כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מחר תגיע ניידת קורונה לחניון הקאנטרי

מחר תגיע ניידת לבדיקת קורונה לחניון הקאנטרי

ביום שני, 20.4.2020, בין השעות 12:00-15:00 תגיע ניידת דיגום לבדיקות קורונה ללקוחות מאוחדת, תושבי חולון והסביבה.

הניידת תעמוד בחניון הקאנטרי (הלוחמים 30 חולון) ותעניק שירות ללקוחות מאוחדת, שיש להם הפניה מרופא לבדיקת קורונה. לקוחות מאוחדת הסובלים מחום, שיעול, קושי בנשימה או חולשה או ששהו בקרבת חולה קורונה, מוזמנים לקבוע תור טלפוני או בווידאו לרופא המשפחה או הילדים שלהם, ובמידת הצורך יקבלו הפניה לבדיקה.

לדברי אורי אטון, מנהל מרחב יהודה חוף במחוז דרום במאוחדת, "עם העברת חלק מאחריות על ביצוע בדיקות לגילוי נגיף הקורונה לקופות החולים, גם מחוז דרום במאוחדת החל בביצוע הבדיקות. לשם כך הוקמו מספר מתקני בדיקה ואליהן מצטרפת עתה ניידת הקורוואן לבדיקת הנגיף, המאפשרת גמישות וקירוב מתקן בדיקה נייד ללקוחותינו. בכך אנו מסייעים למבוטחי מאוחדת הנדרשים בביצוע הבדיקות להגיע למתקן בדיקה הקרוב למקום מגוריהם. כל מבוטח שמתגלים בו תסמיני המחלה יכול לפנות לרופא בשיחת טלפון או בביקור היברידי (באמצעות וידיאו) ולאחר מכן, לקבל הפנייה לביצוע הבדיקה".

יצוין כי בנוסף, מאוחדת פתחה מעבדת דיגום ייעודית ברחוב בנימין ברחובות המעניקה שירות גם לתושבי חולון. המעבדה פועלת בימים א'-ו' בין השעות 8:00-12:00.

(צילום: דמיטרי רובינצ׳יק)

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem