כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מחדל הקורונה בוולפסון

מה אתם הייתם עושים ליד חולה קורונה

בית החולים וולפסון משרת בעיקר את האוכלוסיה מבת ים וחולון וכעת בזמן הקורונה הוא עומד בינתיים בעומסים גם של הקורונה וגם בתיפקוד כבית חולים המשמש אוכלוסיה רחבה.

בשבוע שעבר(רביעי) קיבלנו מספר תלונות למערכת שצריכים להדליק נורה אדומה לא רק בבית החולים וולפסון אלא גם בבתי חולים אחרים.

מדובר על מספר מקרים בהם הוזמנו חולים למרפאת החוץ של חולי הסכרת בבית החולים וולפסון.

הם מספרים את אותו סיפור שחזר על עצמו ומאז אינם ישנים בשקט.

מדובר על בדיקה אצל האחות המטפלת לפני הכניסה לרופא כאשר המטופלים מתארים חדר קטן וצפוף שבו הם נבדקים על ידי האחות שבמקביל עסוקה גם בבדיקת חולי קורונה באותו חדר.


מספרת לנו בת של אחת המטופלות ,אימי בת השמונים מתקשה ללכת לבד לבדיקות לכן לקחתי אותה בעצמי כאשר לפני זה שאלתי אם הם עובדים כרגיל ואם אין חולי קורונה במרפאה שם השיבו לי בשלילה.נכנסתי עם אימי למרפאה וחיכינו בתור כאשר כולם היו עם מסכות וממוגנים,האחות קראה לנו וניכנסנו לחדר הקטן והצפוף כאשר בחדר שהה עוד אדם שהאחות עשתה לו בדיקת מטוש ובמקביל ביקשה מאימי לשבת אני שאלתי אותה האם מבצעים כאן בדיקת קורונה היא השיבה לי בחיוב ואמרה אין לך מה לדאוג הכל בטוח,אני נותרתי בהלם ולא ידעתי מה לומר ,איך שהתעשתתי לקחתי את אימי במהירות מחשש שנידבק,אינני מבינה את ההתנהלות של בית החולים למרפאה הזו מגיעים אנשים עם סיכון איך מבצעים בדיקות קורונה ליד אנשים עם סיכון,אני פניתי אומרת לנו בתה של המטופלת להנהלת בית החולים ומשרד הבריאות ואני ממתינה לתשובות.

עוד מטופלת הוסיפה אנשי צוות בית החולים הם שהגיעו למרפאת החוץ של החולים הסוכרתיים . אנשי צוות ששהו במהלך עבודתם במחלקות ואפילו אח בחדר ניתוח ששהו ליד חולה מאומת. הם ישבו בחוץ ממש ליד אימי ולידי מבלי שהאחות שידעה שהגיעו לבדיקת מטוש, תזהיר אותנו. אנשי הצוות הגיעו זה אחרי זה בזמן שחיכינו שם. נבדקו באותו החדר ועל ידי אותה האחות. אכן חדר קטן ואין שום מיגון מיוחד בזמן הבדיקה.
החמור בסיפור זה , היא הבחירה במרפאת החוץ של הסכרת. אנשים מבוגרים וסוכרתיים שעלולים למות מכל זיהום קטן. לחדרים הסמוכים מגיעים גם ילדים קטנים.

חשוב לציין שמי שהגיע לבדיקה הם אנשי צוות רפואי שחשופים יותר מכולם לקורונה. האחות הוציאה אותנו על מנת לערוך להם את הבדיקה ובקשה שנחכה בחוץ. מיותר לציין שהם חלפו על פניה של אימי כשיצאה מהחדר. ישבו לידה במסדרון בהמתנה לבדיקה. ושאלת מיליון הדולר היא , האם היו מתקשרים לידע אותנו שאולי גילו איש צוות חולה.

חשוב לציין באותו יום קיבלנו מספר תלונות בעלות אופי דומה ואין זו התלונה היחידה

בית החולים וולפסון מסר בתגובה:בית החולים פועל על פי הנחיות משרד הבריאות ובכלל זה, על הנחיות הריחוק החברתי ועל עטיית מסכה בכל אזורי בית החולים

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem