כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מוטי ששון הכריז על שעת חרום

עוד 14 חולים נוספו בחולון ושתי שכונות מוגדרות כתומות

ראש עיריית חולון מוטי ששון הכריז היום כי זוהי שעת חירום אמיתית ואם כולנו לא נתעורר ונציית להנחיות כלשונן – ביחד – המחיר יהיה כבד מנשוא. עוד 14 חולים נוספו ביממה החולפת בחולון. שתי שכונות עונות להגדרה כתומות. שיעור החולים המאומתים מקרב הנבדקים עומד בעיר שלנו על 2.7% לעומת 1.9% בממוצע הארצי. אלה נתונים מעוררי דאגה.

בימים האלה, בחולון ובכלל, נדרשת מאיתנו משמעת ולא פחות מכך עקביות. זלזול בהנחיות אנשי המקצוע הוא עניין של חיים ומוות – לא של חיי הפרט, אלא גם של חיי כולנו כאן. הכלכלה היא נשמת אפה של העיר והמדינה ואם חלילה ניאלץ שוב להתמודד עם סגר, הדבר עלול להביא למשבר כלכלי שספק אם נעמוד בו.

אם חשבנו שהכל מאחורינו, כעת כבר אין ספק שהעתיד צפוי להיות מאתגר. זוהי שעת מבחן לקהילה החולונית. עלינו להירתם לשמירה על ההנחיות, ביחד. זה תלוי רק בנו.

עפ"י נתוני פיקוד העורף נכון ליום ראשון (ראשון, 5.7.20):

כפי שפרמנו כאן לראשונה אחוז הנדבקים בחולון הינו מעל הממוצע הארצי מכלל הבדיקות הארציות


מוקדי ההדבקה המובילים – קריית אילון ותל גיבורים לאור המספרים המזנקים בעיר ובסביבה ובמיוחד בעקבות התחלואה הגבוהה בשכונות הנ"ל, הוחלט היום להגביר את האכיפה ברחבי העיר על עטיית מסכות במרחב הציבורי תוך מתן דגש לשתי השכונות.

בנוסף, תתבצע אכיפה על התנהלות העסקים עפ"י נהלי התו הסגול. במידה שהנתונים לא ישתפרו בימים הקרובים תשקול העירייה בנקיטת צעדים נוספים כמו סגירת גנים ציבוריים בשכונות שבהן תחלואה גבוהה ועוד.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem