כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מזל טוב למיכל

מסיבת יום הולדת בצל הקורונה

הכירו את מיכל.
מיכל היא מטופלת במכון האונקולוגי במרכז הרפואי וולפסון, בניהולו של ד"ר רונן ברנר. לפני 4 וחצי שבועות, לאחר שחשה עלייה בחום גופה, מיכל נבדקה ואובחנה כחיובית לקורונה, והועברה מיד לאשפוז במחלקת הקורונה של בית החולים. היום, ה-12.08, הוא יום הולדתה של מיכל, והצוות שכבר הפך למשפחה עבורה, לא ויתר על החגיגה המגיעה לה. וזה מה שיש למיכל להגיד:

"מורן, כוח עזר במחלקה, יזמה הכל, וזאת הייתה הפתעה גדולה. מחווה כזאת – מחממת את הלב ונותנת כוח להמשיך. חשוב לדעת, שעבורנו החולים, המגע הזה של האנושיות, עושה הכל. יש כאן צוות מעולה של אנשים שנותנים ומשקיעים מכל הלב. ואני יודעת שהם עמוסים מאוד ועובדים מאוד קשה, ולמרות זאת עושים את כל מה שצריך לעשות ועושים את זה טוב.

קורונה היא לא מחלה פשוטה, יותר נכון, היא מחלה נבזית. היא הופכת אותך פשוט לסמרטוט, ובמצב שלי, כשאני נאלצת להתמודד עם שתי מחלות, ההתמודדות קשה אף יותר. אני תלויה המון באחרים, ולפעמים זה משרה בך תחושה של חוסר אונים. אבל בדיוק במצבים האלה, העובדה שבעלי ושהמשפחה שלי יכולים לבקר אותי ולעמוד לצידי, בתמיכת הצוות שהפך גם הוא למשפחה – אני אסירת תודה ומקבלת את הכוח להמשיך ולהשתפר מיום ליום.

כשאת נתקלת באתגר כזה, אין לך ברירה אלא להילחם. את עושה את המקסימום שלך, ונעזרת בסביבה שתומכת בך. ואני חושבת שלזה, יש תפקיד גדול בדרך להחלמה".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem