כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מחר זה קורה!!!!!תחרות האתגר 2022 בחולון יוצאת לדרך

יוזמי התחרות הם עו"ד שלומי אסטרוגו, בן 42 ואדר בר אילן, בן 37 מנהל שלוחת רביבים

מחר זה קורה!!!!!
תחרות האתגר 2022 יוצאת לדרך. תחרות האתגר בחולון החלה לפני 19 שנה בחולון והפכה כבר למסורת. מדובר בתחרות שבה משתתפים תלמידי כיתות ה' ו-ו' והוריהם מכמה בתי הספר בחולון, ובה מפגינים המתחרים את כישוריהם בחמישה אתגרים שונים.
השנה, בפעם הראשונה ישתתפו גם כיתות ד'.
את התחרות יקיימו השנה הזו במסגרת חוג המנהיגות של שלוחת רביבים.
יוזמי התחרות הם עו"ד שלומי אסטרוגו, בן 42 ואדר בר אילן, בן 37 מנהל שלוחת רביבים של רשת קהילה ופנאי, שניהם ילידי חולון ומוכרים בזכות פעילותם הקהילתית והחברתית. אל הצוות השנה יצטרף לראשונה חבר נוסף, יאיר חיימוביץ, פעיל חברתי וזוכה פרס מתנדב ראש העיר לשנת 2021.

השנה נערכה התחרות בסימן מנהיגות אישית. היא תסתיים בטקס מרשים בבית הספר בעוד כחודש וחצי ובהשתתפות תלמידי והורי בתי הספר רביבים שיגיעו לגמר.
בין השאלות שישאלו משתתפי התחרות וידרשו לענות עליהן במהירות תהינה שאלות כגון: איזה נשיא כיהן גם כראש ממשלה? מי הישראלית שזכתה במדליה אולימפית ראשונה? מי היה נשיא בית המשפט העליון? מי היה מבקר המדינה הראשון? אילו שתי נשים כיהנו כנשיאות המדינה באופן זמני? אם נראה לכם קל, נסו לעשות את זה על הבמה מול 400 ילדים והורים, כשכל טעות עלולה לעלות לכם במקום הראשון – זה נקרא אתגר.

5 כיתות יחלו את המירוץ בתחרות האתגר כאשר כל כיתה תתמודד במסגרת קורס המנהיגות עם תחרויות מאתגרות שיהפכו את הלימוד לחוויה אמיתית. בדרך של משחק, גיבוש פנימי ואלמנט של תחרות הילדים יכירו 74 שנים של פוליטיקה וביטחון, 74 שנים של מצוינות והישגים במדע, בספורט, במוזיקה, 74 שנה של עברית ויצירה עברית. הם ילמדו להכיר ברגל את השכונה, את אתרי המורשת של העיר חולון ובהמשך את אתרי המורשת של המדינה – החל מבית מאיר דיזנגוף שבו הוכרזה הכרזת העצמאות, דרך מסדרונות הכנסת ובית המשפט העליון ועד אתרים לאומיים כמו ים המלח.

בסוף התחרות תוכרז הכיתה המנצחת בשנת ה-74 של מדינת ישראל ף.

כצופה מהצד באירוע הגמר נדמה כי מדובר בהפקה טלוויזיה עם צילומים וקטעי וידיאו.


מוכנים? התחרות שמאתגרת הורים וילדים כבר 19 שנה יוצאת לדרך מחר! בהצלחה למשתתפים.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem