כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מיזם 'דירה להשכיר' בחולון

קבוצת אורון אחזקות והשקעות תבנה 51 יח"ד בחולון

במסגרת מיזם 'דירה להשכיר':

קבוצת אורון אחזקות והשקעות תבנה 51 יח"ד בחולון.

הפרויקט, אותו תבצע הקבוצה עבור חברת 'מגוריט ישראל' צפוי להימסר בעוד כשנתיים * בימים אלה מבצעת קבוצת אורון קידוחי ניסיון באתר לקראת תחילת העבודות

פרויקט חדש במסגרת מיזם 'דירה להשכיר' יקום בחולון: קבוצת אורון אחזקות והשקעות תבצע, עבור חברת 'מגוריט ישראל' את הקמתו של פרויקט מגורים בלב העיר חולון. הפרויקט צפוי לכלול 51 יח"ד, הכוללות דירות 3 ו-4 חדרים. הדירות יבנו בשני בניינים, אחד בן 10 קומות והשני בן 6 קומות ומרתפים בני שני מפלסים ומפלס אחד בהתאמה.

היקף הפרויקט נאמד בכ-43 מליון ש"ח, ומדובר באחד הפרויקטים הבודדים של מיזם 'דירה להשכיר' מטעם המדינה שהקמתו החלה כבר בתקופת הקורונה.


עד כה, מדווחת קבוצת אורון כי ההתארגנות באתר הסתיימה כמו כן הסתיימו קידוחי הניסיון, קידוחי הדיפון והחפירה למרתפים והחלו עבודות השלד.

הפרויקט מוקם בשכונת תל גיבורים, משך העבודות במקום צפוי לעמוד על 24 חודשים ויסתיימו באפריל 2022.

קבוצת אורון אחזקות והשקעות מתמחה בין השאר בתחום הבנייה למגורים ובמסגרת זו בונה מאות רבות של יח"ד עבור יזמים מובילים ברחבי הארץ.

מקבוצת אורון אחזקות והשקעות נמסר: "אנחנו שמחים שיש ביכולתנו את הידע, הניסיון והיכולת להוציא פרויקט מסוג זה אל הפועל, אנו גאים על חלקנו בהנגשת דיור במחירים סבירים לציבור השוכרים באופן שיקל על זוגות צעירים ויאפשר למשפחות מגורים ברמה גבוהה".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem