כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מועדון לגיל השלישי לקהילה האתיופית נפתח בבת-ים!

במועדון יוכלו להנאות אוכלוסיית הגיל השלישי מחוגי התעמלות, אומנות, יוגה צחוק באמהרית ועוד.

מועדון לגיל השלישי לקהילה האתיופית נפתח בבת-ים!

השבוע התקיים טקס פתיחה של מועדון לגיל השלישי לקהילה האתיופית במעמד ראש העיר, צביקה ברוט

פתיחה חגיגית: מועדון לגיל השלישי לקהילה האתיופית נפתח בעיר. במועדון יוכלו להנאות אוכלוסיית הגיל השלישי מחוגי התעמלות, אומנות, יוגה צחוק באמהרית ועוד.

מדובר בשיתוף פעולה של האגף לשירותים חברתיים בעירייה, החברה לתרבות, פנאי וספורט עם ועד הקהילה האתיופית והתושבים המעורבים בעיר, והוא יפעל בימים שני ורביעי בין השעות  10:00-13:00.

ביום שני האחרון, ה-20.6.22, התכנסו ראש העיר צביקה ברוט, יחד עם הקייס דנקו אדנה, המשנה לראש העיר אסתר פירון, מחזיקת תיק הקליטה אנסטסיה סהר ומנכ"ל החברה לתרבות, פנאי וספורט אריה ללוש במתנ"ס עופר בעיר, לטקס חגיגי לפתיחת מועדון לגיל השלישי לקהילה האתיופית.


הטקס ביום שני היה פתיחה רשמית של המועדון שהחל לפעול השבוע, השתתפו כמאה תושבים מהקהילה האתיופית שנהנו מאוד מסטנדאפ באמהרית של הסטנדאפיסט ברו טשלה, יחד עם קייטרינג ייחודי על טהרת המטבח האתיופי.

ראש העיר ברוט ברך את התושבים ואת השותפים לדרך "המועדון החדש הוא תוצר של קהילתיות נפלאה, אני שמח על פתיחתו ובטוח שתוכלו ליהנות ממנו ומהשירותים המוצעים בו, פנאי, ספורט, תרבות ובעיקר קהילה."

קרדיט: דוברות

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem