעמים אך הם לא טרחו להגיע.


הנהלים הם ברורים בבית הספר גם מי שלא מביא הצהרת בריאות או מסכה נכנס לשטח בית הספר במקום מוצל או מזכירות בית הספר עד למענה ההורים.

האב טוען מצידו בתגובה לטענות כי הוא לא רץ לתקשורת אלא כתב פוסט בפייסבוק ולאחר מכן יצרו איתו קשר מהתוכנית של אמנון לוי וחשיפת השקמה חולון כמו כן הוא עוד טוען שהילדה הגיעה ב7:30 ואכן לא היה לה אישור ולאחר שהשער נפתח ב7:45 השומר סרב להכניסה כי לא היה לה אישור הצהרת בריאות ,היא התקשרה אלי ולאימה שלה ואנו הזעקנו את הסב שהגיע לבית הספר וחתם לה על הצהרת הבריאות וכך נוצר מצב שהייתה כמעט שעה מחוץ לבית הספר.

האב מוסיף ואומר נכון נקבעו לנו שני פגישות לאחת לא יכלנו להגיע ואת השנייה ביטלנו.

בנוגע לשאלה מדוע הם לא התלוננו במשטרה הוא טוען שלא רצו להסב נזק לילדה ובאותה נשימה מזכיר לטובה את בית הספר על הטיפול הטוב שנתנו לילדה בעת שהיא נפצעה בבית הספר לפני כמה ימים

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem