כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מחפשים מסעדה גיאורגית באשדוד?

הרשו לנו להציע את מסעדת פטרה" הגיאורגית, (חוף הקשתות, אשדוד)

פטרה" הגיאורגית, (חוף הקשתות, אשדוד) תפעל בערב ליל הסדר ולאורך כל ימי חג הפסח ותציע את תפריט המסעדה הכולל למעלה ממאה מנות. מסעדת פטרה הגיאורגית בבעלות המסעדן סימו בן-חובל, המתמחה באוכל גיאורגי ואירופאי, פתוחה כרגיל בפסח. זו ההחלטה שקיבל הבעלים של המסעדה, סימו בן חובל לקראת החג הקרב.

אל "פטרה" עולים לרגל מכל הארץ והעולם – הן תיירים מאירופה והן  שמחפשים להכיר את מסורת האירוח הגיאורגית ומתאהבים בטעמים המיוחדים. המסעדה חרטה על דגלה מנות ייחודיות מהעולם הקולינארי הרחב של גיאורגיה, לרבות החצ'פורי המפורסם במילויים שונים (גבינות, שעועית אדומה, גבינות ותרד, תפוח אדמה, כבדים, בשר טחון), האצ'רולי בדמות הסירה עם ביצת העין העלומה במרכזו וכמובן החינקלי – כיסוני הבצק אף הם במילויים שונים (בשר, גבינות, פטריות) -כל אלה ועוד למעלה ממאה מנות התפריט יוגשו לסועדים במהלך החג וחול המועד, כרגיל.

התפריט אינו כשר. טל' להזמנות: 08-8651610

מסעדת פטרהלא כשרהכתובת: מפקורה 1, אשדודטל' 08-8651610משלוחים וטייק אוואי – ישתפריט באתר – www.petrarest.co.il

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem