כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מוטי ששון בהכרזה מיוחדת

התקנת מצלמות בגנים של רשת קהילה ופנאי עד גיל 3 יוצאת לדרך

הודעה מטעם ראש עיריית חולון, מוטי ששון:
"האלימות הפושעת כלפי פעוטות חסרי ישע מרתיחה את הדם. נאמרו כבר מספיק מלים – וכעת זה זמן למעשים: הנחיתי לתקצב באופן מיידי התקנת מצלמות בשנת הלימודים הזו בכל פעוטוני רשת קהילה ופנאי שבהם נמצאים כ-700 מילדי העיר עד גיל 3. הצעה בעניין זה תובא לאישור מועצת העיר בישיבה הקרובה מן המניין ואני סמוך ובטוח שהחברים כולם יתמכו בצעד החשוב.

יש לקוות כי גם שרי הממשלה יעמדו בהבטחתם וכי החוק שמחייב התקנת מצלמות בגנים פרטיים עד גיל 3 ייצא לדרך.

התעללות בחסרי ישע היא חרפה מוסרית וחובתנו לפעול בכל הכלים ובכל הכוח כדי למנוע אותה – ואת הצלקות שיישאו הפעוטות והוריהם לאורך כל חייהם".

חבר סיעת ״צעירים״, שחר האס, שיזם בשבוע שעבר את העלאת הנושא לסדר בישיבת המועצה, ברך על ההחלטה: ״אני שמח שראש העיר קיבל את הצעתי מהשבוע שעבר, לקיים דיון ולפעול בדחיפות למציאת פתרון הולם לנושא הפיקוח והבקרה על הגנים.

לצערי, המענה המוצע ע״י ראש העיר הינו חלקי. יש לחפש פתרונות נוספים להגביר את הפיקוח על גני הילדים, הן מגיל 3 והן בגנים הפרטיים, לרבות אמצעי בקרה טכנולוגיים בזמן אמת ולא בדיעבד״. האס הוסיף שסיעתו תשמח לסייע בכל הנדרש לטובת פתרון מלא אשר יתן שקט אמיתי להורים ויגביר את תחושת הביטחון.


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem