כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מחלקת הנוער וצעירים של עיריית בת-ים – בין שלוש המחלקות המצטיינות בארץ

ראש העיר, צביקה ברוט: "אני גאה בהישגים של מחלקת הנוער והצעירים. הדבר המרכזי והחשוב הוא שבני הנוער בעיר מוכשרים להיות מנהיגי העתיד של החברה הישראלית בכל תחומי החיים"

מחלקת הנוער של עיריית בת-ים עלתה לשלב הגמר בתחרות הארצית ליחידות נוער מצטיינות של מרכז השלטון המקומי ונכללה בין שלוש היחידות המצטיינות בכל הארץ. היחידות נבחנו, במסגרת התחרות, על פיתוח והפעלת מסגרות, פעילויות ומיזמים להעצמה והתפתחות אישית של בני נוער, על הפעלת מערך הכשרה והשמה להתנדבות במגוון תחומים ולאורך זמן, המאפשר לכל מתנדב לבחור את אופן ההתנדבות תוך העצמה וניתוב יכולותיו וכישוריו האישיים.

בנוסף, ההיבטים הנוגעים להפעלת רצף חינוכי, "מבוקר עד ערב", הכולל פעילויות משותפות למסגרות החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי, ניהול מערך פעילויות לנוער בשעות אחה"צ על בסיס שותפויות בין ארגוניות, ייזום תכניות ייחודיות במהלך חופשות החגים והקיץ ועוד.

כחלק מההליך הציגו עובדי מחלקת הנוער והצעירים עבור חברי ועדת הפרס בראשות, שר החינוך לשעבר, שי פירון, המכהן כיו"ר וועדת הפרס את פעילות המחלקה, הפרויקטים והמיזמים שהובילו בשנה האחרונה. חברי הועדה הביעו את התרשמותם הרבה מהמוטיבציה הגבוהה, האהבה האינסופית, החיבור האמיתי למשימה, האמונה המוחלטת בבני הנוער ובעיקר לכידות הצוות המקצועי של המחלקה.

זכייה זו מצטרפת לזכייתו בחודש ספטמבר האחרון של יניב ויסמונסקי, מנהל מחלקת נוער וצעירים מבין מנהלים רבים מרחבי הארץ כמנהל מצטיין בכנס מנהלי מחלקות שנערך על ידי משרד החינוך. את תעודת ההצטיינות קיבל ויסמונסקי על הובלה, הטמעה ויוזמה של תהליכים חינוכיים וערכיים. על רוח החדשנות ועל המקצועיות בהובלת תחום הנוער בעיר בת ים .


ראש העיר, צביקה ברוט, שיבח את עבודת מחלקת הנוער. "אני גאה בהישגים של מחלקת הנוער והצעירים. הדבר המרכזי והחשוב הוא שבני הנוער בעיר מוכשרים להיות מנהיגי העתיד של החברה הישראלית בכל תחומי החיים". ראש העיר הוסיף ואמר כי מחלקת הנוער בבת-ים מהווה חממה עירונית להעצמת בני ובנות נוער, תוך התבססות על ערכי המצוינות והחדשנות, מנהיגות צעירה ויצירת שותפויות במטרה לטעת בבוגרים משמעות ומטען ערכי לעיר ולמדינה, תוך התמקדות בפרט ומתן הזדמנות שווה לכל נער ונערה.

המחלקה לנוער וצעירים פועלת תחת החברה לתרבות פנאי וספורט בניהולו של יניב ויסמונסקי ונותנת מענה לכ-10,000 בני הנוער בעיר ומעל 25,000 צעירים מעל גיל 18. המחלקה מפעילה מערך שירותים מגוון, איכותי, מאתגר וייחודי, המותאם לצורכי הנוער והצעירים ופועלת בשיתוף הקהילה. המחלקה אחראית על מגוון רחב של פעילויות לבני הנוער והצעירים בעיר. בין היתר בתחומי טיפוח מנהיגות, קידום התנדבות ועשייה קהילתית וחברתית, מניעת אלימות ופיתוח מענים בתחומי פנאי, בילוי ותרבות לבני נוער. הכוונה, ייעוץ ועזרה במציאת קריירה לצעירים.

תמונה: המחלקה לנוער וצעירים

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem