כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מחר: אין לימודים כמעט בכל מוסדות החינוך!!

כל הפרטים על השביתה של מזכ"לית הסתדרות המורים

מז"כלית ההסתדרות יפה בן דויד בהודעה חד משמעית, הערב (רביעי): "עובדות ועובדי הוראה יקרים, לאור החלטת הממשלה שחושפת אתכם לנגיף הקורונה באופן שמסכן את בריאותכם ולנוכח אלפי פניות מכם, יינקטו מחר צעדי מחאה – אין להגיע מחר לבתי הספר ולגנים. במוסדות החינוך המיוחד יתקיימו לימודים כרגיל. בכתות חנ"מ בבתי ספר רגילים – יצטרפו למחאה. אנא המתינו להנחיות באשר לצעדי מחאה נוספים".

קודם לכן פרסמנו כי מחר תיכנס לתוקף מדיניות הבדיקות החדשה במערכת החינוך. כל התלמידים יחוייבו לבצע שתי בדיקות אנטיגן בשבוע – בימים ראשון ורביעי. ראש הממשלה, שר הבריאות ושרת החינוך סיכמו לפני זמן קצר את פרטי מדיניות הבדיקות החדשה במערכת החינוך. להלן פרטי המתווה –
תלמידים בכל מערכת החינוך יידרשו לבצע שתי בדיקות אנטיגן בשבוע – בימים ראשון ורביעי, לפני ההגעה ליום הלימודים.
לאחר ביצוע הבדיקה, נדרש התלמיד או אחד מהוריו לדווח על כך בפורטל משרד החינוך.
תלמיד שתוצאת הבדיקה הביתית שלו שלילית: יגיע למוסד החינוכי לשגרת לימודים.
תלמיד שתוצאת הבדיקה הביתית שלו חיובית: לא יגיע ללימודים וייגש להיבדק בתחנת בדיקה מפוקחת. אם תוצאת הבדיקה המפוקחת שלילית – התלמיד ישוב למוסד החינוכי לשגרת לימודים. אם תוצאת הבדיקה המפוקחת חיובית – התלמיד יבצע חמישה ימי בידוד מלאים עד להחלמה (בכפוף לבדיקות ביתיות בימים 4 ו-5 ולתוצאה שלילית בשתיהן).
תלמיד לא מחוסן שלא ייבדק בימים ראשון ורביעי, וימלא בהתאם את הנתונים בפורטל משרד החינוך, יידרש להיכנס לבידוד מלא (5 ימים מלאים) במקרה שיתגלה תלמיד מאומת בכיתתו.
יודגש: תלמיד עם תסמינים נדרש שלא להגיע ללימודים עד חלוף התסמינים – מי שחולה נשאר בבית.
במקרה של חשיפה ישירה וקרובה למאומת (בכיתה, בבית או בשעות אחר הצהריים) – מומלץ להיבדק מדי יום, בחמשת הימים שממועד החשיפה.
תלמיד שנמצא בסיכון גבוה לתחלואה קשה בשל מחלת רקע או שאחד מבני משפחתו הגרעינית מצוי בקבוצת סיכון – יורשה לא להגיע ללימודים בחודש הקרוב.
מחר, יום ה׳ 27.1.2022, נדרשים כל תלמידי ישראל לבצע באופן חד פעמי בדיקה ביתית לפני ההגעה ללימודים.

המתווה החדש יוחל על תלמידים בכל הגילים (עד 18) במוסדות החינוך הבאים:
• גני הילדים לרבות פעוטונים
• בתי ספר יסודיים
• חטיבות הביניים והתיכונים
• ישיבות
• פנימיות

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem