כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מזמינים תור בקליק

מזמינים תור ומצמצמים את זמן ההמתנה

בשורה לתושבי חולון מעתה מזמינים תור מראש לפני ההגעה לדואר ומצמצמים את זמן ההמתנה

ההגעה לסניף הדואר המרכזי בחולון , ברחוב ההסתדרות 36 תתאפשר רק בהזמנת תור מראש

בשורה לתושבי חולון בקרוב יצומצמו משמעותית זמני ההמתנה בסניפי הדואר ברחבי הארץ. אחרי פיילוט מוצלח בן חודשיים, חברת דואר ישראל מרחיבה את שירות זימון תור מראש לעשרות סניפי דואר, בהם בסניף הדואר המרכזי בחולון ברחוב ההסתדרות 36 . החל מה-2 במרץ 2021 תתאפשר ההגעה לסניף הדואר המרכזי בחולון רק בהזמנת תור מראש, באמצעות אתר החברה, (www.israelpost.co.il) באפליקציה בנייד, או בשיחה טלפונית למוקד 171, וזאת על מנת לחסוך זמן ללקוחות ולהימנע מהמתנה ממושכת בסניף.

שירותי הדואר לתושבי חולון ניתנים כיום באמצעות 25 יחידות: 8 יחידות דואר ו-17 מרכזי מסירה לרווחת התושבים.

בני לוי, סמנכ"ל חטיבת הדואר והקמעונאות בדואר ישראל אמר "כחלק ממהלך מקיף שהחברה מבצעת לשיפור השירות, מתאפשרת בימים אלה הגעה ליותר ממאה סניפים ברחבי הארץ, רק בהזמנת תור מראש, וזאת על מנת לאפשר ללקוחות לתכנן את מועד הגעתם, ובכך להימנע מהמתנה ממושכת בתור. מהלך זה מאפשר לנו להיערך נכון לביקושים, להסיט משאבים ליחידות עמוסות, ובכך לקצר זמני המתנה ולהגביר את שביעות רצון הלקוחות. בתקופת הקורונה הנושא הינו קריטי לצורך שמירה על הנחיות התו הסגול, ועל מנת למנוע המתנה בשטחים הציבוריים מחוץ לסניפים. במהלך השנה ובהתאם לביקושים ביחידות השונות, יתווספו מאות סניפים נוספים בהדרגה".


החל מה-2 במרץ ניתן יהיה להגיע לסניף הדואר המרכזי רק בהזמנת תור מראש באתר הדואר, באפליקציה בנייד או במוקד הטלפוני 171, כאשר כחלק מהערכות החברה הורחבו הקצאות התורים באתר החברה ובמוקד, על מנת לספק את הביקושים בסניפים. בנוסף, יוצבו דיילות להדרכת הציבור וייתלו שלטי הסבר. חלק מהתורים ביחידות אלה יוקצו להגעה מזדמנת של לקוחות, שהינם זכאים לפטור מעמידה בתור, בכללם אזרחים ותיקים מעל גיל 80 ובעלי מוגבלויות.

להזמנת תור מראש באתר דואר ישראל באמצעות השירות תור בקליק לחצו כאן

קרדיט צילום-אייל קרן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem